Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

10g Legacy: Twizlebrook

Team Llama
265 Posts

Ik ben gestart met een sims 3 uitdaging. Namelijk de 10generaties challange.
Met deze challange is het de bedoeling dat je 10 generaties maakt. Je start met 1 sim en met geen geld en alleen een kavel waar je zelf een huis op bouwt.
Naast dat ik er af en toe een lets play van zal maken, houd ik in dit topic mijn voortgang bij.

Ik stel jullie voor aan Fay Twizlebrook.

Image

Dit is Fay ze is een jongvolwassene sim en is gaan wonen in Appaloossa Plains.

Karaktereigenschappen:
- Groene vingers
- Geboren Kok
- Vriendelijk
- Houd van Buiten
- Dapper

Levenswens is: 5 sterren - chefkok worden.

Image

Dit is het huis die ik voor haar gebouwd heb. Simpel i know maar je moet wat met weinig geld.

Image

Nadat ze zich genesteld heeft in haar huis is ze gaan solliciteren bij het restaurant in de buurt. Ze is aangenomen en zoals je ziet heeft ze er een mooi outfitje bij.

Image

Na haar werk zitten er vaak nog aardig wat sims buiten en zo maakt ze nu en dan een praatje. Ze woont hier nog maar net en wil natuurlijk nieuwe sims ontmoeten.

Image

Vuurwerk afsteken op klaar lichte dag! tja, Fay doet het gewoon.

Image

Cadeautjes bij de post zijn altijd leuk!

Image
Image
Image

Er komen veel dieren langs in Appaloossa Plains. Zo komt er elk dag wel eentje voor het huis langs. Soms blijven ze om troep te maken en soms om vertroeteld te worden.

Image

Omdat ze Kok wil worden oefent ze veel met koken.

Kijken jullie mee naar Fay haar eerste avonturen in Appaloossa Plains?

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
265 Posts
Thnx Rosie ze is inmiddels verlooft :D maar update dat deze week ergens denk ik ;)

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
265 Posts
Vandaag weer een update van mijn 10g uitdaging.
Ondertussen is Fay getrouwd met Chuck die inmiddels ook al weer een oudere is geworden.
ik heb nog wel wat foto's maar ik merk dat af en toe een update filmpje makkelijker is voor mij om te maken.

dus vandaag weer een update! :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Argh mijn browser doet echt vervelend. Krijg telkens de melding dat ie Flash niet kan laden. Maar dat heb ik enkele weken geleden al gefixed. Zucht.

Ik kijk het straks wel in een andere browser :D

Heel tof iig :p

Team Llama
265 Posts

Thnx voor kijken ik ga het meer in film vorm doen omdat ik en de razzleberry's ook al in dagboek vorm doe is te veel zeg maar :P

• Stats