15 posts
• Page 1 of 1
Plaats hier je grappige screens
Iedereen heeft weleens een moment in De Sims dat je iets grappigs ziet of mee maakt.
Het kan zijn dat je Sim vanuit het niets opeens een raar gezicht trekt, of het spel heeft plotseling een bug waardoor je iets raars ziet in het spel.
Zelf heb ik dat ook weleens en past het niet echt in mijn topic om daar de grappige screenshots tussen te zetten. Vind ik zelf. Dus heb ik besloten een algemeen topic aan te maken hiervoor wat voor iedereen toegankelijk is om gebruik van te maken en screens te plaatsen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zie je die hond? x-D

Toen Meike wilde opgroeien ging het niet helemaal goed.. Gelukkig herstelde het zichzelf :-p
Ken je sjakie en de chocolade fabriek? Ze lijkt nu wel het TV jongetje wat uitgerekt moest worden..
Het kan zijn dat je Sim vanuit het niets opeens een raar gezicht trekt, of het spel heeft plotseling een bug waardoor je iets raars ziet in het spel.
Zelf heb ik dat ook weleens en past het niet echt in mijn topic om daar de grappige screenshots tussen te zetten. Vind ik zelf. Dus heb ik besloten een algemeen topic aan te maken hiervoor wat voor iedereen toegankelijk is om gebruik van te maken en screens te plaatsen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zie je die hond? x-D

Toen Meike wilde opgroeien ging het niet helemaal goed.. Gelukkig herstelde het zichzelf :-p
Ken je sjakie en de chocolade fabriek? Ze lijkt nu wel het TV jongetje wat uitgerekt moest worden..

-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012
Lol! Leuke foto's, Rosana!
Vooral die peuter.. bah. Inderdaad erg eng.
Ik vind sowieso sommige Sims er best lelijk uitzien. Vooral als ze een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben. Ik vind het daarom ook moeilijk om echt mooie Sims te maken. x-D
Enne, het hoeven trouwens ook geen recente screens te zijn hoor. Dus je hebt het helemaal goed. ^_^
Ik vind sowieso sommige Sims er best lelijk uitzien. Vooral als ze een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben. Ik vind het daarom ook moeilijk om echt mooie Sims te maken. x-D
Enne, het hoeven trouwens ook geen recente screens te zijn hoor. Dus je hebt het helemaal goed. ^_^

--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012
Lol! Leuke foto's, Rosana!

Ja een vriendin van mij vond het dus ook erg lelijk, de skin uberhaupt en die heeft ergens een set vervangende skins vandaan en dan ziet het er ineens veel beter uit. Ik zal eens informeren of ze die nog heeft en dan wil ik ze ook een keer proberen in mijn spel denk ik 

Oeh, als je alle info van haar hebt zou je het mij ook willen vertellen? Ik zoek namelijk al tijden naar goede skins maar ik vind er heel veel best lelijk uit zien. Ik wil geen model ofzo, die zo erg glanst dat je een zonnebril op moet. Ik wil gewoon een mooiere skin die er een beetje realistisch uitziet.

Deze vond ik wel leuk om hier te plaatsen.

Bij de eerste lijkt het net alsof pa een heel saai gesprek heeft met z'n dochter.
De tweede was genomen net voordat we de peuter op lieten groeien. Ik zag opeens dat hij scheel keek, dat deed hij ook niet toen kind werd. Daarna zijn ze volgens mij weer recht getrokken. Wist niet dat ze ook scheel konden kijken.

Ik zag dat je er al een aparte topic voor had geopend. Is ook wel beter inderdaad aangezien dit topic in De Sims 3 sectie staat. :-p
@ Marii: ja grappig is die laatste he? Zo groeide dat kind ook op, met scheve ogen. Maar ze trokken al gauw recht gelukkig. x-D
@ Marii: ja grappig is die laatste he? Zo groeide dat kind ook op, met scheve ogen. Maar ze trokken al gauw recht gelukkig. x-D

Leuke screenshots, en wat een leuk behang :o

15 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-