Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De familie Park - ??g Legacy

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
Patricia had me geinspireerd om ook zoiets te doen met mijn huidige familie :) aangezien ik al een tijdje foto's maakte van deze familie, dacht ik: "ach waarom niet hier plaatsen?"
dit zal geen verhaal worden met allemaal gebeurtenisse, maar gewoonhet leven van deze familie :)

Image
Dit is dus de familie 'Park'. Een paar dingen over Bom en Shane Park:
Bom Park: ze werkt als een 5-sterre Chef-kok en verdient 395 simdollars per uur. Ze gaat nu (op het moment waar ik nu ben in het spel) eindelijk na ongv. 3 weken weer aan het werk.
Shane Park: hij werkt als een Gerenommeerd Chirurg en verdient 865 per uur, hij werkt per week 20 uur dus verdient hij ongv meer dan 8650 per week.

Image
Aangezien ik geen foto's heb van de zwangerschap... Beginnen we meteen bij het eerste kind van Shane en Bom. Dara was hun eerste kind, hier zie je haar met Wokkeltje haar grote pop die ze gekregen had van een oom.

Image
Bom samen met Dara op de foto, zoals ze ziet heeft ze al rimpels en was ze dus volwassen toen ze Dara kreeg, want ik laat ze meestal eerst de top in hun carrière halen en dan pas kinderen maken.

Image
Hier weer Bom samen met Dara op de foto.

Image
Bom leert Dara lopen, dit waren haar eerste stapjes.

Image
Hier leert haar vader, die al oudere is ja, haar praten. Dat was haar eerste woord die ze zei.

Image
Hier had ze leren praten.

Image
Bom had Dara op het potje gezet.

Image
En dat was de laatste keer dat Dara Bom nodig had, want ze was nu zindelijk.

Image
Bom was nu voor de 2e keer zwanger.

Image
Bom, Dara en het ongeboren kindje.

Image
Het nieuwe kindje was geboren, het was een meisje geworden en ze noemde haar Ji Yeon.

Image
Op de dag dat Ji Yeon ene peuter werd, groeide Dara ook op tot kind. Hier knuffelde ze elkaar.

Image
Ji Yeon's eerste stapjes, ze keek precies op dezelfde manier als Dara en ook precies naar dezelfde plek.

Image
Ji Yeon zat voor het eerst op de Stuiter Ruiter, met behulp van Bom natuurlijk.

Image
Ji Yeon haar eerste woordjes.

Image
Dara samen met haar vader op de wipwap.

Image
Na een tijd werd ook Bom ouder.

Image
Nu was ook Ji Yeon zindelijk.

Image
Op een dag gebeurde er iets speciaals, Dara's pop werd opeens levend, en natuurlijk alleen zichtbaar voor Dara.

Image
Het was de verjaardag van Dara en Ji Yeon, ze werden beide ouder.

Image
Dara, samen met haar zusje Ji Yeon op de foto. (fail; de poseplayer staat duidelijk op de foto x) )

Image
Dara van dichtbij.

Image
Ji Yeon van dichtbij.

Image
Ook toen Dara tiener werd had ze haar denkbeeldig vriendje nog. Voor mensen die Wokkeltje niet konden zien zag het er zo uit.

Image
En voor Dara zag het er zo uit. Een kussengevecht met Wokkeltje.

-----------

ik vind dat Dara lijkt op haar moeder en Ji Yeon op haar vader :3 da vond ik wel grappig :)
als ik beestenbende heb, zullen ze zowiezo huisdiertjes krijgen, en dan laatik ze msischien verhuizen naar die nieuwe stad, als de stad leuk is
ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien :3

SNW Webmiss
14293 Posts
Wat een leuke familie, het gaat gelijk kriebelen om ook een familie te beginnen. :D Ga ik zeker doen als ik Beestenbende heb. ;) Bedankt voor het delen. Erg leuk ^^

Team Llama
337 Posts
Wat leuk om te lezen dat ik jou geïnspireerd heb :-o En zeker een leuke familie die je hebt daarzo. Ik wil ook weer zo iets beginnen maar moet heel even wachten op Beestenbende..

Two Thumbs Up! :-D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
veel foto's nu, aangezien er een nieuw huis staat en omdat ik anders ver achter ga lopen met de foto's ;3
als jullie het niet erg vinden doe ik r geen tekst bij o; 't spreekt allemaal wel een beetje voor zich ;)
bij een stelonderaan doe ik wel een stukje tekst ;)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Shane en Bom Park hadden samen een gratis weekendje weg gewonnen en ging dus graag een weekendje weg.

Image
Ze waren nog geen halve dag weg of Dara had al een feestje georganiseerd voor een paar vrienden nu haar ouders weg waren. Samen met Wokkeltje zette ze alles klaar voor het feestje.

Image
Dara had ook haar vriendje Tamer Keet uitgenodigd.

Image
Dara haar ouders waren gebeld door de politie voor geluidsoverlast. Ze kwamen dus ook gelijk naar huis om Dara te straffen voor wat ze had gedaan.

Image
Image
Image
Image

sorry dat ik er geen tekst bij deed o; de volgende keer zullen het minder foto's zijn, hoop ik maar zal er wel tekst mij staan :)

SNW Webmiss
14293 Posts

Gnome Collector
75 Posts
Zonder tekst is het anders nog best duidelijk hoor. :)
Dat denkbeeldige vriendje is trouwens best mooi opgegroeid. :surprised:
Image

• Stats