Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Familie Engelman - ??G. Legacy

Team Llama
337 Posts
Dank je wel! :D Leuk om te lezen wat je ervan vindt. :)

Enne, tja, kijk maar wanneer je tijd heb voor je up-date. Ik zal het in ieder geval lezen wanneer het er is. :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts
Ik vind het heel leuk! ik kijk vaak alleen plaatjes :P

Hahaha ik denk vrijdag avond.. ik heb al weer genoeg geschoten voor een update en kan ik weer verder spelen zonder dat ik te ver uit loop :) word dat al weer hoofdstuk 10 ben bijna bij de 2e generatie aangekomen :D

Team Llama
337 Posts
Bereidt je voor op een MEGA update! :D (echt geen grapje..)

De laatste keer vertrok Manuel uit huis en bleef Meike alleen over in huis.
In deze update zal het alleen over Meike gaan, met hier en daar wat oude kennissen/familieleden die voorbij komen huppelen. Ik heb me voornamelijk gefocusseerd op Meike haar carrière en een liefde.

Image
Meike heeft de opdracht gekregen voor haar broer te zingen.

Image
Maar dat gaat niet altijd even goed..

Image
Wat doe jij nou?!

Image
Zonnebaden, nou goed?! Help je me niet even overeind ofzo?

Image
*Meike is niet vrolijk*

Image

Image

Image

Image
Leuk zwerfkatje..

Image
En weer aan het werk.

Image

Image
Nieuwe werkoutfit.

Image
Ook krijg je vanzelf een boel beroemde vrienden dankzij de zangcarrière.

Image

Image

Image

Image
Eerste optreden, zo ziet Meike haar podium eruit.

Image

Image

Image
Ze heeft nog niet zoveel fans..

Image
Maar een beginnetje is er!

Image
Ceylin (moeder van Meike) zegt tegen de uitsmijter: je moet haar echt goed vinden, ze is fantastisch! Ik ben zo trots op mijn dochter. :D

Image
En weer een promotie + nieuwe outfit.

Image
Op bezoek bij een goede vriendin.

Image
Het lijkt er alleen op dat die goede vriendin kwade bedoelingen heeft. (Er verschijnen toevallig elke dag meer vampiers in Lunar Lakes..)

Image
Ze hebben wel een mooi uitzicht vanuit de flat.

Image

Image

Image
Vandaag is er een gast komen optreden.

Image
Lekker een keer ontspannen i.p.v. zelf optreden.

Image
Maar dan wordt Meike het podium opgeroepen, ohnee! Toch weer het podium op.

Image

Image

Image

Image
Dat was freaky!!

Image
Die nacht ook nog eens een inbreker!

Image

Image
Nobody messes with the Engelman family!

Image
Meike doet mee met een talentenshow. Er is nu iemand voor haar aan de beurt.

Image
Lenig voor een ouder dametje! :o

Image

Image
Die man heeft Meike een keer op een feestje ontmoet. Ze is wel geïnteresseerd in 'm.

Image
Ze hebben ondertussen al verschillende dates achter de rug.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Na verschillende dates is hun eerste echte kus! :D

Image
Ze wilt niets overhaasten in de prille relatie en ze voelt zich soms een beetje alleen. Dus ze heeft een kitten geadopteerd. :)

Image

Image

Image
Een keertje op bezoek bij pap en mam. Pap moet alleen de volgende keer ff wat meer kleren aantrekken. x-D

Image

Image
Die dikke Sim is een beetje een stalker. :P

Image

Image
Haar hartendiefje was toevallig in de buurt en kwam kijken naar Meike haar optreden. :D

Image
Tussendoor was Meike ook nog eventjes naar Egypte geweest voor haar zangcarrière.

Image
Lekker in de kroeg gezellie met haar vriendje zingen.

Image

Image
Ironisch genoeg was Meike uitgenodigd op een feestje van haar vriend z'n huidige vrouw. Daar wist Meike niets van! :o

Image
Logisch dat die vrouw haar al gelijk niet moest, die wist dat haar man een andere vrouw zag. Hij was namelijk op zijn huidige vrouw uitgekeken zei ze..

Image
En dat vond hij ook niet erg om z'n huidige vrouw te laten zien. Misschien moet ik wel even uitleggen dat hij al gescheiden was van z'n vrouw toen hij wat met Meike kreeg. Hij woonde alleen nog in het huis.

Image
Nu is het genoeg! Zei de vrouw... Maar haar ex-man trok zich niets van haar boze bui aan. Het is over en uit met haar. Hij hoeft zich niet meer te verantwoorden!

Image

Image

Image

Image
Meike voelt zich er wel rot onder, ook al wist ze dat hij al gescheiden was toen hij wat met Meike kreeg. 'Maak je geen zorgen, Meike. Jij bent de vrouw van m'n dromen. Dat wist ik niet tot ik je leerde kennen'.

Image
Waarom ren je Meike? Ohja, het tiener kind van haar vriend kwam achter haar aan, dat was een beetje eng..

