10 posts
• Page 1 of 1
[Bugs] Gaan het Maken!
Voor de mensen die GhM hebben kunnen hier de bugs posten.
ok tis niet echt een grote bug maar hij is wel grappig.

Die mooie blonde vrouw is een eigengemaakte sim van mij, ze heeft helemaal geen customparts maar toch heeft ze een blauw gezicht

Dus wat doe je dan om van die bug af te komen? Juist een gratis metamorfose aanbieden

En voila we hebben weer een normaal gezicht

Die mooie blonde vrouw is een eigengemaakte sim van mij, ze heeft helemaal geen customparts maar toch heeft ze een blauw gezicht

Dus wat doe je dan om van die bug af te komen? Juist een gratis metamorfose aanbieden

En voila we hebben weer een normaal gezicht

Oei. die heeft iets verkeerds gegeten! 
BTW: die vrouw in die rose jas en dat zwarte hoedje is een vet goede klant van mijn taarten shop

BTW: die vrouw in die rose jas en dat zwarte hoedje is een vet goede klant van mijn taarten shop

Ik kreeg deze kleine bug toen ik een schuin stukje binnenhuis fundering bouwde. Ãén keer naar de buurt en terug en de bug is weer weg.

WillemSV
ik had het nog nooit gehad zoiets dus ik dacht dat het een bug was door ghm
verder ben ik eigenlijk nog niet zoveel tegengekomen qua bugs, heb ook nog niet zoveel gebouwd alleen gespeeld

Ik heb ook een kleine taalfout bug gevonden. Als ik een gewone fundering met daarover nog een binnenfundering plaats en ik pak dan perongeluk de gewone fundering voor en sleep met de ctrl toets ingedrukt over de binnenfundering om hem weer te verwijderen, dan krijg ik dit te zien

Ik heb momenteel heel erg veel last van een rot bug (althans ik vind dat het een bug is). Als klanten in mijn winkel op het punt staan om iets te kopen lopen ze gewoon weg, op zich is dat niet erg maar het voorwerp dat ze willen kopen blijft "in gebruik". Ik kan dan dat voorwerp niet meer verkopen aan een andere klant, dus moet ik weer moveobjects gebruiken om dat voorwerp te "verkopen" en daarna kan ik weer een nieuw voorwerp neerzetten. Dit gebeurd met zowel bloemen als met objecten die al in het spel zitten. Heeft iemand anders hier ook last van?
Nee, maar ik heb dus wel last van die tieners die dus komen shoppen en niks afrekenen. En die nemen de items soms wel mee, dan ben ik ze dus gewoon kwijt en soms blijven die dus ook in gebruik, ook niet fijn.
Soms komen tieners wel terug, (om af te rekenen) en dat snap ik dus niet. Een enkeling wel, de meesten niet.
Soms komen tieners wel terug, (om af te rekenen) en dat snap ik dus niet. Een enkeling wel, de meesten niet.
die ene is teruggestuurd door zijn / haar ouders om alsnog te betalen
ghehe ik zou echt niet weten waarom dat gebeurd, mss is het met de patch wel verholpen. heb nog geen problemen gehad door de patch

10 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-