Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Plaats hier je grappige screens

Team Llama
337 Posts
Iedereen heeft weleens een moment in De Sims dat je iets grappigs ziet of mee maakt.
Het kan zijn dat je Sim vanuit het niets opeens een raar gezicht trekt, of het spel heeft plotseling een bug waardoor je iets raars ziet in het spel.

Zelf heb ik dat ook weleens en past het niet echt in mijn topic om daar de grappige screenshots tussen te zetten. Vind ik zelf. Dus heb ik besloten een algemeen topic aan te maken hiervoor wat voor iedereen toegankelijk is om gebruik van te maken en screens te plaatsen. :-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Image
Zie je die hond? x-D

Image
Toen Meike wilde opgroeien ging het niet helemaal goed.. Gelukkig herstelde het zichzelf :-p

Ken je sjakie en de chocolade fabriek? Ze lijkt nu wel het TV jongetje wat uitgerekt moest worden..
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Leuk topic ^^ ik heb geen recente kiekjes maar ik had nog wel veel oude. :D

Image
Note to self: zo moet het dus niet...

Image
Duidelijk familie van Chucky lol. Die kids in De Sims 3 zien er soms eng uit. XD

Image
Inparkeren krijgt hier wel een heel andere betekenis. :mryellow:

Team Llama
337 Posts
Vooral die peuter.. bah. Inderdaad erg eng.

Ik vind sowieso sommige Sims er best lelijk uitzien. Vooral als ze een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben. Ik vind het daarom ook moeilijk om echt mooie Sims te maken. x-D

Enne, het hoeven trouwens ook geen recente screens te zijn hoor. Dus je hebt het helemaal goed. ^_^
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
337 Posts
Vooral die peuter.. bah. Inderdaad erg eng.

Ik vind sowieso sommige Sims er best lelijk uitzien. Vooral als ze een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben. Ik vind het daarom ook moeilijk om echt mooie Sims te maken. x-D

Enne, het hoeven trouwens ook geen recente screens te zijn hoor. Dus je hebt het helemaal goed. ^_^
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja een vriendin van mij vond het dus ook erg lelijk, de skin uberhaupt en die heeft ergens een set vervangende skins vandaan en dan ziet het er ineens veel beter uit. Ik zal eens informeren of ze die nog heeft en dan wil ik ze ook een keer proberen in mijn spel denk ik :D

Team Llama
337 Posts
Oeh, als je alle info van haar hebt zou je het mij ook willen vertellen? Ik zoek namelijk al tijden naar goede skins maar ik vind er heel veel best lelijk uit zien. Ik wil geen model ofzo, die zo erg glanst dat je een zonnebril op moet. Ik wil gewoon een mooiere skin die er een beetje realistisch uitziet.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja precies! Ik zal kijken wanneer ik haar kan spreken, ze woont tegenwoordig namelijk in Canada. XD

Team Llama
337 Posts

Image

Deze vond ik wel leuk om hier te plaatsen. :-D
Bij de eerste lijkt het net alsof pa een heel saai gesprek heeft met z'n dochter.
De tweede was genomen net voordat we de peuter op lieten groeien. Ik zag opeens dat hij scheel keek, dat deed hij ook niet toen kind werd. Daarna zijn ze volgens mij weer recht getrokken. Wist niet dat ze ook scheel konden kijken. XD
Image

Team Llama
265 Posts
Hahaha die laatste!! :P af en toe kunnen sims echt maffe bekken trekken :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahah leuke screens. Mijn Sims kijken ook altijd vaag. :P ik heb nog Sims 2 screens... Zal daarvoor anders een los topic openen? Aangezien dit in het Sims 3 forum staat... :D

Team Llama
337 Posts
Ik zag dat je er al een aparte topic voor had geopend. Is ook wel beter inderdaad aangezien dit topic in De Sims 3 sectie staat. :-p

@ Marii: ja grappig is die laatste he? Zo groeide dat kind ook op, met scheve ogen. Maar ze trokken al gauw recht gelukkig. x-D
Image

Team Llama
265 Posts
Haha serieus?? gelukkig dat het dan is bij getrokken :P anders had je meer een kind met chineeze ogen (A)

SNW Webmiss
14293 Posts
Tijdens het maken van de review had ik ook wat screens van een van mijn kleine Simmetjes... namelijk Meghan :D

Image
Image
Image
Image

Ze heeft een grappige pop genaamd Peanut. :D

Team Llama
337 Posts
Leuke screenshots, en wat een leuk behang :o
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik geloof dat dat een pre-order cadeautje was van een van de vele winkels lol. Thanks! :D

• Stats