Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Vragen over Showtime?

SNW Webmiss
14293 Posts
EA Nederland heeft pas geleden geregeld dat wij naar De Sims 3 Producer Tour in Keulen (Duitsland) mogen op 8 februari 2012. Natuurlijk willen we jullie de kans geven om vragen te stellen. En dan zullen we proberen hier antwoord op te krijgen op de dag zelf. Dus als je vragen hebt, post ze dan in dit topic! :)

Team Llama
337 Posts
- Is het waar dat een render is gebaseerd op de image van Michael Jackson?
(De render waar ik het over heb kan je hier vinden: http://img.photobucket.com/albums/v138/ ... ersion.jpg )

- Sinds Na Middernacht kunnen Sims al beroemd worden en sterren krijgen tot aan level 5. Gaat dat systeem anders werken met Showtime, of blijft het idee hetzelfde?

- Zal er ook een optie komen om niet beroemd te worden als je dat niet wilt?

- Krijgen huisdieren nu ook carrière opties, of kunnen ze ook beroemd worden?

- Zo ja, krijgen de huisdieren dan ook zo'n systeem van 5 sterren?

- Zal Showtime qua sterren gehalte richting De Sims Superstars gaan? Zal er bijvoorbeeld in de krant komen wie er hoogste staat qua beroemd zijn zoals in Sims Superstars?

- Wanneer een Sim doorgestuurd wordt naar je vriend/vriendin z'n/haar spel om op te treden, zal jij als "eigenaar" van de ster Sim het optreden kunnen zien? Of verdwijnt die Sim eventjes uit het huishouden tot hij/zij weer terug is van touren?

- Is de nieuwe buurt (starlight shore geloof ik) een stad, of een dorp? (Dus zullen er wilde dieren in de buurt zitten voor mensen met Pets?)

Dit is even alles wat ik me op dit moment ter plekke kan verzinnen. Wanneer ik meer vragen heb zal ik ze zeker hier neerzetten :-)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts
Misschien toch ook wel een belangrijke vraag, als je het durft te stellen: waarom hebben ze in hemelsnaam gekozen voor een uitbreiding /zonder/ weersverandering?

De hele community lijkt echt boos te zijn over deze uitbreiding. Ze gaan zelfs De Sims 3 dag op 18 februari boycotten omdat ze vinden dat EA Games (nu pas) uit begint te melken. Misschien toch wel belangrijk te laten weten dat mensen hiermee zitten en vragen hoe hun hier tegenaan kijken. :)
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts
Ja ik vind dit een super leuke uitbreiding maar ik had liever eerst seizoenen gehad! :P maar goed :P

verder ben ik heel erg benieuwd naar het spelen met elkaar ofzo? dat je samen met je vrienden kan spelen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Daar zal ik zeker naar informeren Marii. :D
En Patricia als ik de kans krijg en niemand anders is me voor, dan ga ik het zeker vragen.
Van de boycot weet ik af, ik doe er niet aan mee omdat ik niet geloof dat het iets uithaalt bij EA zeg maar.
Enne ik denk dat seizoenen pas later komen omdat dat een van de meest gewilde packs is. Als ze die nu doen, is er de kans dat mensen de latere packs toch minder de moeite vinden en de collectie vroegtijdig stoppen.

Team Llama
337 Posts
Dat kan wel zo zijn maar waarom kwamen ze voor deze uitbreiding dan niet met iets originelers? Of als ze echt Sims 1 en Sims 2 na wilde doen waarom dan niet met magie ofzo?

Zelf doe ik ook niet mee aan de boycot en ik ben benieuwd naar deze uitbreiding. Toch vraag ik me af waarom het zo op online is gebaseerd en op beroemd zijn weer. Het lijkt meer over het online gedeelte te gaan dan over de gameplay zelf. En zelf hoeft die online optie voor mij niet tenzij het net als sims online is. :P

In ieder geval super dat je het gaat vragen :D
Image

Team Llama
265 Posts
Ja ik ben erg benieuwd naar de andwoorden :)

En ik zelf doe ook niet mee aan de boycot want wat heeft het nou voor nut.. ea doet zijn best en even een goeie uitbreiding uitbrengen is niet zo makkelijk lijkt me.. al vind ik dat de stuff packs beter mogen die koop ik dus ook niet.

En verder wachten op Seizoenen ik hoop dat het snel komt! maar Magie vind ik ook erg leuk :P al vind ik dat ze dat wel beter meoten uitbreiden dan bij de sims 2

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ga het topic nu sluiten... Ik heb alle vragen overgenomen en zal kijken of ik ze beantwoord kan krijgen. Maar ik ga zometeen al naar bed en ben morgenvroeg extreem vroeg op, dus geen kans meer om vragen hier te lezen. Vandaar een slotje!

• Stats