Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

SNW Gaan het Maken uitdaging!

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Alleen de sim die is aangetrouwd mag een baan hebben.. De sim die gemaakt hebt dus niet..
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

1061 Posts

SNW_mogway wrote:Thuis zitten is niks voor mij en ik wil toch $ 100.000 verdienen heb er pas $ 10.000 verdient dus heb ik maar een baan aangenomen in de politiek, heb gehoord dat die steekpenningen daar behoorlijk goed verdienen

Want dat is mog's eigen Sim ;)
WillemSV

2005 Posts
Jaah.. Ohoo.. Mogway.. Zit ze op iedereen te mopperen dat ze valsspelen en doet ze zelf er hard aan mee.. Stoute Mogway.. Ik stem voor Pek en Veren!! Geen Pardon!! :p

Goed opgemerkt Willem.. Daar was ik helemaal overheen gelezen..
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
MENSEN LEES DE REGELS DAN EENS HELEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!

Toevoeging op de regels:

Als je sim een zaak heeft opgebouwd tot nivo 10, dan mag je (als het mogelijk is) een manager aanstellen, om zo toch nog de levenswens van je sim te behalen, maar dit mag alleen als de zaak nivo 10 heeft behaald. Je hoeft dan niet iedere keer naar je winkel toe. De manager die aan is gesteld hoeft niet terug in rang gezet te worden als een volgende generatie de winkel overneemt. Zo kun je je rustig concentreren op het opbouwen van een nieuwe winkel en hoef je niet elke dag naar de winkel van de andere generatie(s) toe

Dit gedeelte is gelijk al de 2e dag nadat ik de legacy heb geschreven toegevoegd aan de 1e post, daaronder staan ook nog wat regels, die van toepassing zijn op de studenten tijd, dus lees 1st goed voordat je iemand beschuldigd

@ iedereen, AnneLouise heeft mij van te voren al een pm gestuurd over haar 2e kind, het is bekend dat sims (hoe klein de kans ook is) zwanger kunnen raken van "gewoon o'jaa" doen, gebeurd dit dan kun je er niks meer aan doen en gewoon proberen om het kind een gelukkig leven te geven.

Silly Social Bunny
53 Posts
maar, mijn familie heeft een tweeling gekregen, zonder codes, en kwartaart of wat dan ook te eten :S

2748 Posts
dat maakt niet uit Sannetje dan mag je zelf kiezen welk kind een winkel gaat krijgen :D

1061 Posts
Ho sorry. Ik had onder de copyright niet goed gelezen.
WillemSV

Mortimer Goth's Distant Cousin
705 Posts
Ik heb nog meer problemen.. Mijn spel is helemaal vast gelopen en ik was echt gedwongen om de computer uit te zetten.. (De boel begon te bliepen en te roken).. Sims doet het nu niet meer en ik weet niet of mijn spel wel opgeslagen is en misschien moet ik het wel opnieuw installeren.. :tranen: Ik ga nu kijken wat ik er nog van kan redden.. Ik heb wel een backup maar die is al van een tijdje geleden.

1061 Posts
Wohh, begon dat ding te roken? :? (en zie mijn antwoord in je Florijn topic)
WillemSV

Mortimer Goth's Distant Cousin
705 Posts
Ik heb nu Sims op een betere computer staan en ik ben massaal aan het simsen om de verloren schade in te halen, het viel gelukkig mee, ik loop maar 1 update achter..

En ik heb nog een vraagje, mag je NPC-echtgenoot ook helpen in de winkel??

2748 Posts
ja tuurlijk mag die helpen, je tiener kinderen mogen ook helpen in de winkel, en het is misschien handig dat als je kind straks tiener is dat je dan de optie doorgeven pakt, zodat je alle extra's kunt doorgeven aan volgende generaties

1061 Posts
Ik heb mezelf ook even op de lijst gezet van de eerste post. Familie Danielsson.
WillemSV

2748 Posts
oeps......... sry willem ben ik helemaal vergeten, gelukkig kun je dat zelf ;)

2748 Posts
de uitdaging van Bmaik staat nu ook in het lijstje :D

Silly Social Bunny
54 Posts

• Stats