Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Mesh Tutorial

Nooboo
2 Posts
euhm als k dat simpe wil openen krijg ik dat ik .NET Framework 1.1 nodig heb hoe kan ik hier aan komen??

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts

Nooboo
2 Posts
Bedankt dan kna ik nu hopelijk wat wijzer worden uit de tutorial:D:D

edit 1:
hey ik loop hier vast:
Klik op "name map" in filetypes venster vervolgens klik je op "name map" in het packed files venster
Dan klikken we op de "pluginview" tab in het midden van simPE dan krijg je een een lange lijst te zien.
Zoek naar de naam die je hebt op geschreven.
Het zoeken gaat sneller als je in het finder venster de naam invoert die je zoekt. Zoals op de foto hieronder

wat moet ik ingetypt hebben?

edit 2:
laat maar heb m :D!
weet alleen niet meer wat ik opgeshcreven heb :oops:

ShadowKnight: Geen dubbel of trippleposts aub, je kan de editknop gebruiken hiervoor

Nooboo
19 Posts
eindelijk zie ik eens een tutorial over hoe je meshes maakt. ik ga het in de vakantie uitproberen. ik hoop dat ik tegen die tijd 3d studio max 8 heb. in ieder geval bedankt voor de tutorial :D

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
meidmarina wrote:eindelijk zie ik eens een tutorial over hoe je meshes maakt. ik ga het in de vakantie uitproberen. ik hoop dat ik tegen die tijd 3d studio max 8 heb. in ieder geval bedankt voor de tutorial :D

graag gedaan hoor :gelukkig:

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
hoop dat ie het snel weer doet nou ik zal wel ff wachten is ook niks mis mee
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Nooboo
1 Posts
Bij mij werken die plaatjes niet. Ik kan alleen de tekst lezen. En eerlijk gezegd snap ik er niet veel van :oops:

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
:o Plaatjes zijn wegevallen met de nieuwe SNW, zal binnenkort gemaakt worden :) Maar zonder plaatjes is het ook wat onduidelijk. Gewoon even geduld nog hebben :)
Image

Thijssie22
het is al gezegt maar wnnr worden weer die plaatjes goed? :( ik had net zo'n in om het te proberen :P :P

Gnome Collector
82 Posts
Bij mij hetzelfde. Iedere dag hoop ik dat de plaatjes weer werken.. :(
Komt nog!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
mensen geduld is een schone zaak, alles komt weer goed

Thijssie22
het probleem is alleen dat ik geen geduld jen :P

2748 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
nou dat is ook niet erg vriendelijk geantwoord "dan leer je dat maar" :s :s

2748 Posts
als je 20 x het zelfde moet antwoorden ben je opeens minder vriendelijk dan normaal ja

• Stats