Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Hoe krijg je de echte Bella/Cora terug [kijk hier]

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Last edited by Starrats on Apr 01, 2005 11:20pm, edited 1 time in total.
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Team Llama
493 Posts
Doe maar gek, dan wordt je het misschien niet :P ;)

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
thanks voor de hints ik wist dit allemaal niet van 2 bella's :o

Nooboo
3 Posts
Hoe waar vandaan kan je SimPE halen ofso//?????????????

744 Posts

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
dat is nog eens puzzelen, he
Maar petje af, dit is echt formidabel, alleen jammer dat ik de verhaallijn van EA/Maxis al totaal naat de k........ heb geholpen. Misschien geeft het nog leuke bijverschijnselen. :-)

PS en offtopic -- kun je dit vertalen naar Engels en op de Int zetten bij de tutorials, alvast bedankt

Nooboo
2 Posts

Nooboo
15 Posts
Damn, dat zit er een verkeerde cora in mijn kerkhofjes huis, want het is die van vreemdvoort! :( En dingen, hoe heet die ook al weer... Allé, die man van cora dan, die is al dood :( Maar gelukkig bestaat er nog de herreis-o-foon of hoe het ook heet :)
Dus ik zal de tut eens uitproberen (of ooit eens :p)

Bedankt hoor )

Thijssie22

Thijs

Nooboo
8 Posts
Zou je dit ook kunnen doen met Steef Blut?

744 Posts
Image

Nooboo
1 Posts
ik heb dat met simpe gedaan enzo en ook die cheat maar ik krijg geen optie als ik op christiaan druk weet jij hoe dat kan ?maar wel bedankt

744 Posts
evajeweetwel wrote:ik heb dat met simpe gedaan enzo en ook die cheat maar ik krijg geen optie als ik op christiaan druk weet jij hoe dat kan ?maar wel bedankt

als je op christiaan drukt moet je shift ingedrukt houden.
Image

Nooboo
1 Posts
Je hoeft die SimPe ed niet te downloaden, je hoeft alleen het laatste te doen:

Nu start je De Sims 2 op en ga je naar Droomzicht.

9-In de buurt druk je op Ctrl, Shift en C, en type je boolProp testingCheatsEnabled true in (let op hoofdletter, en deze cheat kan errors verorzaken)

10- Nu ga je naar de familie van de Kerkhof/Goth en selecteer je Christiaan/Mortimer.

11-Hou nu de shift toets ingedrukt en druk met je muis op Christiaan/Mortimer en kies dan Spawn en dan Tombstone of L and D

12-Nu verschijnd er een grafsteen bij Christiaan/Mortimer in de buurt, klik hier op.

Dan kies je Add neighbor to family en dan Cora/Bella.

Kies niet de eerste Cora/Bella maar de tweede in de lijst, de eerste kan een error geven

En ineens verschijnd daar Cora/Bella, en ze staat in de stamboom en is famili van de andere, maar ze heeft geen herinneringen. Ook moet je haar verlieft laten worden op Christiaan/Mortimer en dan kan je ze laten trouwen.

• Stats