Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 2™ Huisdieren Legacy!

Terrible Townie
25 Posts
MAg je geen huis bouwen? :o Toch wel als je getrouwd bent? Hoop ik toch...

Nooboo
3 Posts
Maar... moet je dus 2 huisdieren aanmaken?
Want anders kan je ze toch niet fokken?
Of moet dat anders... En ik snap het nog een klein beetje niet :P Want.. moet je die foto's van die familie dus in je eigen gemaakte topic plaatsen?? En in welk forum dan? (A)
Hehehe...

Groetjesss Kelly.

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
wietse836 wrote:MAg je geen huis bouwen? :o Toch wel als je getrouwd bent? Hoop ik toch...

Volgens mij staat nergens dat je geen huis mag bouwen, alleen dat wanneer je begint, het kavel dat je kiest leeg moet zijn ;)

morieknorie wrote:Maar... moet je dus 2 huisdieren aanmaken?
Want anders kan je ze toch niet fokken?
Of moet dat anders... En ik snap het nog een klein beetje niet :P Want.. moet je die foto's van die familie dus in je eigen gemaakte topic plaatsen?? En in welk forum dan? (A)

Volgens mij mag je met 1 stam huisdier beginnen, en moet je de andere om mee te fokken adopteren/''vinden''
Je maakt foto's van belangrijke gebeurtenissen, het begin, je huis etc. en post die in een topic met een naam zoals: PETS-fam. Voorbeeld.
En dat topic post je dan in dit forum: =>KLIK<=
Image

Nooboo
3 Posts
Nu snap ik t :)

Terrible Townie
36 Posts
leuk bedacht.. Ik las andere dagboeken en ik kreeg er zelf ook zin in! Dus ik ga er nu mee beginnen..
Image

Nooboo
8 Posts
Ik doe mee! *Waar is mijn Sims Huisdieren cd gebleven??*

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
Een sim hoeft niet te trouwen. Het moet alleen voor nageslacht zorgen. Ik neem aan dat het, net als bij de vorige legacys, alle sims in huis mogen blijven wonen totdat het kavel vol is natuurlijk.
Image
:: GET CHROME ::

Nooboo
1 Posts

ik doe zeker mee lijt vet cool maar moet je nou zelf een huis bouwen of niet?

Terrible Townie
36 Posts
Op een lege kavel je sims zetten, en ik denk dat je niet gelijk genoeg geld hebt om een huis te bouwen.. Dus hoe meer jij en je huisdier verdienen, hoe meer geld je krijgt om op een goed moment een huis te gaan bouwen :)
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
SNW_Jeffrey wrote:Een sim hoeft niet te trouwen. Het moet alleen voor nageslacht zorgen. Ik neem aan dat het, net als bij de vorige legacys, alle sims in huis mogen blijven wonen totdat het kavel vol is natuurlijk.

het is niet mogen maar moeten :P heb je geen plek meer voor nageslacht tja dan moet je zorgen dat er sims / dieren dood gaan, je kunt natuurlijk wachten totdat ze van ouderdom dood gaan en je mag natuurlijk levenselixers gebruiken, maar pas daar me op dat bv de ouders niet jonger worden dan de kinderen en dat soort rare dingen.

Als je begint maak je een sim aan en een huisdier, je zet die op een leeg 5 x 5 kavel en dan heb je ongeveer nog een kleine 4000 over om spullen te kopen dus je kunt in het begin geen huis bouwen, natuurlijk als je veel geld verdient of gelijk met een rijke sim trouwt mag je een huis bouwen, of niet laat je ze lekker in de buitenlucht slapen, het regent toch nog niet in de sims LOL :P

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Nog niet nee, ik ben het aan het proberen maar vind het echt lastig haha.
Maar mocht ik meer foto's en zo hebben dan wil ik wel een dagboekje gaan maken :)

Hmm het lukt me niet om een sim-mannetje te vinden :(
Heb het nog nooit zonder cheats :oops: gespeeld haha, dus het is echt lastig voor mij.

Nooboo
1 Posts

Nooboo
1 Posts

Terrible Townie
33 Posts
is het gewoon om het spel niet saai te maken ofwat.?

I Think So;;

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Het is een uitdaging.. Je kunt proberen mee te doen, moet je je wel aan de regels houden die erbij horen :D En als je wilt hier een dagboek bijhouden met foto's ed
Image

• Stats