21 posts
• Page 2 of 2
Hoe krijg je de echte Bella/Cora terug [kijk hier]
zonder het eerste gedeelte (met SimPE) verdwijnt ze gelijk weer hoor.Je hoeft die SimPe ed niet te downloaden, je hoeft alleen het laatste te doen:
Nu start je De Sims 2 op en ga je naar Droomzicht.
9-In de buurt druk je op Ctrl, Shift en C, en type je boolProp testingCheatsEnabled true in (let op hoofdletter, en deze cheat kan errors verorzaken)
10- Nu ga je naar de familie van de Kerkhof/Goth en selecteer je Christiaan/Mortimer.
11-Hou nu de shift toets ingedrukt en druk met je muis op Christiaan/Mortimer en kies dan Spawn en dan Tombstone of L and D
12-Nu verschijnd er een grafsteen bij Christiaan/Mortimer in de buurt, klik hier op.
Dan kies je Add neighbor to family en dan Cora/Bella.
Kies niet de eerste Cora/Bella maar de tweede in de lijst, de eerste kan een error geven
En ineens verschijnd daar Cora/Bella, en ze staat in de stamboom en is famili van de andere, maar ze heeft geen herinneringen. Ook moet je haar verlieft laten worden op Christiaan/Mortimer en dan kan je ze laten trouwen.

When you help others, you can't help helping yourself
Bij mij komt er een error als ik em safe :S:S:(
Friendship is the biggest ship of al ships.
:D

hey
mischien stom vraagje maar waar kan ik simPE downloaden..?
mischien stom vraagje maar waar kan ik simPE downloaden..?
Hier kun je hem downloaden: http://sims.ambertation.de/
en dan onder downloads en dan "Main SimPE Download" en dan druk je op: SimPE-Setup.exe (0.52, 23.562 mb)
en dan onder downloads en dan "Main SimPE Download" en dan druk je op: SimPE-Setup.exe (0.52, 23.562 mb)

When you help others, you can't help helping yourself
wat is simpe ? (sorie mischien een domme vraag)
21 posts
• Page 2 of 2
-
- Stats
-
-