Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Voor de mensen die GhM al hebben. Post het hier!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik hoop echt dat ik hem vandaag krijg anders word ik compleet gek! Da's een belofte :p

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
mog kan je exstra dingen koppen op nivo 10 dan ???
ik heb medelijden rosana ik zau het niet vol kunnen houden
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee normaal hebben fansites hem ook wat eerder zodat er verslagen geschreven kunnen worden, maar nu hebben de fansites m heel wat later :p *aargh* :p

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Deze foto's heb ik gistervanavond gemaakt,

Image
2 uitkijktoren's

Image
Supermooie grondverlichting buiten

Image
Voorkant van mijn winkel

Image
Trappetjes en binnenhuis fundering (split-level)

Image
Zeppelin (zit dus bij GhM in de buurtdecoratie)

Image
Vuurtoren in de nacht

Image
Oud hollandse windmolen vanaf een oud kavelletje
WillemSV

Team Llama
283 Posts
vooral die 2 torens vindt ik leuk gemaakt, ik ben nog niet echt goed in huizen bouwen, bij mij zijn het altijd gewoon vierkantjes, ik wil altijd zo snel mogelijk spelen :P

ik ga binnenkort een huis namaken, wat voor huis? ik zou het niet weten, heeft iemand een foto van een RL huis die niet te moeilijk is? PM me maar :)

Adios peebee
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Geniusimmer wrote:mog kan je exstra dingen koppen op nivo 10 dan ???
ik heb medelijden rosana ik zau het niet vol kunnen houden

het is zo dat als je nivo 10 haalt dat je dan niet het hele menu van extra's hebt, dus als je die ook wilt halen dan moet je een nieuwe winkel beginnen, dan begin je dus weer op nivo 1 maar je hebt dan wel al je vaardigheden enzo, dus zal je winkel ook sneller stijgen.

Hou ook sims met een notitieblokje in de gaten, dat zijn undercover journalisten en als je die iets verkoopt en veel aandacht schenkt dan krijg je een goede recentie en de aller beste prijs, dit houdt in dat meer sims naar je winkel komen en eerder duurdere spullen kopen ;)

744 Posts
Ik had hem Dinsdag ook gehaalt bij de Dynabyte :D . Ik vind hem best moeilijk :oops: Ik heb vanmiddag een simmetje gemaakt die als een speer Servo's moet leren maken want ik wil graag een servo :lol:

Hier is trouwens een filmpje van een kind die met een kapot robottje wil spelen:

klik hier voor filmpje

en hier 2 screens:
Image

Nieuwe kleding en haar van GHM.
Image
Image
When you help others, you can't help helping yourself

2748 Posts
hej die bellenblaas heb ik nog niet gezien, heb al wel een sim gehad met een goudenbadge voor speelgoed en robot, duurt eigenlijk wel lang eer je eindelijk een servo kan maken en dan kost ie ook nog eens $3.000 om te maken

744 Posts
mogway wrote:hej die bellenblaas heb ik nog niet gezien, heb al wel een sim gehad met een goudenbadge voor speelgoed en robot, duurt eigenlijk wel lang eer je eindelijk een servo kan maken en dan kost ie ook nog eens $3.000 om te maken

Ik klikte op het kind zelf en toen stond er bellenblazen alleen bronk ze het op :lol: .

En ik heb eindelijk een servo :dans1: Ik heb iemand aangenomen die een gouden badge had :lol: . Mijn servo is een hij en hij heet Data (vernoemd naar Data de android uit Star Trek TNG)Hier een plaatje van hem:

Image

Hij maakt grappige geluidjes :lol: :lol: En ik laat hem robotjes maken, dan kan de sim die ik heb aangenomen helpen met verkopen want daar is ze best goed in en dan kan de sim waar ik mee speel achter de kassa staan en de voorraad doen. Ik heb niveau 2 al bereikt. Er kwam een Reporten en ze maakte een goed verslag :) Hier is de reporter:

Image

Je kan ze aan dat bloknoteje en pen herkennen als ze notities maken, het is wel telkens een andere sim.
Image
When you help others, you can't help helping yourself

2748 Posts
lol starrats ik was nog niet zo ver dat ik een kind heb :D, wel heb ik al een 2ling lang leve kwartaart :D Servo's zijn echt gaaf vind ik, alleen jammer dat het zolang duurt om ze te maken.

Team Llama
283 Posts
hij lijkt me geschikt voor mijn electronica zaak,

Adios, Peebee
Image

Terrible Townie
29 Posts
hoe kun je die onderschiedingen behalen?? iemand een idee

Gnome Collector
88 Posts
Gewoon veel oefenen met de voorwerpen en/of handelingen die bij die onderscheiding hoort. Het is ook handig als je vaardigheid voor een bepaalde actie waaraan het verbonden is hoog is, dan bouw je het sneller op.

Werk bv aan de werkbank om robots te maken en/of speelgoed. Na verloop van tijd krijg je vanzelf een bronzen onderscheiding. Dat kan wel een tijdje duren. Het gaat bv sneller als je techniek vraadigheid hoog is.

701 Posts
Image
ik vind zelf wel geinig ben er alleen nog niet helle maal trevreden over
Image
Last edited by Anonymous on Mar 04, 2006 5:40pm, edited 2 times in total.
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Terrible Townie
29 Posts
ok hartelijk bedankt ik zal dat eens meteen gaan uitproberen

• Stats