Image
En weer een volgende dag. :)

Image

Image
Na best een lange tijd daten en verkering krijgen met elkaar gaan ze nu pas voor het eerst Ojaa! hebben.

Image
Oke, privacy!

Image
Hoe had ik ooit zonder jou kunnen leven, zeggen ze tegen elkaar. Lief he. :)

Image
Toch ontkomt Meike niet aan een confrontatie met de zoon van haar vriend. :S

Image

Image

Image
Misschien dat ze het met een spectaculaire optreden goed kan maken, een beetje.. :S

Image
Wat heeft Meike daar nou? :o

Image
Dum.. dum... DUM!!

Image

Image
Ze is geen Aladdin maar dit is toch echt een geest!

Image

Image
Wat doet hij nou weer? :o

Image

Image
Oohja, ze had gewenst op een langer jong volwassen leven. Zodat ze wat meer tijd heeft voor haar carrière.

Image

Image
5-sterren beroemdheden zijn raar.. gaat hij in de sportschool de rust zoeken die hij thuis blijkbaar niet kan krijgen om een boek te lezen. XD

Image
Deze gnomes krijg je willekeurig wanneer je een zangcarrière hebt. Er staat in het Showtime boekje dat ze niet zo vaak tevoorschijn komen maar Meike heeft een hele invasie. Ze heeft er nog meer dan deze 2. XD

Image
Haar vriendje is weer op bezoek. :)

Image

Image

Image

Image
Ze hebben weer een date, en zij gaat vragen of hij wil gaan trouwen met haar binnenkort. :D

Image
Maar eerst heeft ze nog wat dingetjes te regelen. Zoals de geest bevrijden. :o

Image
En een ijsje eten. :P

Image

Image
Ook hier moet ze iets doen voor ze de geest kan bevrijden.

Image
Pff, wat ze er al niet voor over heeft. XD

Image

Image

Image

Image
En na weer een fantastische date..

Image
Tadaa!

Image

Image

Image
Verrassing! :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Ondertussen is de geest bevrijd maar ze heeft geen plek voor 'm. :S

Image
En weer zo'n gnome..

Image

Image

Image

Image
En weer aan het werk.

Image
Maar ook tijd voor Meike's vrijgezellenfeessie! :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Een van Meike's beste vriendinnen gaat een toespraak houden.

Image

Image

Image
Ik geef me over!! Waaahhh!!

Image

Image

Image
*DingDong* Wie kan dat nou weer zijn??

Image
Ohnee, die hebben haar vriendinnen ingehuurd! :o

Image

Image
Het boeit Meike alleen niet zo erg, mwhaha. XD

Image
Het weekend na haar vrijgezellenfeest is het zover. :)

Image
Laatste regelingen worden getroffen.

Image
Bezoek komt al aardig binnen druppelen.

Image
En dan begint het! :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Helaas overleed er een goede vriend van Meike op hun huwelijk. :(

Image

Image

Image

Image
Toch kunnen ze dat niet de mooie dag laten bederven. Sommige gasten gingen naar huis, andere bleven nog gezellig eventjes. Meike wist dat haar dierbare vriend had gewild dat zijn dood niets verpestte.

Image

Image
De volgende dag moest Meike wel weer verder met werken, helaas konden ze niet op huwelijksreis omdat het feest niet geweldig was vanwege de dood van haar dierbare vriend. Daardoor was het geweldige feest ineens van geweldig naar gewoon leuk gezakt. :(

Image
En nog 1. Komt door de hitte denk ik. :P

Image

Image
En dit was het dan weer voor eventjes. :)
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Gnome Collector
75 Posts
Wow, er is weer veel gebeurd. Wist niet dat zo'n zangtelegram mis kon gaan. :P
Lol @ ijsdecoraties in Lunar Lakes. Geeft een grappig contrast.

Inderdaad wel apart dat je Sim ineens een uitnodiging kreeg van de ex-vrouw. Ik had ook eens zoiets in mijn spel. Mijn robot kreeg een vriendinnetje, maar blijkbaar was er al een andere man uit de buurt verliefd op haar (maar dat was niet wederzijds). Komt die man zo naar mijn robot en vraagt om een make-over (de robot is een stylist), omdat ie vermoedt dat 'zijn vriendin vreemd gaat' en hij wil weten met wie en daarom die make-over nodig heeft om dat incognito te onderzoeken. :')
Image

Team Llama
265 Posts
jaaaa ik lees hem net en ik vind hem weer super leuk!!! :D:D

er gaan altijd mensen dood he op huwlijken ik heb dat zelf ook steeds.
erg leuk deel weer :D en het haar dat ze heeft met haar bruiloft weet je nog waar je die vandaan hebt?

