Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Voor de mensen die GhM al hebben. Post het hier!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Ik wil niemand jaloers maken ofzo, maar ik heb GhM gekregen via Bart Smit, had hem besteld via die pre-order actie en heb hem nu al binnen :D

Wie heeft er nog meer geluk dat hij / zij GhM al heeft?

Sticky

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Damn, mag ik balen? Ik had gister of eergister mail gekregen dat ik hem kon gaan bestellen omdat ik gereserveerd had. Zo dom dat ze dat nét voor de drukte van school gaan doen. Ik heb daarom het spel nog niet eens kunnen bestellen!!! Als ik dat nu vandaag doe, kan ik hem dan morgen verwachten? Wanneer had jij hem besteld, mog?
WillemSV

Team Llama
410 Posts
Mog had hem 23 januarie gepre-ordert, en afgelopen vrijdag kreeg ze bericht dat ze hem kon bestellen.

maar ik denk dat als je morgen naar een bart smit gaat je hem wel zou kunnen halen?? geen idee.

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
whaaa neeej ik heb hem al een maand geleden besteld maar ze zijden dat ie pas 2 maart uit kwam snik snik snik nau ja is ie leuk

1061 Posts
O ja, ik kreeg die mail ook vrijdag zie ik nu maar zondagavond las ik die pas. Ik ben hem nu aan het bestellen maar ik moet nu zo lang wachten nadat ik op betalen heb geklikt. :s

Edit: Oh, ik moest nog eens op 'ok' klikken maar hij zei dat het klaargemaakt werd ofzo. :p
WillemSV

Team Llama
410 Posts
Nieuws: vergeet je downloads van mango enzo, ook al zet je de functie aangepast materiaal weergeven op aan, ze verschijnen niet in het spel

1817 Posts
Image
:: GET CHROME ::

Team Llama
410 Posts
nieuws update: Alle kleding recolors die ik heb gemaakt (welke GEEN meshfile gebruiken) werken wel en de muur en vloer recolors ook.

Ok, mog dacht dat er 1 speciale deur kwam die je kon afluiten voor bepaalde sims , maar het blijkt dat alle deuren afgesloten kunnen worden via een nieuwe actie (als je op de deur klikt)

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
VET VET VET VET maak me niet zo jarloers help ik moet hem hebben
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

1817 Posts
dekdes wrote:nieuws update: Alle kleding recolors die ik heb gemaakt (welke GEEN meshfile gebruiken) werken wel en de muur en vloer recolors ook.

Ok, mog dacht dat er 1 speciale deur kwam die je kon afluiten voor bepaalde sims , maar het blijkt dat alle deuren afgesloten kunnen worden via een nieuwe actie (als je op de deur klikt)

Oeh, dat klinkt goed!
Image
:: GET CHROME ::

Gnome Collector
88 Posts
Ik heb 'm ook al. Bij dynabyte zijn ze altijd keurig op tijd. :)
Altijd de dinsdag vantevoren. Achter de balie, niet in de winkel zelf. Kreeg 'm makkelijk mee, ze kennen me ondertussen daar wel. :lol:
Dynabyte, één woord: super. Altijd op tijd en mét klantenkorting.

Heb wat screens.
Servo in zijn avondpak:
Image

Hier is servo net af:
Image

speelgoed maken:
Image

Hoe zet je trouwens filmpjes online uit je sims spel?

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik denk dat er een nieuwe cep moet komen als je downloads wilt laten werken. Voor de rest is het spel echt gaaf vooral als je de cheat maxmotives gebruikt dan kun je het spel goed spelen, anders wordt het wat moeilijker LOL :D maar het is echt het wachten waard mensen

SNW Webmiss
14293 Posts
Vertel me alles Mogway! Ik hoorde dat het moeilijk is? Een Sim proberen een bedrijfje te laten leiden? Wat voor winkels heb je tot nu toe geprobeerd?

Terrible Townie
43 Posts
mogway wrote:ik denk dat er een nieuwe cep moet komen als je downloads wilt laten werken. Voor de rest is het spel echt gaaf vooral als je de cheat maxmotives gebruikt dan kun je het spel goed spelen, anders wordt het wat moeilijker LOL :D maar het is echt het wachten waard mensen

:wink: volgens mij is uiteraard elk spel makkelijker met cheats....
maar begreep ik het nou goed van een bericht op simparool, wat martin geplaatst heeft dat geen enkele download meer werkt?? zelfs de maxis auto niet?

bericht simparool: http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=5874
Bij ons lag ie vandaag ook op de deurmat, Mogway had em besteld via bart smit, en nu zit ze em te spelen

Let op: alle downloads van meubels en andere dingen ,zelfs de officiele auto die je van maxi kon downloaden, werken niet meer, ook al zet je aangepast materiaal inschakkelen aan! althans ik weet niet of anderen dat zelfde probleem hebben?

Verder kun je op elke deur klikken en toegang ontzeggen voor andere sims, het bordje "open of gesloten" is een bordje en niet een speciale deur.

ziet er allemaal cool uit!

Team Llama
410 Posts
@Rosana: Mog heeft een nieuwe manier van simmen :) ze heeft niet echt een huis meer nodig maar woont in haar winkel, ze gebruikt de maxmotives cheat om de dag door te komen, ze heeft van alles uitgeprobeerd, nu heeft ze een speelgoed en electronica winkel, maar de bomen voor het huis worden ook wel eens gekocht :)

@Jo: Ik had eerder gemeld dat de downloads van mango en dergelijke niet zouden werken: Goed nieuws!
ze doen het wel! maar niet de eerste keer dat je het spel speelt!, ik denk dat je het spel gewoon even moet spelen en dan later weer opnieuw opstarten!

• Stats