Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Tim LeTourneau meeting Verslagje!

Mortimer Goth's Distant Cousin
739 Posts
HEBBE, HEBBE, HEBBE hahaha! Ik hoop niet dat amerika het als eerste zal hebben, dan worden we allemaal lekker gemaakt, en dan moeten we nog langer wachten grrrrrrrrrr! Maar je hebt echt een heel mooi verslag gegeven. Ik geef je er een 10 voor op je rapport :p :dans1:
Image

Dimmu Borgir and Deathstars rules!

Rosana: THANX!!!!!!!!
En bij Spore Netwerk: ElanElvin: THANX!!!
http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Mar

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik denk dat Amerika het wel eerder zal hebben maar ik heb het sterke vermoeden dat het niet 10 dagen eerder is. Ik heb ergens opgevangen dat het in Nederland de 15e uitkomt en in Amerika de 13e (van September) dus als dat waar is, dan valt het verschil dit keer wel mee.

Eigenlijk heel stom dat ik daar niet om heb gevraagd, die vraag had ik opgeschreven maar het meeste van mijn vragen werd al beantwoord tijdens de presentatie doordat anderen het vroegen of doordat hij het vertelde tijdens de demo. :)

739 Posts
Nou, die twee dagen kunnen we wel uithouden :) Ik ben nu helemaal treurig, heb net het gedicht gelezen.........

Maar de releasedatum komen we wel te weten, en tot die tijd moeten we ons allemaal inhouden :)
Image

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Ha ja, dat is wel zo. Paar vragen die ik had hoefde ik niet eens meer te stellen omdat ze al werden gevraagd voor mij. Bijvoorbeeld de vraag of je Downtown ook kon wonen. Dat was 1 van mijn vragen die ik had voorbereid en het antwoord was ja! :D
WillemSV

739 Posts
Zo, dat soort dingen willen we allemaal weten!! hahaha! (maar ben nog wel een beetje jaloers hihi). COOL!!
Image

Myshuno Addict
908 Posts
Volgende keer neem ik wraak :p Dan ga ik zulke magnifieke vragen bedenken dat ze me wel mee moeten laten gaan :evil: Het is trouwens wel vals dat Rosana ons nu alweer lekker zit te maken (net als met Studentenleven :p) en wij moeten nog twee en een halve maand wachten... Gelukkig zit er nog een zomervakantie tussen, dus waarschijnlijk overleef ik het wel :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol ik merk idd wel dat het effect heeft op de leden hier dat ze het pack *NU* willen hebben :p Ah troost je, ik moet net zo lang wachten als jullie :mryellow:

Ik denk wel dat er nu meer mensen zijn die echt naar dit pack verlangen. Ikzelf merk het idd wel dagt ik dit pack nu al meer wil als dat ik Studentenleven wou (en die wou ik al zo graag hebben) :p

Servo's Slave
118 Posts
ik wil Nu eerst nachtleven hebben!!
-* Life Is But A Dream *-

1061 Posts
WillemSV

Servo's Slave
118 Posts
NU om 21:24
Lekkere tijd ;)
-* Life Is But A Dream *-

Silly Social Bunny
50 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

1024 Posts
Studentenleven de pot op, kom nou.... het blijft een nieuwe kijk op het leven van onze sims, maar na dit verslag .... :? :?: :?: :?: :?:

1061 Posts
Wij (mensen die daar aanwezig waren op die presentatie) moeten het ook een beetje gaan promoten met onze previews!! Ik ben nog steeds bezig met mijn verslag en denk hem morgen wel af te kunnen maken. :D
WillemSV

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats