Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Voor de mensen die GhM al hebben. Post het hier!

Team Llama
283 Posts
Servo in zijn avondpak:
Image

Hier is servo net af:
Image

LOL, kan je een robot bouwen?
ja srry, ik ben niet zo erg op de hoogte van dat nieuwe deel,
ik ga hem dus ook maar gewoon in de winkel halen als hij uit is in nederland

ciao peebee

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
ik heb gister maar de bart smit gebelt dat ieder een hem al binnen hat en ik niet ze zijden dat ze de vracht vandaag zou den binnen krijgen dus ik zit nu op de telvevoon te w8ten meschien krijgen ze hem morgen pas binnen neeeeeeeeeeeeeeehj nau er zit niks anders op dan te w8ten en tew8ten en nog meer w8ten ik zit hier nu dus te w8ten en ik w8t nog steets en zo kan dat nog wel 24 uur gaan w8ten snik
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Gnome Collector
88 Posts
@Peebee; yep, je kan robots maken. Servo is de robot die het meeste kan. Je hebt er wel een gouden robot-maak onderscheiding voor nodig. Je kan ook andere robots maken, die klusjes voor je kunnen doen. Denk aan schoonmaken, planten water geven, eten maken en je huis bewaken tegen inbrekers. Servo(of serva>> kan ook vrouwelijk zijn) kan bijna alles als een sim. Het vormt zich naar zijn/haar maker. De robot krijgt dezelfde levenswens, vaardigheden en chemie-factoren.

Wel handig, had die sim net alle vaardigheden laten halen; nu heeft Servo ook alle vaardigheden maximaal. Erg handig; fijne bron van inkomsten.

@Geniusimmer; moet je 'm ook niet bij bartsmit halen heh :wink: rot winkel :roll: Gelukkig zijn er in mijn buurt genoeg winkels waaruit ik kan kiezen; keuze zat. Maar dynabyte is toch de beste.
Ojaa, één dingetje: zou je wat aan je spelling willen doen? Ik weet het, ben niet het persoon dat dat hoort te zeggen, maar het is zo bijna onleesbaar. Paar typfoutjes en/of spelfoutjes kan(doe ik ook zo vaak), maar het is wel zo handig als het ook voor iedereen een beetje leesbaar is.

701 Posts
ik heb hem nu ook ik ga weer simmen sorry
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
ik heb hem vandaag ook bij bart smith gaan halen en kheb ondertussen al wat gespeeld,ik heb ondertussen in mijn huis een bloemen winkel geopend en 1 personeelslid aangewerfd,persoonlijk vindt ik het best wel moeilijk om alles te combineren mijn winkel en mijn behoeftes.Weet er iemand welke vaardigheid ik moet bijwerken om wat sneller te werken aan de kassa want daar is mijn sim traag?En het klopt inderdaad dat de eerste keer je downloads niet in je spel zitten maar de tweede keer staan ze er allemaal in

Groetjes violetje

Team Llama
283 Posts
Horsepower wrote:@Peebee; yep, je kan robots maken. Servo is de robot die het meeste kan. Je hebt er wel een gouden robot-maak onderscheiding voor nodig. Je kan ook andere robots maken, die klusjes voor je kunnen doen. Denk aan schoonmaken, planten water geven, eten maken en je huis bewaken tegen inbrekers. Servo(of serva>> kan ook vrouwelijk zijn) kan bijna alles als een sim. Het vormt zich naar zijn/haar maker. De robot krijgt dezelfde levenswens, vaardigheden en chemie-factoren.

Wel handig, had die sim net alle vaardigheden laten halen; nu heeft Servo ook alle vaardigheden maximaal. Erg handig; fijne bron van inkomsten.

Dus, servo, of wat ik zou gaan maken, serva kan ook helpen in je winkeltje?

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Ooee.. ik krijg morgen :D alleen balen dat ik het ( vast net zoals alle andere ) druk heb met school.. puh als ze hem even één weekje eerder hadden uitgebracht konden we gewoon de hele vakantie ( geldt natuurlijk alleen voor de mensen die schoolvakantie hebben :D) sims doen.. nu ja.. ik maak wel tijd :D Ik had er al een hele boel over gelezen.. volgens mij was dat op deze site.. zou dat kunnen?? ik zoek het linkje nog wel even :D heel handig stonden allemaal foto's bij enzo :D Een vriendin van me had hem al wel.. dus ik heb er al het een en ander van gezien..

persoonlijk vindt ik het best wel moeilijk om alles te combineren mijn winkel en mijn behoeftes

