Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Levensfases lengte

Team Llama
337 Posts

Ik had een vraagje aan jullie allemaal want ik ben erg nieuwsgierig naar de lengte van elke levensfase die jullie aan je Sims geven.

Mijn levensfases zijn bijvoorbeeld als volgt:

Baby - 3 dagen
Peuter - 5 dagen
Kind - 10 dagen
Tiener - 10 dagen
Jong Volwassene - 30 dagen
Volwassene - 25 dagen
Oudere - 15 dagen

Persoonlijk lijkt me dit wel oké maar soms heb ik echt het gevoel alsof mijn verhoudingen niet kloppen. Ooit had ik de perfecte lengte dat je elke keer het gevoel had dat alles net lang genoeg was om te doen wat je wilde doen met je Sim. Die ben ik echter kwijt geraakt toen mijn computer crashte en ik alles opnieuw moest installeren op mijn laptop.

Dus vraag ik me af: hoe is dat bij jullie ingesteld? :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik weet het niet precies, maar ik heb geloof ik 1 stapje langer dan gemiddeld voor alle leeftijden. Ik vind het gemiddeld net niet genoeg soms dus ze hebben het net ietsje langer. :D

Team Llama
337 Posts
Hmm, dat is ook wel een goede oplossing inderdaad. Ik ben echt nog steeds aan het uitzoeken en ga dat ook maar eens proberen x-D Het ligt er ook maar net aan wat je wilt doen met je Sim. Want soms heb je een carrière waar je echt wat meer tijd bij nodig hebt dan bij de andere. Of heb je voor een verhaallijn bepaalde doelen in gedachte die niet altijd in het tijdbestek van de levensfase past. x-D
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Precies, zeker als je zo'n freak bent die alle vaardigheden maximaal wilt, en daarnaast ook nog een gezinnetje, en een topbaan... je begrijpt me wel denk ik. XD

Team Llama
337 Posts
Ik geef ze altijd een levenswens die ik sowieso kan bereiken. En nadat ik dat bereikt heb doe ik graag nog iets wat ook goed bij hun karakter past in mijn ogen. Maar soms dan heb je weer net niet genoeg tijd om dat allemaal te kunnen behalen. x-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Yep precies zo in mijn geval. :p Ik moet wat meer risico nemen eigenlijk met m'n Sims. XD

Team Llama
337 Posts
Heb jij het toevallig ook dat wanneer je met een Sim speelt je bepaalde doelen in gedachte heb, maar omdat je dat niet met 1 Sim kan halen moet je wachten op de volgende generatie. Kan jij dan ook zo ongeduldig zijn omdat je al aan het nieuwe doel zou willen werken?

Ik hoop dat ik mezelf goed uitleg maar dat heb ik zelf meestal met bepaalde carrières. Ik wil alle carrières een keer gehad hebben. Maar als ik met de ene bezig ben kan ik het saai vinden op een gegeven moment en al willen beginnen aan de andere carrière. Maar omdat ik dan moet wachten op de volgende generatie lijkt dat soms zo lang te duren.. x-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja nou aangezien ik het spel niet zoveel daadwerkelijk speel (behalve veel voor de reviews enz) kom ik niet zo ver met de generaties haha. XD maar in De Sims 2 had ik dat wel een beetje ja. :D

Team Llama
265 Posts
Ik heb de levenslengte gewoon op de standaard instellingen staan. omdat ik de baby en kind fase het minst leuk vind die zo laag mogelijk haha

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik gebruik die levensfases vooral om alvast te skillen. Ik ben echt erg. XD

• Stats