Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

SNW Gaan het Maken uitdaging!

Terrible Townie
34 Posts
ik vin het een hele hippe uitdaging :D ik snap alleen niet wat je bedoelt met extra moeilijk maken door 1 keer zwanger worden :roll:

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Hej Kipsnif (ben jij vaak op desims2.nl?) Ik wil vanavond ook weer eens met m'n uitdaging bezig gaan en een vervolg online plaatsen. Veel deelnemers hebben het even laten liggen een lange tijd (waaronden ik) Mijn familie is de familie Danielsson. Hopelijk doe je mee :D
WillemSV

Terrible Townie
34 Posts
(ik kwam vroeger veel op desims2.nl en toen niet en nu weer best veel :D , waarom zet ik dit trouwens tussen haakjes :roll: )

ontopic: ik ben bezig met een dagboek (op desims2.nl :droopy: ) en als ik met zo'n uitdaging begin dan kom ik niet verder met mijn dagboek, dus misschien doe ik het later :p :gelukkig:

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
nou tis mss wat makkelijker om juist 1 kind te nemen anders moet je per generatie 2 top zaken hebben en nu maar 1 ;)

leuk dat je het een hippie uitdaging vind :D ik ben er even mee bezig geweest om het te bedenken, heb helaas niet zoveel tijd gehad om te spelen maar ik hoop dat daar snel verandering in komt :D

1061 Posts
Ik ga het nu weer voortzetten (Heb net ff m'n Hw gemaakt, of toets geleerd bedoel ik)
WillemSV

Terrible Townie
34 Posts
mag je ook holebi koppels maken??? en dat die dan een baby adopteren inplaats van zwanger worden van een baby??? :D
Image

2005 Posts
Vast wel :D Leuk idee trouwens! :d Moet je alleen wel even kijken hoe dat met de gemiefactoren gaat van je NPC partner :D

Terrible Townie
34 Posts
ik ben er nu ook mee begonnen :droopy: ik kon geen weerstand bieden, duurt het dagboek maar langer. :p maar ik ga er geen plaatjes van neerzetten, veel te veel werk :oops: ik speel in iedergeval met de familie Amana

Tamara Amana (mee begonne) + Benjamin de Lange :D

en Tamara wil niet zwanger worden. :tranen:
Image

1061 Posts
Je doet toch wel plaatjes? Anders is het niet zoveel aan. :(
WillemSV

2748 Posts
kipsnif wrote:mag je ook holebi koppels maken??? en dat die dan een baby adopteren inplaats van zwanger worden van een baby??? :D

holebi koppels zijn toegestaan en ze moeten dan een baby adopteren :D

leuk dat je meedoet, ik zal je uitdaging gelijk bij de andere uitdagingen zetten in de 1e post :D

edit: ik heb je vraag over holebi koppels bij de regels gezet :D goede vraag ;)

Gnome Collector
85 Posts
ik ga deze ook eens proberen en die huisdieren legacy ook

mijn familie noemt de familie verkoop haha i love MONEY MONEY MONEY MONEY MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2748 Posts
jordy wil je aub voortaan de bewerk knop gebruiken en niet constant achter elkaar blijven posten? als je iets vergeten bent of nog wilt toevoegen gebruik dan de bewerk knop

Gnome Collector
85 Posts
waar heb ik da nog gedaan ?????????!!!!!!
Image

2748 Posts
ik je bericht inmiddels aangepast vandaar

Gnome Collector
85 Posts
he ik ga nog eens 1x brobere want ik maak het nooit af ik ben een amateur simmertje maarja mag ik nog 1x thx dan.
Image

• Stats