Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Mesh Tutorial

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Last edited by Lord_Marino on Jul 24, 2005 7:35pm, edited 7 times in total.

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

1061 Posts
Bedankt voor deze tutorial. Ik zal hem binnenkort eens uitproberen want het is nu toch vakantie. :p
WillemSV

Terrible Townie
42 Posts
Bedant voor de tutorial op mod the sims 2 stond ie ook al maar daar snapte ik er niks van misschien lukt in het nederlands het beter :D
Image

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
als er iets niet goed duidelijk is kan je het hier even vragen.;)
kzal zo goed mogelijk antwoorden.

SNW Webmiss
14293 Posts
Coole tut Marino :D ik ga binnenkort ook eens kijken :mryellow:

1625 Posts
Ik kan nu wel mijn meshes tonen, maar die had ik al voor de tutorial gemaakt :)
Image

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
dank je dat jullie de tut goed vinden :gelukkig:
'kheb nu reeds al verschillende meshen gemaakt :) heb er alleen geen fotos van :(

maar dat komt vast nog wel ;) kmoe eerst nog een andere webspace hebben voor meer fotos te kunnen uploaden deze wedspace zit zo vol als een ei.

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
misschien een domme vraag maar kan je op deze manier ook haar meshes maken :oops:

:oops: (lijkt wel een newbie vraag) :oops:
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Starrats wrote:misschien een domme vraag maar kan je op deze manier ook haar meshes maken :oops:

:oops: (lijkt wel een newbie vraag) :oops:

uhm je hebt wel een deel van deze tut nodig. als je haar wil maken moet je wes h's 2.16 plugin hebben (dat is een plugin voor milkshape) (wes h is iemand van mod the sims 2)

en dat is niet zo makkellijk die plugin omdat je dan moet letten op de vertice dat je die niet te ver uit elkaar trekt en dan heb je de animatie nog van het haar als je het haar langer maakt moet je ook rekening houden met de bones van de mesh omdat het haar moet mee bewegen als de sim zijn hoofd beweegt daarvoor heb je die plugin nodig.

zal hier van eens een foto van laten zien als ik een foto heb :)

Terrible Townie
42 Posts
Weet iemand een gratis 3D programma want met milkshape kan ik niet opslaan :zorgen:
Image

1625 Posts
Je moet exporteren :D Naar wavefront (obj)
Image

Terrible Townie
42 Posts
Nee lukt niet ik krijg dan dit op me scherm staan
Image
Image

1625 Posts
Ja, dan is je licensie afgelopen. Dan moet je het programma kopen :)
Image

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Keisha wrote:Weet iemand een gratis 3D programma want met milkshape kan ik niet opslaan :zorgen:

Nee lukt niet ik krijg dan dit op me scherm staan
Image

ShadowKnight wrote:Ja, dan is je licensie afgelopen. Dan moet je het programma kopen :)

je vind van elk 3d programma een trail versie van 30 dagen som 60 dagen als die dagen voorbij zijn moet je het programma kopen. of een andere nemen.

• Stats