Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 2™ Huisdieren Legacy!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
je moet wel voor nageslacht zorgen en dat kan door een vrouw of door een kind te adopteren, je moet wel trouwen anders krijgt je kind niet de achternaam van de je sim (zorg er dan ook altijd voor dat je eigensim het huwelijksaanzoek doet)
je kinderen mogen alleen uit huis gaan om te studeren, voor de rest moet de sims die de legacy gaat voortzetten weer thuis wonen, eventuele broertjes of zusjes mogen wel in een ander huis wonen, maar je moet er wel mee blijven spelen

Gnome Collector
85 Posts
Image

Nooboo
8 Posts

Gnome Collector
85 Posts
seg als ik het mag vrage wet iemand hoe je fotos nar je map moet doen ik krijg da alleen op da fotoalbum int spel anders kan ik natuurlijk geen verhaal make alvast bedankt (ep3)
ik ben nog nieuw

groetjes :?: jordy
Image

Nooboo
8 Posts
bij mij is het in de map storrytellings, van je buurt :)
Dus bij mij is het zo
C:Documents and SettingsMariekeMijn documentenEA GamesDe Sims 2NeighborhoodsN001Storytelling

khoop dat je dr iets aan hebt :)

Nooboo
8 Posts
De foto's zijn zo miniem, dat je er niets op ziet :s
Image
kan iemand me soms helpen ?:)

2748 Posts
Jordy dat antwoord van marieke klopt :D alleen speel je wss niet in droomzicht dus moet je gewoon de map vinden waar je foto's staan.Je kunt je dagboek uploaden naar the sims 2 website, dan klik je in je fotoalbum op dat pijltje en dat sterretje. Heb je daar geen account dan kun je je foto's uploaden naar sites zoals photobucket

Mariekkuuhh ga naar je spel opties (die 3 bolletjes) en klik dan op de camera, zet vervolgens de foto grote op medium of groot, ik zelf gebruik altijd de grote foto's :D

Gnome Collector
85 Posts
SNW_mogway wrote:Jordy dat antwoord van marieke klopt :D alleen speel je wss niet in droomzicht dus moet je gewoon de map vinden waar je foto's staan.Je kunt je dagboek uploaden naar the sims 2 website, dan klik je in je fotoalbum op dat pijltje en dat sterretje. Heb je daar geen account dan kun je je foto's uploaden naar sites zoals photobucket

Mariekkuuhh ga naar je spel opties (die 3 bolletjes) en klik dan op de camera, zet vervolgens de foto grote op medium of groot, ik zelf gebruik altijd de grote foto's :D
dankuuuuuuu!!!! nu kank meedoen en trouwens goed verhaal jeweetwel van die familie elf :LOL:

Gnome Collector
85 Posts
sorry nu hoop ik de laatste vraag hoe moet ik die foto's dan deze site doen ik doe kopiëren maar ik kan ni plakke
Image

Nooboo
8 Posts
@ Jordy 7696 Heej Je moet die uploaden :) op een site bv photobucket... En dan de link hier kopieren, De link selecteren en dan zie je vanboven in de balk Img staan en daar op klikken:)
Dan staat je foto hierop (maar je ziet m in html) en kan je eronder of boven typen :)
maar je moet zien dat ervoor [ img] en erachter [ /img] (maar dan zonder spatie's) voor en achter de link staat ;)
Hopelijk hebk je geholpen ;)

@SNW_mogway Thq :) Ik denk dat ze nu op medium staan :) maar zal ze naar groot veranderen :)

2748 Posts
ok ben blij dat jullie geholpen zijn :D en veel succes met jullie verhalen :D

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Mag je foto ook op een andere site staan trouwens? want ik zelf gebruik iets anders
Image

2748 Posts
ja tuurlijk joh, photobucket was maar een voorbeeld ;) ik gebruik zelf thesims2.com als die het doet en anders onze eigen server ;)

Terrible Townie
25 Posts
Ik ga ook meedoen :o ik zal straks ofzo beginnen :o ik heb nu vakantie dus dat is best wel handig :p

Nooboo
8 Posts
Mijn dagboek is open :)
xxx

• Stats