40 posts
• Page 3 of 3
Verslag Deel 1t/m3 online
Leuk verhaal Rosana!
Maar even dat je het weet: je moet met wel 3 leden van het geheime genootschap bevriend zijn om toegelaten te worden. Beetje flauw. Nog veel succes met het laatste jaar!
Maar even dat je het weet: je moet met wel 3 leden van het geheime genootschap bevriend zijn om toegelaten te worden. Beetje flauw. Nog veel succes met het laatste jaar!

Hey Rosana, leuk verslag 

lol thnx allemaal voor de tips voor de geheime vennootschap.. 
inmiddels heb ik deel 4 al klaar (de dag na deel 3, maar had het nog niet uitgetyped...)
Ik ga wel een soort deel 5 maken, maar dan 'volwassen Hans en Rosana'.. ik speel voorlopig niet met die Sims, om straks voor Het Nachtleven verslagen te maken met dezelfde Sims
Oh trouwens, ff offtopic: ik ben bezig met info-verslagen over De URBZ

inmiddels heb ik deel 4 al klaar (de dag na deel 3, maar had het nog niet uitgetyped...)
Ik ga wel een soort deel 5 maken, maar dan 'volwassen Hans en Rosana'.. ik speel voorlopig niet met die Sims, om straks voor Het Nachtleven verslagen te maken met dezelfde Sims

Oh trouwens, ff offtopic: ik ben bezig met info-verslagen over De URBZ

urbz is saai

Ik kan de plaatjes niet zien van het verslag , ik zie alleen maar een groot vierkant, met daarin een klein vierkant met een rood kruis. Oftwel, de afbeelding wordt niet weergeven.
Wat kan ik hier aan doen?
Wat kan ik hier aan doen?
de plaatjes en het verslag zijn nog niet terug online, nog even geduld hebben
Je helpt me wel steeds uit de brand, Mogway
haha, oke, oke, ik zal geduld hebben :woops:

haha, oke, oke, ik zal geduld hebben :woops:
lol saartje daar zijn we toch voor
ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat alles weer online is, want roos heeft het momenteel druk met andere dingen

Om persoonlijke redenen weet ik ook niet of ik dit specifieke verslag online laat staan... Ik zet er dan wel een vervangend verslag voor terug, so don't worry 
Maar zoals Mogway ook zegt, ik heb het momenteel eigenlijk veel te druk met andere dingen. Voorbereiden op de bevalling bijvoorbeeld
ik kan met moeite nog online komen en dan komt er meestal niet veel van aan de website werken, maar dat komt wel weer, want ik mis de website toch teveel 

Maar zoals Mogway ook zegt, ik heb het momenteel eigenlijk veel te druk met andere dingen. Voorbereiden op de bevalling bijvoorbeeld

40 posts
• Page 3 of 3
-
- Stats
-
-