Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Show Je Sims Foto's

Terrible Townie
42 Posts

Nog een paar van mij:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Team Llama
412 Posts

The name is Sparrow.... Mrs. Sparrow
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ga binnenkort ook weer wat posten :)

Terrible Townie
42 Posts
Voordat mensen dit topic weer vergeten post ik wl weer wat. :P

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Mijn plaatjes raken geloof ik wat op. Moet maar eens wat nieuwe maken, maar dan wel met grotere camera optie.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vergeet het topic niet hoor :p vergeet wat dat betreft weinig topics... Heb alleen momenteel echt even teveel te doen om te spelen en plaatjes te maken (ik wil het echt heel graag, ik was gisteren bezig met een tutorial en toen had ik wel zo'n zin om te spelen... maar ja, werk gaat even voor :()

Leuke plaatjes weer :D
Misschien moeten we een keertje voor de lol gewoon een topic doen waarin de mensen een leukste kiekje kiezen :D Puur voor de fun...

We hadden ooit een wedstrijdje waarbij leden zelf een Sims 2 boxart moesten maken en daarna konden de forumleden erop stemmen... (was ook voor de lol :p)

Terrible Townie
42 Posts

Klinkt wel leuk. Je kan er ook een terugkerend iets van maken; maandelijks een poll met een thema. Puur voor de lol, dus zonder prijs of wat dan ook.

Ik had overigens laatst wat thema's bedacht:

* Beste vampierfoto
* Grappigste zenuwinzinking
* Mooiste bruiloft
* Eerste vriendje/vriendinnetje foto
* Je sims aan het werk
* Leukste feest foto
* Beste bandfoto
* Sneeuwpret

Aangezien het bijna Valentijn is, is het misschien leuk om een romantisch thema te doen. :)

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
whaahah vind ik wel leuk om gewoon 1 keer per maand een wedstrijdje te doen wie de leukste Valentijn foto heeft of zo en als je wind is je prijs eeuwige room :P of zo :P
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Terrible Townie
42 Posts

Paar oude :

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ik ben het nieuwe huis aan het inrichten met allemaal nieuwe leuke downloads. (geen idee hoe ik eraan kom, ws allemaal meegedownload :lol: )

Image

Image
Tijgerkamer. :)

Meer komt later.

Nooboo
18 Posts

Terrible Townie
42 Posts

Image
Tijgerkamer 2.

Image
Panda kamer.

Image
Hal.

Image
Keuken.

Image
Ruimte boven.

Image
Badkamer.

Image
De peuter moest zonodig de foto verpesten...

Dus toen maakte ik maar gelijk een fotoreeks waarin ze lief aan het spelen was.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik weet trouwens niet of je die vloer in de tijgerkamer toevallig ook ergens vandaan hebt? Want die heb k eeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd terug ook gemaakt...

Anyway, ik moest gisteren eigenlijk een dag vrij nemen. Dat heb ik dus niet gedaan en dat was te merken aan mijn hoofdpijn :( Dus ik heb besloten vandaag wel een dag vrij te nemen >> Sims!!! :D

Terrible Townie
42 Posts
Die vloer is ook gedownload. Erg populair patroon. Ik heb 'm namelijk in nog veel meer kleurtjes.
Is het echt precies dezelfde, of lijkt ie er alleen sterk op?

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
ik kan geen leuke plaatjes makken dus dat laad ik aan jullie over vind eht wel heel coo lom te kijken
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

• Stats