Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Patch voor familiepret :)

Nooboo
8 Posts
Hallo allemaal :!: :) Ik wou ff zeggen (voor degene die het nog niet weten :roll: ) dat de patch voor familiepret er eindelijk is 8) :D Snel uitproberen of me muren weer goed zijn :P :wink: Groetjesss Deniece
-xXx-

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Ik had het al vernomen. Ben blij dat de patch er al is maar hoop niet dat ze foutjes over het hoofd hebben gezien

Klik hier voor de pagina die je moet hebben voor de patch ;)

En van hiki heb ik later nog gehoord dat de volledige lijst met veranderingen er tot nu toe ongeveer zo uit ziet:

* Kleren uit Familiepret - Accessoires verdwijnen niet langer meer nadat je een Sim dergelijke kleren hebt aangetrokken in 'Sim creëren'.

* De voorwerpfout die optrad wanneer de helikopter en de auto van het dienstmeisje tegelijkertijd aankwamen bij een familiekavel, is verholpen.
WillemSV

Nooboo
2 Posts
en zijn de muren nu wel geod dan?? ik heb de patch ook gedownload,, maar de muren zijn nog niet goed wat nu?

• Stats