Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

vampier? hoe...

Nooboo
1 Posts

ik wil graag bij de sims2 nachtleven een vampier worden maar dan moet je gebeten worden door een vampier.
weet jij misschien waar je vampieren kan ontmoeten?
alvast bedankt
X-jes yvke

Myshuno Addict
759 Posts
als het domker is dan bel je diensten en dan koppellende ziegeunerin. En dan blind date en als het goed is krijg je dan een vampier . En als het niet lukt doe je het nog een keer.
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Nooboo
8 Posts
Als het donker is kun je naar een openbare kavel gaan.En als er een vampier is kun je er zoveel mogelijk mee om gaan.Je kan dan verliefd op hem worden en je vraagt of hij/zij bij hem komt wonen.Dan kun je die vampier "besturen"en je kunt op je sim klikken en bijten klikken.
Hoopelijk lukt het
Noenie

Nooboo
13 Posts
Je kan ook proberen als je een gezin van minimaal 2 personen heb. Om een sim bevriend te laten worden met de vampier als ze goede vrienden zijn kun je met je eene sim de vampier opdracht geven om de ander te bijten en daarna kan je je eigen sim de andere sim laten bijten. (Met kinderen werkt dit niet die kunnen niet gebeten worden)

Succes!
Image

Nooboo
8 Posts

ik wil graag bij de sims2 nachtleven een vampier worden maar dan moet je gebeten worden door een vampier.
weet jij misschien waar je vampieren kan ontmoeten?
alvast bedankt
X-jes yvke

dan moet je daten bij die oude mevrouw die kan je bellen bij ''diensten'' en dan moet je waar je op valt ook een vampier icoontje staan maar dan moet je wel s'nachts daten want vampieren kunnen niet tegen het daglicht xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes veel plezier aliciatjuuh

Nooboo
7 Posts
Je moet de koppelende zigeunerin 'sn8s bellen .. Dan een blind date vragen ..
Je eigen gesl8 kiezen (dus als je een meisje bent een vrouwelijke date) en dan voor de hoogste prijs in de glazen bol laten kijken!! Dan komt er een graaf of gravin naar beneden vallen en het is 1000 punten om de opdr. In hals bijten ... Suc6..
P.S Als je een vampier wordt moet je hem voor 7.00 uur 's ochtnds in een doodskist laten slapen.. wees gerust je vampier wrdt niet wakker voor 7.00 uur 's avonds dus als zijn energie vol is maakt het niet uit hij blijft slapen!!!!!! SUC6 -xxxxxxxx-

Mortimer Goth's Distant Cousin
739 Posts
Image

Dimmu Borgir and Deathstars rules!

Rosana: THANX!!!!!!!!
En bij Spore Netwerk: ElanElvin: THANX!!!
http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Mar

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
of je moet net zoals mij een dolle vampier in je buurt hebben lopen die iedereen maar raak bijt :D, ze hoeven niet percee te verliefd te zijn, beste vrienden wilt soms ook wel eens genoeg zijn

SNW Webmiss
14293 Posts
Jij hebt wel vage vampiers :p Bij mij bijten ze eigenlijk nooit, tenzij ik ervoor "zorg" :p

2748 Posts
lol nou die ene vampier bij mij echt niet, heeft half me legacy buurt al tot vampier gemaakt :( ghehehe

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahahah ja dat vertelde je. Alle legacy's een vertraging opgelopen :p

2748 Posts
lol ja zoiets, daar gaat me Angel legacy, met Angel als enige vampier =)) ghehehe het leukste is dat ik die vampier nog net kon stoppen om Willow te bijten, helaas heeft hij (wini)fred wel te pakken gekregen =))

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb serieus nog nooit een legacy gedaan, heb daar eigenlijk geen tijd voor :oops:

2748 Posts
lol ik begin altijd met volle moed maar bij de 3e generatie vind ik het nooit meer leuk =))

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol, er zijn zelfs legacy's waarbij je 12 generaties ofzo moet doen? Dat lukt me nooit :D

• Stats