Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Tim LeTourneau meeting Verslagje!

SNW Webmiss
14293 Posts
Laat alsjeblieft weten wat je ervan vind? Ik loop nu zuurverdiende slaap mis omdat ik jullie wil voorzien met fotootjes en een verslagje :p

Het verslag staat hier

Terrible Townie
42 Posts
Ik weet nu meer over Nachtleven lijk me echt een hele leuke uitbreiding
En coole foto's heb je gemaakt
Image

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
zoveel nieuwe dingen die je kunt doen met nachtleven :boogie:
ik wil nachtleven nu hebben
ik had ook wel willen gaan bowlen met Tim :p

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja dat probleem heb ik ook :p Daar hebben er meer last van *wilt Nachtleven nu al hebben* :p hehe

Bedankt voor jullie mening! Vind het echt tof om te horen dat jullie het een leuk verslag en leuke foto's vinden :D:D

Haha het bowlen was ook heel leuk :p

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
tis een goed verslagje Rosana :D vind het super tof dat je verteld hebt dat er te weinig keuze aan kleding en kapsels was voor de mannen. :gelukkig: van wat ik op de foto’s heb gezien zitten er interessante dingen tussen dat het intreur beter aan vult.

Zoals op die enne foto in de keuken dat heeft nu zo een kruiden rekje. Verder vind ik het restaurant, disco en bowling banen zeer leuk :) .

De auto’s en de garagepoorten vind ik super :wink: ik had nu wel verwacht dat je niet kon racen met de auto’s :p

Tim kende tot voor kort geen chocomel! :lol: leuk dan kan er mss in de volgende uitbreiding chocomel gedronken worden :p

SNW Webmiss
14293 Posts
Ha bedankt Marino :p ik denk zelf wel dat het invloed heeft als we vertellen wat er wel en niet goed is volgens de fans, want zij moeten het uiteindelijk toch kopen en als de packs telkens tegenvallen dat zal EA dat denk ik wel merken.

Tim vertelde trouwens ook nog, voordat de meeting begon (omdat we te vroeg waren) dat fans heel hoog in het vaandel staan. De pers doet hem niet zoveel want die schrijven toch wel iets en wij als fansites en fans vormen een community en als wij een pack leuk vinden zullen we er ook sneller over schrijven. Klopt ook wel natuurlijk :p

Ikzelf heb ook inderdaad goed kunnen zien dat het interieur deze keer een stuk beter is (ik vond de objecten uit Het Studentenleven wel leuk, maar die kleuren hé)

Het viel meer mensen op van dat kruidenrekje (mij ook :mryellow:) en er zijn ook veel schattige kleertjes voor peuters bijgekomen. En coole kleding en kapsels voor mannen en vrouwen. Al zit er ook wel wat 'felle' kleding bij. maar die zou ik eventueel altijd nog kunnen aanpassen naar iets wat minder fel is :p haha

Misschien een idee om in het volgende pack een chocobar erin te doen ahahahha

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
het is idd goed dat de fansite's hoger in het vaandel staan dan de pers :)

kan haast niet wachten op het nachtleven en hoop echt dat het iets beter scoort dan het studenten leven

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
ja door je verslag weten we nu wat meer over nachtleven het ziet er toch beter uit dan studentenleven.De peuters met die kleren zijn kweet ni hoe schattig.Je hebt ons bijzonder nieuwschierig gemaakt ,nu de maandjes spijtig genoeg nog aftellen eer het spel er is

Groetjes violetje :dans1:

Silly Social Bunny
50 Posts
Fans zien ze natuurlijk altijd liever dan pers. De pers kan een slechte recensie over je schrijven. Fans zullen dit bijna nooit doen.
Image

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Deze avond in Nederland was uniek in vergelijking met andere landen. In andere landen was er alleen pers bij en een paar fansites zo had ik begrepen. Het was een hele leuke gezellige avond met al die Simsfans en Tim natuurlijk!! Iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad!!

Oeps, vergeet ik bijna iets te zeggen over Rosana's verlsag!! :oops: Het ziet er leuk uit en die opsomming is goed informatief. Jullie waren met z'n 2en en dat was makkelijk, 1 maakt foto's en de andere maakt notities. :p Alleen jammer van die fotocamera.
WillemSV

Gnome Collector
77 Posts
Lotte

Myshuno Addict
908 Posts
Leuk verslag! Vooral de waslijst met feitjes en de foto's vind ik vet :p En nu kan ik, net als alle andere 'simverslaafden' ( :p ) niet meer wachten tot hij uitkomt :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
WillemSV wrote:Jullie waren met z'n 2en en dat was makkelijk, 1 maakt foto's en de andere maakt notities. :p Alleen jammer van die fotocamera.

De meeste notities en foto's heb ik zelf gemaakt :p Maar het was wel makkelijk dat we bv van hetzelfde tegelijk een foto konden maken..

Die camera, ja ik snap het niet zo goed, die heeft het altijd perfect gedaan en nu begon hij ook al kuren te krijgen enzo.. Beetje vaag in ieder geval

Thnx allemaal voor jullie feedback! :)

Mortimer Goth's Distant Cousin
739 Posts
Wow! Leuk verslag en goed gedaan Roos :) Ik heb het ook te pakken: WIL NU DE UITBREIDING HEBBEN!!!! En gaaf: Vampiers!!! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Image

Dimmu Borgir and Deathstars rules!

Rosana: THANX!!!!!!!!
En bij Spore Netwerk: ElanElvin: THANX!!!
http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Mar

SNW Webmiss
14293 Posts
hahaha ik heb wel wat gedaan nu hè, met dat verslag, nu wil iedereen het meteen hebben :p ah ja ik vind het wel logisch ook, ik heb het spel nu in motion gezien (al was het dezelfde demo als op de E3) maar het begint toch te kriebelen nu *wilt Ep2 hebben* :p

• Stats