Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Show Je Sims Foto's

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahahaha Karrie, je brengt me op ideeën :P

Gnome Collector
79 Posts
SNW_Rosana wrote:Oké, vooruit, hier dan een paar van mij... Heb ff gezocht en had nog wat plaatjes liggen die enigszins wel grappig zijn, of gewoon leuk...

Wow, hoe heb je dat zo ''buurterig'' gekregen? Lijkt net alsof het zo allemaal een geheel is.

SNW Webmiss
14293 Posts
"buurterig"? Ik neem aan dat je bedoelt dat je de omgeving ziet? Vanaf Nachtleven kun je instellen dat je de buurt ziet vanaf het kavel waarop je speelt. Je kunt hierbij de afstand en dergelijke ook instellen. Ik heb een vrij goede PC, dus op die foto's had ik het ook maximaal staan denk ik. En rond het kavel waarop ik speelde, stond het vol met andere kavels. Dus dan lijkt het inderdaad meer alsof je je in een buurt bevind en niet zozeer alleen op een kavel. :)

Iig, vanaf Nachtleven dit deze feature erin. Dus ook in alle opvolgende pakketten volgens mij (ik bedoel dus wel de uitbreidingspakketten, niet stuff/accessoires packs ofzo) :)

Nooboo
15 Posts
Hier een plaatje van een sim die eruitvliegt tijdens een gevecht :p Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Lol, ziet er leuk uit hoor. :) Geinige situatie. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind die gevechten zo vervelend... Als je dan inzoomt en dichterbij gaat, wordt t spel trager :p

• Stats