Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

vampier? hoe...

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
sjies ik haal de 10 generaties al niet, ben ooit tot 7 generaties gekomen en toen hadden meer dan 2 miljoen op de bank en toen was ik het zat :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol :p Ja dan is het allemaal zo *makkelijk* met zoveel geld :lol:

2748 Posts
nou dat is juist het probleem, als ze te veel geld hebben vind ik het helemaal niet meer leuk :D

Nooboo
14 Posts

ik wil graag bij de sims2 nachtleven een vampier worden maar dan moet je gebeten worden door een vampier.
weet jij misschien waar je vampieren kan ontmoeten?
alvast bedankt
X-jes yvke

Je kan ook gewoon met die boolprop code, klik met shift op je poppetje, kies bij spawn iets van modder.
klik dan op die baby die je krijgt en voila er staat make vampire!!!!

Gnome Collector
88 Posts
mogway wrote:of je moet net zoals mij een dolle vampier in je buurt hebben lopen die iedereen maar raak bijt :D, ze hoeven niet percee te verliefd te zijn, beste vrienden wilt soms ook wel eens genoeg zijn

Ook al last van geflipte vampiers?

Bij mij was het nog erger. Was met studentenleven bezig en mijn sim nodigde eens een vampier uit.(hij was al twee maal gebeten). Tijdens het uitgaan bleef die vampier steeds weer komen en beet zomaar mensen op openbare kavels. Oa een vriendin van mijn sim. Heel irritant, ik dus zo'n anti-vampier drankje kopen en die vampier-vriendin uitnodigen; wil ze het drankje niet opdrinken. :? Mijn sim had wel genoeg invloed. Denk dat het een bug was, maar ondertussen ging die vampier wel gezellig door met bijten. Allemaal vampiers ineens en ik kreeg ze maar niet weg. :(
Geluk of geen geluk, mijn comp crashte, spel was niet opgeslagen en vampiers weg.

Gelukkig ook de laatste keer. Nu bijt die vampier niet meer. Iig, nog niet. Ik speel op dit moment met andere sims en niet met de sim die zelf constant gebeten werd. Denk dat deze sims niet zo aantrekkelijk genoeg zijn voor de vampier om te bijten. :lol: Maar voor de zekerheid heb ik altijd genoeg drankjes ertegen. Je weet maar nooit heh.

Team Llama
283 Posts
mogway wrote:of je moet net zoals mij een dolle vampier in je buurt hebben lopen die iedereen maar raak bijt :D, ze hoeven niet percee te verliefd te zijn, beste vrienden wilt soms ook wel eens genoeg zijn

is dat dan wel een vampier? het kan ook een losgeslagen psygopaat zijn ;)
Image

2748 Posts

is dat dan wel een vampier? het kan ook een losgeslagen psygopaat zijn ;)

lol hij is het beide Peebee :D, ik heb weer ff gespeeld met die buurt maar gelukkig was hij nu wat rustiger, hij probeerde wel 2 x mijn sim te bijten maar dat heb ik gelukkig kunnen verkomen :D

Nooboo
3 Posts

Ik had een vraagje^^ hoe krijg je eigenlijk een goede relatie met een vampier? Ik ben nu aan het proberen mijn sim uiteindelijk te laten trouwen met "gravin Kristianne Ravenstein" maar erg gewillig is ze niet :p Ze accepteerd bijna niets van het flirten en zoenen enkel af en tie vluchtig en verder ook niets. Ik mag nog niet eens tegen haar roddelen haha :D

Dus.. Hoe zorg je dat je een betere relatie krijgt met een vampier? En waar kan ik er nog ontmoeten want de enige die ik tot nu toe ben tegengekomen is gravin Kristianna Ravenstein :)

• Stats