Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Heb jij de Slaap-en badkamer accessoirespakket?

Team Llama
337 Posts
Yes, ik heb 'm zojuist gehaald voor 2 euries!
We hadden een heleboel PS3 spellen ingeleverd en ik had nog 11 euro over. Het spel is 13 euro dus hoefde ik maar 2 euries te betalen! :D

Ben 'm nu aan het installeren, ben benieuwd.
Heb jij 'm ook al, of ben je van plan 'm binnenkort te halen?

Deel het hier met ons! :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh tof Patricia! Ik heb m nog niet, maar ik ga vandaag de Katy Perry Showtime bestellen en dan bestel ik het accessoirespack ook direct. :D

Zou je wat screens willen maken en een (kort stukje) erover willen schrijven voor de lezers? :D Hoeft niet, maar lijkt me erg leuk... ^^

Team Llama
337 Posts
Wat leuk dat ik dat mag doen! :-D
Yay!
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wacht rustig af ^^

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wacht rustig af ^^

Team Llama
337 Posts
Ik wilde zojuist je dubbele post verwijderen maar wanneer ik doorzet met het accepteren van het verwijderen geeft de pagina een error, 404 geloof ik (?) en de post is vervolgens niet verwijderd.

Dat je het eventjes weet :-p Zal ook wel bij admin rechten horen. ^_^
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja nee dat heb ik ook, en dat hoort helaas niet bij de adminrechten, daarom is die post nog niet weg. :( Ik had gepost, toen zag ik de post niet, ook niet na verversen. Dus na een tijdje opnieuw gepost, en toen stond ie er ineens 2x. Heel stom. Verwijderen lukt niet. Laat nu maar even staan, we gaan dat forum hopelijk nog wel een keer op orde krijgen en dan is dat probleem hopelijk ook weer verholpen. :p

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ja, hij re-direct hem naar de website. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Yep heb gezien wat er gebeurt, maar kan het nu niet oplossen. Ik heb intussen een mod gevonden die de spam beter tegen zou moeten houden. Dat ga ik vanavond met Wouter installeren. En dan vraag ik gelijk wat we aan die redirect naar de website kunnen doen. De URL klopt voor geen meter.

• Stats