Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Verslag Deel 1t/m3 online

Wat vind je (tot nu toe) van het verslag?

Leuk, zoiets mag je vaker maken.. :)
6
40%
Leuk, hierdoor krijg ik spontaan zin om het te kopen!
1
7%
Leuk, maar ik ben niet van plan 'Het studentenleven' te kopen...
0
No votes
Leuk, ga verder met deel 4!
7
47%
Niet zo leuk, ik ben niet zo geïnteresseert in 'Het Studentenleven'
1
7%

Total votes : 15

Myshuno Addict
988 Posts
Maar even dat je het weet: je moet met wel 3 leden van het geheime genootschap bevriend zijn om toegelaten te worden. Beetje flauw. Nog veel succes met het laatste jaar!
Image

Team Llama
444 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
lol thnx allemaal voor de tips voor de geheime vennootschap.. :p
inmiddels heb ik deel 4 al klaar (de dag na deel 3, maar had het nog niet uitgetyped...)
Ik ga wel een soort deel 5 maken, maar dan 'volwassen Hans en Rosana'.. ik speel voorlopig niet met die Sims, om straks voor Het Nachtleven verslagen te maken met dezelfde Sims :)
Oh trouwens, ff offtopic: ik ben bezig met info-verslagen over De URBZ :mryellow:

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Terrible Townie
37 Posts
Ik kan de plaatjes niet zien van het verslag , ik zie alleen maar een groot vierkant, met daarin een klein vierkant met een rood kruis. Oftwel, de afbeelding wordt niet weergeven.
Wat kan ik hier aan doen?

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
de plaatjes en het verslag zijn nog niet terug online, nog even geduld hebben

Terrible Townie
37 Posts
Je helpt me wel steeds uit de brand, Mogway :P :wink:
haha, oke, oke, ik zal geduld hebben :woops:

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
lol saartje daar zijn we toch voor ;) ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat alles weer online is, want roos heeft het momenteel druk met andere dingen

SNW Webmiss
14293 Posts
Om persoonlijke redenen weet ik ook niet of ik dit specifieke verslag online laat staan... Ik zet er dan wel een vervangend verslag voor terug, so don't worry :)

Maar zoals Mogway ook zegt, ik heb het momenteel eigenlijk veel te druk met andere dingen. Voorbereiden op de bevalling bijvoorbeeld :p ik kan met moeite nog online komen en dan komt er meestal niet veel van aan de website werken, maar dat komt wel weer, want ik mis de website toch teveel :)

• Stats