Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Mesh Tutorial

Terrible Townie
42 Posts
Ik heb al een andere 3D Programma, Blender helemaal gratis (geen trial)
Alleen is ie heel ingewikkeld en ik heb geen zin in een tut te lezen hoe het werkt :p
Image

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Nog nooit van gehoord, toch maar een tutorial zoeken ;)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ken Blender, maar ik ken het programma op zich niet zo goed.. Ik ga me daar ook eens in verdiepen, als ik dan meer ervan af weet zal ik ook proberen te helpen met dat programma. Dat scheelt weer, want alle 3D progs zijn anders.. :mryellow:

Nogmaals, zeer toffe tut!

1061 Posts
Over Blender, ik ken het niet maar waar kun je het dan downloaden? Want ik begreep van Keisha dat het een gratis programma is?
WillemSV

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
Image

back... on full speed

Terrible Townie
42 Posts
Op deze site kan je blender downloaden http://www.blender3d.com/cms/Blender.31.0.html
Image

1061 Posts
Keisha wrote:Op deze site kan je blender downloaden http://www.blender3d.com/cms/Blender.31.0.html

Dankjewel! :P
WillemSV

Servo's Slave
101 Posts
ooh eindelijk een mesh turotial in het nederlands, daar was ik al ik weet niet hoe lang naar opzoek =D Bedankt! :woot:

Nooboo
2 Posts
Ik loop weer is vast -_-" :p. Namelijk bij dit http://users.pandora.be/Lord_Marino/Lord_Marino/fotos/tutorial/mesh_kleding/simpe-foto23-mini.jpg. Ik krijg die 2 dingen niet naar ondere verschoven ofzo? Of begrijp ik de bedoeling nou verkeerd? Voor de rest top tut :D.

1625 Posts

Je moet die 2 dingen in dat venstertje naar het venstertje eronder slepen. Daarna kun je ze naar boven schuiven ;)
Image

Nooboo
2 Posts

1061 Posts
Kunnen mensen al wat laten zien wat ze hebben gemaakt met deze tutorial? :o Of lukt dat niet? :frusty:
WillemSV

Nooboo
5 Posts
Ziet er wel Lekker In gewikkeld Uit Maar Ik Ga het Toch Een Keer Proberen :)

-xXx-Dagmarke-xXx

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Dagmarke wrote:Ziet er wel Lekker In gewikkeld Uit Maar Ik Ga het Toch Een Keer Proberen :)

-xXx-Dagmarke-xXx

het word makkelijker ;) in het begin is het even zoeken maar als je er al een aantal hebt gemaakt is het heel makkelijk :-)

WillemSV wrote:Kunnen mensen al wat laten zien wat ze hebben gemaakt met deze tutorial? :o Of lukt dat niet? :frusty:

is een goede vraag? heeft er al iemand die met deze tut een mesh kleding stuk gemaakt ? :oops:

1625 Posts
Haha ik had genoeg, maar toen had ik alles verwijderd en nu heb ik nog niks :p
Image

• Stats