Je kunt je behoeftes goed houden door : boolProp testingCheatsEnabled true en dan naar de buurt gaan.. en weer terug naar het kavel.. dan kun je de behoefte gewoon verslepen op de goed stand probeer maar een.. het lukt ook met vaardigheden, persoonlijkheid en intresseses.. ik weet niet of je die al wist maar ik vind hem erg handig :D je moet alleen wel goed op letten of het allemaal goed hebt ingetypt.. volgens mij staat het hier boven wel goed.. maar anders moet je even op wat sites kijken.. Je kunt met doe code trouwens ook heel veel opties krijgen door gewoon op je sims poppetje te klikken :D

veel plezier allemaal vast met de nieuwe sims :D en dynabyte is inderdaad de beste :D

Gnome Collector
88 Posts
Peebee wrote:Dus, servo, of wat ik zou gaan maken, serva kan ook helpen in je winkeltje?

Yep, de robot wordt een gezinslid. Hij/zij is helemaal bestuurbaar en is bijna gelijk aan een sim. Behalve de behoeftes, die zijn: stroom, plezier, sociaal en omgeving. Meer heeft servo er niet. Je kan de robot ook een naam geven en zelf instellen of het een man of vrouw wordt.

De robot zal gaan lijken op zijn/haar maker. Dat wil zeggen zelfde persoonlijkheid, chemiefactoren, levenswens en vaardigheden. Ze hebben dus een speciale band met elkaar. Dat zie je ook weer terug bij de komst van het sociaal konijn. Die komt als de sociale behoefte erg laag is. Alleen die sim(of robot in dit geval) kan het sociaal konijn zien. Als je overschakelt naar een andere sim is het sociaal konijn niet zichtbaar. Maar als je overschakelt naar zijn/haar maker zie je het sociaal konijn doorzichtig. Vond het wel apart.

Ojaa, je sim kan ook communiceren met de robot en er zelfs verliefd op worden. Robots ook op elkaar. Wel grappig, heb nu twee robots(man en vrouw) en die zijn verliefd. Eerste kus is wel grappig. Die robotgeluiden. :lol:
Het schijnt dat ze ook 'Ojaa' kunnen doen. :p Dat heb ik nog niet uitgetest. Iig, ze kunnen geen kinderen krijgen.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik vind het echt een heel erg leuk spel ook wel moeilijk, ben blij dat de cheat maxmotives bestaat :D Ik merk wel dat als je een eigen zaak hebt dat je dan alle tijd vergeet en je sim zo oudere is en geen kinderen heeft. In de mail die je krijgt als je het spel registreerd staat dat je kwarttaart moet eten voordat je een baby gaat maken en kijken wat er dan gebeurd. Ik heb dat dus gedaan en mijn sims werden gelijk dik :D. Maar ik heb toen ook de cheat forcetwins gedaan en ik kreeg een 2ling ik weet nu niet of het aan die kwarktaart lag of die cheat :P

Ook heb ik eindelijk een servo loslopen, wel jammer dat het best lang duurt eer je een servo kunt maken, maar het is het wel waard vind ik. Ik vind ook dat Servo sneller is met dingen maken via een werkbank en hij doet volgens mij ook sneller ervaring op :D Hij is ook al op hol geslagen bij mij is ook erg leuk om te zien :D

Ik heb ook een restaurant gemaakt, dat is ook erg leuk maar ook erg moeilijk vind ik :D
Maar goed ik ga maar weer aan het werk lol dat moet ook gebeuren ;)
Gelukkig kan vandaag iedereen GhM spelen en dingen zelf ervaren

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
En ik heb nu ook GhM. :twisted:
WillemSV

2748 Posts
lol ik denk dat vandaag steeds meer mensen GhM krijgen, en dat het behoorlijk rustig in de community zal zijn :D

701 Posts
mog ben jij hem al bijna zat of nog lang niet
Image

© Jeffrey

Team Llama
283 Posts
Ik heb hem! joohoo, peebee is happy, maar nu ga ik gamen (A)
Image

2748 Posts
Geniusimmer wrote:mog ben jij hem al bijna zat of nog lang niet

lol nee nog niet, heb al wel ontdekt dat er "maar" 10 zakennivo's zijn die je toch redelijk makkelijk haalt, maar je kunt alle extra's kopen als je meerdere openbare kavels koopt :D

maar ben em echt nog lang niet zat, nu spelen zonder te cheaten :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
argh ik heb m nog ni... wrs ni voor deze week. I need money :p ... krijg ik wel alleen nog ni nu *op zon momenten wou je dat je rijk was OF dieven als ouders ofzo :tong:*
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats