Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Show Je Sims Foto's

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Mystique wrote:Die vloer is ook gedownload. Erg populair patroon. Ik heb 'm namelijk in nog veel meer kleurtjes.
Is het echt precies dezelfde, of lijkt ie er alleen sterk op?

Het is 'm wel, maar volgens mij heb ik dat textuur ook uit het spel zelf, en omgezet naar een vloer die je dus kunt kiezen, want hij was disabled (en niet iedereen wil de instellingen aanpassen om de hidden textures te kunnen gebruiken). Maar die gebruik ik toevallig nu in een huis van een van mijn huidige Sims :D

----------------------------------------------------------------

Ik ben vandaag met een nieuwe buurt begonnen, met de niet heel onbekende naam San Francisco. In die buurt heb ik 3 college buurten (CSU, UC en Stanford), een downtown genaamd Los Angeles en een heuvelige, groene winkelbuurt genaamd Haight Ashbury (een bepaalde wijk in San Francisco, waar vroeger vooral hippies zaten). Als vakantiebuurten heb ik de 3 standaard vakantiebuurten, maar die heten nu wel anders; Maui (Twikkii), Lake Tahoe (Three Lakes) en Chinatown (Takemizu). Over Chinatown ben ik nog niet heel tevreden, maar ik kan eigenlijk geen gepaste naam vinden.

Anyway. De San Francisco hoofdbuurt is wel leeg verder, en heeft nu nog maar twee echte inwoners. De eerste heet Fiona Frost en de andere heet Darren Davis. Hieronder staan vooral plaatjes van Fiona. Er staan al wel een paar Simmetjes in de family bin te wachten op een woning, maar ik speel pas net weer, dus vandaar dat alleen Fiona en Darren een woning hebben.

Ik cheat dus niet in deze buurt. De enige cheat die ik wel gebruik (omdat ik echt gewoon niet zonder kan) is de roofSlopeAngle cheat. Maar tot nu toe heb ik zelfs de allow45DegreeAngleOfRotation niet gebruikt en ook moveobjects niet. Goed hè? :P

Hier zijn dan de eerste serie plaatjes ;D

Image
Mooie plumbob hè ;)

Image
"Oh, hiiiiiiii! Ik ben dus Fiona Frost!"

Image
"Huh?"

Image
"Argh!"

Image
"Dát neem je terug!"

Image
Ze zijn het niet echt eens... Dat waren ze de hele dag niet :s

Image
Zie?!

Image
Het regent en Fiona vond dat heeeeel mooi...

Image

Image
"HEEELP! Ik moet niet zoveel proberen op te graven"

Image
"Hmmm, cereal!"

Image
I <3 Freezer Bunny, voor het geval jullie dat nog niet wisten ;)
Deze muren enz zijn dus ook gewoon van mijzelf, staan ook nog niet online.
Bank zelfde verhaal. Piano staat geloof ik wel online. Boeit verder niet, maar mocht je nieuwsgierig zijn.

Image
Maar dit is dus een deel van Fiona's woonkamer.

Image
Andere hoek.

Image
Deze foto heb ik gemaakt voor Tamara, omdat zij niet wist wat Freezer Bunny was. Toen ik vertelde dat die gewoon in het spel zat geloofde ze me eerst niet eens :P

Image
Zelfde verhaal als hierboven. Hoewel dit een (officieel) gedownload Freezer Bunny schilderij is, voor Valentijnsdag in euhm 2005 ofzo?

Image
Andere hoek :D

Image
Pengiiii! ;D

Image
"Stoffig hier"

Image
"Elleuh?"

Image
"Hmmm, zou er vandaag een leuke baan in staan?"

Image
"Een kloddertje hierrrrr"

Image
"En een kloddertje daaarrrr"

Image
Vlindertjes :D

Image
"Ohhhh zoooo!"

Image
"You hippie killer!"

Op de een of andere manier passen mijn huidige Sims wel in deze buurt. Tot nu toe moeten ze niks hebben van fabrieken, vervuiling en dergelijke :P Ze zijn t ook niet eens met 'zakenlui' achtige Sims (zoals op die laatste foto :P)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts

Terrible Townie
42 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ga vandaag meer Freezer Bunny spuffjes maken :p

Silly Social Bunny
65 Posts
ik wil ook graag posten!!
Image
hopelijk werkt die?

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Simmie-me je moet de directe link pakken om het plaatje te laten zien ;)
ik heb hem even voor je aangepast, lieve foto :D

SNW Webmiss
14293 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

Ik heb eerlijk waar dat schilderij nog nooit gezien, ik moet er eens op gaan letten... Die download daar heb ik dan weer wel :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Dat schilderijtje... Hij kost geloof ik §40 ofzo...

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
die Freezer Bunny is cool kan je niet een Freezer Bunny fun stuf pak makken met alle maal Freezer Bunny spul
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol daar ben ik dan wel ff mee bezig hoor! :P maar ik ben wel al met Freezer Bunny spul bezig en dat komt op den duur ook op SNW :)

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 10:27pm, edited 1 time in total.

• Stats