Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

[Bugs] Gaan het Maken!

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
Voor de mensen die GhM hebben kunnen hier de bugs posten.
Image
:: GET CHROME ::

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ok tis niet echt een grote bug maar hij is wel grappig.

Image
Die mooie blonde vrouw is een eigengemaakte sim van mij, ze heeft helemaal geen customparts maar toch heeft ze een blauw gezicht :D

Image
Dus wat doe je dan om van die bug af te komen? Juist een gratis metamorfose aanbieden :D

Image
En voila we hebben weer een normaal gezicht :D

Team Llama
283 Posts
Oei. die heeft iets verkeerds gegeten! ;)

BTW: die vrouw in die rose jas en dat zwarte hoedje is een vet goede klant van mijn taarten shop :)
Image

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts

Image
Ik kreeg deze kleine bug toen ik een schuin stukje binnenhuis fundering bouwde. Één keer naar de buurt en terug en de bug is weer weg. :) Misschien lag het er ook wel aan dat ik de (begane) grond eronder wat verhoogd had ten opzichte van het plafond - dat kun je nu met GhM doen zonder cheats. :p
WillemSV

SNW Webmiss
14293 Posts
Enkele bugs zoals die van Mogway had ik met Nachtleven ook (en ik heb de patch geïnstalleerd, dus dat kan t niet zijn). Gebeurt niet vaak, heb t geloof ik in de hele Sims 2 geschiedenis 2x gehad..

2748 Posts
ik had het nog nooit gehad zoiets dus ik dacht dat het een bug was door ghm ;) verder ben ik eigenlijk nog niet zoveel tegengekomen qua bugs, heb ook nog niet zoveel gebouwd alleen gespeeld

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
Ik heb ook een kleine taalfout bug gevonden. Als ik een gewone fundering met daarover nog een binnenfundering plaats en ik pak dan perongeluk de gewone fundering voor en sleep met de ctrl toets ingedrukt over de binnenfundering om hem weer te verwijderen, dan krijg ik dit te zien
Image
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

2748 Posts
Ik heb momenteel heel erg veel last van een rot bug (althans ik vind dat het een bug is). Als klanten in mijn winkel op het punt staan om iets te kopen lopen ze gewoon weg, op zich is dat niet erg maar het voorwerp dat ze willen kopen blijft "in gebruik". Ik kan dan dat voorwerp niet meer verkopen aan een andere klant, dus moet ik weer moveobjects gebruiken om dat voorwerp te "verkopen" en daarna kan ik weer een nieuw voorwerp neerzetten. Dit gebeurd met zowel bloemen als met objecten die al in het spel zitten. Heeft iemand anders hier ook last van?

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee, maar ik heb dus wel last van die tieners die dus komen shoppen en niks afrekenen. En die nemen de items soms wel mee, dan ben ik ze dus gewoon kwijt en soms blijven die dus ook in gebruik, ook niet fijn.

Soms komen tieners wel terug, (om af te rekenen) en dat snap ik dus niet. Een enkeling wel, de meesten niet.

2748 Posts
die ene is teruggestuurd door zijn / haar ouders om alsnog te betalen :P ghehe ik zou echt niet weten waarom dat gebeurd, mss is het met de patch wel verholpen. heb nog geen problemen gehad door de patch

• Stats