Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Verslag Deel 1t/m3 online

Wat vind je (tot nu toe) van het verslag?

Leuk, zoiets mag je vaker maken.. :)
6
40%
Leuk, hierdoor krijg ik spontaan zin om het te kopen!
1
7%
Leuk, maar ik ben niet van plan 'Het studentenleven' te kopen...
0
No votes
Leuk, ga verder met deel 4!
7
47%
Niet zo leuk, ik ben niet zo geïnteresseert in 'Het Studentenleven'
1
7%

Total votes : 15

Team Llama
493 Posts
Echt een heel leuk verslag zeg!! Kom maar op met deel 2 ;)
Doe maar gek, dan wordt je het misschien niet :P ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Deel 2 is nu af, ik zal het ook in m'n eerste post in dit topic vermelden, maar als ik daar alleen een plaatje extra bijzet, weet misschien niemand van deel 2. Er kunnen trouwens wel meer typfouten als gisteren inzitten, het is nu volgens mij ook meer tekst.. Ik schrijf het namelijk eerst allemaal op, terwijl ik het aan het spelen ben, en typ het dan daarna op de PC.. Maar daarstraks had ik tijd tekort dus moest ik snel snel snel typen.. Ff dat jullie het weten., :)

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
Goed verslag Roos :), leer toch weer dingen bij ;)
Image
:: GET CHROME ::

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Terwijl Sim Hans alweer onderweg is naar de telefoon, om een taxi te bellen, komt hij een koe tegen! De koe heet Koosje. Maar wat die koe precies doet… Misschien ook gewoon een mascotte…

lol die koe is een mascotte :haha: van een ander college.
Er zijn namelijk 3 college's die je kan kiezen bij je buurt dus zijn er ook 3 mascottes :)

kan mss iets vertellen over de mascottes!! als je nu bijv. niet echt populair bent dus meer een blok beest en je beslist om een feestje te geven in je studentenhuis dan komen die langs en halen allerlei fratsen uit om je feestje te verpesten!! dat heb ik eens voor gehad en men feestje helemaal verpest door die stom mascotte :boos1: en ik had zo iets van wacht gij dan zal ik is effe grrr :evil:

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
Lord_Marino wrote:lol die koe is een mascotte :haha: van een ander college.
Er zijn namelijk 3 college's die je kan kiezen bij je buurt dus zijn er ook 3 mascottes :)

corectie er zijn maar 2 mascottes De Lama is de mascotte van uw universiteit
welke universiteit je ook kiest de lama is uw mascotte

De koe is van een revaliderende universiteit en zoek altijd boel :p

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol ja ik heb al enkele 'huishoudens' mogen meemaken en ik krijg eigelijk altijd de lama op bezoek, nooit de koe. De koe zag ik in de stad :D maar tis wel goed dat ik nu weet dat die koe boel zoekt :p

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Lord_Marino wrote:lol die koe is een mascotte :haha: van een ander college.

corectie er zijn maar 2 mascottes De Lama is de mascotte van uw universiteit
welke universiteit je ook kiest de lama is uw mascotte

De koe is van een revaliderende universiteit en zoek altijd boel :p

:oops: oops waar haal ik dan die 3de mascotte *denk na* zal de tuinkabouter geweest zijn :p

SNW Webmiss
14293 Posts
Er zijn toch wel twee lama-mascottes he? Dacht ik, blauwe en rode??

1024 Posts
Durf het je niet te zeggen - kom alleen maar die koe tegen.

Heb je wel tijd om te spelen, wat een verslag zeg.... gewoon toppie:lol:
Ik zit nu echt te smachten naar deel drie

SNW Webmiss
14293 Posts
Tof om te lezen!! :D:D Ik dacht dat deel twee vermoeiend was.. lol! Ik schrijf het eerst op, tijdens het spelen ervan, da's makkelijker dan steeds te switchen tussen De Sims 2 en Word.. lol.. Het waren vandaag 24 A5 kantjes (12 A5 vellen, beide kanten vol geschreven). Gelukkig is het lettertype van de huidige layout wat kleiner, is het net alsof het een korter verslag is :mryellow:

Ben er alleen wel, met elk schooljaar, een dag bezig (van 's ochtends half 9 tot 's avonds 6 uur), schrijven, spelen, uitwerken in word, daarna plaatjes op maat maken en toevoegen... hoop vrijdag wel klaar te zijn :p lol...
als het echt goed valt, het verslag, ga ik het straks met het Nachtleven ook weer doen :D:D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
uhm go for it :p khou u zeker ni tege ze :p :D haha
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Pffff hier meld zich een gare Rosana... doorbakken en al.. *lol*
Ik ben moe nu.. Snap er niks van, maar deel 3 kostte me aardig wat tijd.. Ben er pas net mee klaar... Hij staat nog niet op de hoofdpagina en ook nog niet in het Studentenleven blokje, maar je kunt m wel vinden in dit topic door op t derde plaatje te klikken ;)

Hoop dat deze niet boring is, want ikzelf had het idee van wel.. *Gaat slapen*

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Zullen Hans en Rosana in deel 4 genoeg bevriend zijn met Jennifer en/of Diederik om bij de geheime vennootschap te kunnen? Lees het in deel 4!

als je in het 4de jaar je diplome hebt en afgestudeerd en je bent nog niet bevriend men jennifer of diederik dan kan je dat na je 4de jaar doen :) je hebt dan nog 75 uur de tijd om in de geheime vennoodschap te komen :)

dus na deel 4 komt deel 5 :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
kvonnet ni saai geschreven of whatever, maar ik kan me vandaag ni goe concentrere :s dus ligt zeker ni aan u verhaal :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats