Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Over The Rainbow (1-04-12)

Team Llama
265 Posts
Dankje, ff kijken waneer er een volgende komt :P hij gaat ineens niet zo goed meer :( 1e week had ik 100 bezoekers :P nu soms maar 1 op een dag :P

Team Llama
337 Posts
Daar moet je niet al te veel op letten meis, op de bezoekers. Sowieso waren er feestdagen tussendoor en heel veel mensen blijven liever bij de computer weg. Vooral omdat er veel naar familie en/of vrienden gaan. Zelf had ik misschien ook niet eens online geweest omdat we misschien naar familie in Duitsland zouden gaan maar dat is op het laatste moment niet door gegaan. Dus vandaar dat ik toch wel hier was ;-p

Anyways, ben benieuwd naar de volgende update maar ik wil niet dat je je gedwongen voelt. Gewoon lekker je tijd nemen en nooit op bezoekers letten. Je doet het ten eerste voor jezelf neem ik aan, in plaats van alleen voor bezoekers. ;-)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts

haha ja klopt ik moet daar eigenlijk ook niet op letten, maar vind het toch altijd wel leuk als je reacties krijgt op je werk.

ik doe het idd deels voor me zelf gewoon omdat ik het leuk vind om te schrijven en ik benieuwd ben naar alle kleuren die gaan komen :P en of het daadwerkelijk veranderd. en verder voor de mensen die ze nog niet goed kennen. Ik vind het leuk om de Rainbows wat meer in de Community te krijgen :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Is erg herkenbaar hoor. En dan heb je ook nog, dat je wel bezoekers hebt maar geen reacties. Dus ik begrijp het wel. :) Wij vinden het iig superleuk :D En ik kijk ook altijd als er weer een update is. :p

Team Llama
337 Posts
Ik heb nog nooit van die rainbow gehoord dus ik vind het inderdaad erg leuk om het wat meer in de community te zien ^_^ Misschien ga ik 'm ook wel doen, als ik weer een keer De Sims kan spelen x-D
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts

haha Rosana klopt :P ik wil ook eigenlijk heel graag een eigen site en geen wordpress :P maar ach dat komt ooit ook nog wel.

haha zou leuk zijn patricia dan wil ik je sims wel zien (A)

SNW Webmiss
14293 Posts
Wordpress kan ook heel mooi zijn... en daarmee bedoel ik dat een Wordpress site er niet uit hoeft te zien als een Wordpress site. :P Vereist wel wat werk natuurlijk. :D

Sorry als ik niet goed gelezen heb, of het ben vergeten. Maar is dit "rainbow" verhaal een soort legacy dan? Ik ken die namelijk nog niet... Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen. :D

Team Llama
265 Posts
Hahaha heb je wel gelijk in, alleen ik ben niet zo goed in layouts etc maken of inelkgeval niet meer. dus ach ik doe het met de standaard van wordpress :P

Ja nouja legacy het is zoiets als een 10g alleen ga je dan alle kleuren van de regenboog af.

Team Llama
337 Posts
Ze zijn getrouwd, wat lief :-)
Echt grappig om de kleuren zo te zien :-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
265 Posts

• Stats