Team Llama
337 Posts
@ Marii: oops, sorry voor de inmens late reactie. Ik zal gauw ff kijken waar ik het haar vandaan had. Sowieso kwam het van een pakket of van de store zelf, dus geen zelfgemaakte download van iemand. Ik laat het je nog weten. :)

En dan nu de volgende update! 10-05-2012

Image
Er is super veel gebeurd in de tussentijd bij Meike. Ze heeft de top van haar zangcarrière bereikt en boekt stadiums vol met haar optredens.

Image

Image

Image

Image
Dat geeft een geweldig gevoel! :D

Image
En ook het katje is erg tevreden in zijn leefomgeving. (Weet even z'n naam niet meer :blush: )

Image

Image
Het katje is ook nog eens een echte jager geworden en brengt Meike zo nu en dan een zeldzaam dier. Die kan ze dan verkopen aan het wetenschapslab, of het zelf houden natuurlijk. ;)

Image
In haar huwelijk is het in de tussentijd wat minder goed gegaan. Ze waren verhuisd van Lunar Lakes naar Hidden Springs, ze mistte toch wel het groene en het uitzicht over het water. Maar in Hidden Springs moest haar man niet zoveel meer van haar hebben... :(

Image
Dus is ze de vrije tijd maar door gaan brengen met o.a. boeken lezen. Ze wilde dolgraag een kindje naast haar drukke carrière maar tja, in je eentje kan je niet zoveel. En adopteren is ook weer zo wat.

Image
Thuis aangekomen zag Meike weer een geest, dit keer een vrouw. :confused:

Image
Ze had al gelijk wantrouwen omdat ze nog wist hoe hij zijn vorige vrouw in de steek liet. Zou je een Sim dan echt nooit kunnen veranderen?

Image
Zonder iets te kunnen vragen begon hij haar gelijk af te bekken.
'Wat kijk jij nou weer, nog nooit een geest gezien? Je hebt er zelf ook 1 gehad'.

Image
'Wat is jouw probleem?' vraagt Meike. 'Je bent de laatste tijd alleen maar afstandelijk, ik probeer geduld en begrip te hebben en dit is mijn dank? Een grote mond'.

Image
'Je hebt inderdaad niets te zeggen, mevrouw. Wanneer ben jij nou thuis? Je bent altijd weg voor je zangcarrière!'.

Hmm.. zou het daarom gaan? Kan hij er niet tegen wanneer een vrouw succesvol is en niet thuis achter het aanrecht staat? Zijn ex-vrouw had ook een succesvolle carrière.

Image
Meike wilde er tegenin gaan maar dat liet hij niet eens toe.
'Ach laat maar zitten, wat weet jij er nou van. Jij staat niet in mijn schoenen, stuk egoïst'.

Image
'Ik dacht dat jij de vrouw van mijn dromen was maar ik heb me hartstikke vergist. En nu zit ik hier, in dit gat genaamd Hidden Springs, wat moet ik hier nou?!'.

Image
'Dat is allemaal JOUW schuld!'

Image
Meike stond met een mond vol tanden en wist niet goed wat ze moest zeggen. Wilde ze zelf nog wel moeite doen voor zo'n iemand? Wat had zij zich vergist zeg...

'Prima, ga je eigen weg dan maar' zei Meike. 'Morgen regelen we gelijk de scheiding'.

Image
In de tijd daarna kon Meike gelukkig haar verdriet kwijt door het weg te zingen. Dat is een groot voordeel van zangeres zijn. Haar favoriete nummer was: 'Mezelf bevrijden'.

Image

Image

Image
Ze had ook alweer nieuwe vriendschappen opgebouwd en vond ook al gauw weer een nieuw vriendje. Tja, het leven gaat toch door. En een Sim leven is al zo kort. Nu had ze geen geest meer om zichzelf jonger te wensen. :P

Image
'Dank je wel dat je er zo goed voor mij bent geweest' zegt Meike. Ze geeft hem een dikke knuffel.

Image
Ze trok de stoute schoenen aan en kuste 'm ook nog eens! =D Gelukkig werd het geaccepteerd.

Image
Wat kan het leven toch raar lopen, denkt Meike wanneer ze naar huis wandelt.

Image
In deze relatie doen ze het niet rustig aan. Haar nieuwe vriend heeft ook al een relatie achter de rug en heeft zelfs een tienerkind die bijna volwassen wordt. In hun verhaal had de vrouw hun verlaten.

Image
Meike moet uiteraard wel haar stem geolied houden en oefent hier en daar met wat karaoke. Deze kids hebben echter geen goede ouders, die waren nog veels te laat op :S

Image
Deze keer wilde Meike geen groot huwelijksfeest, ze trouwde in het stilletjes in een karaokebar.

Image
Al gauw is Meike zwanger :D

Image
En is ze DOL op haar nieuwe frituurpan! XD

Image
Zo zitten mijn katten ook regelmatig in het echte leven :P

Image
De baby komt eraan! :D

Image
En het is een jongetje :D

Image
Kat is weer aan het jagen.. maar had niets gevangen.

Image
Lekker aan het wandelen met de kleine. :)

Image
Hij is gelukkig :)

Image
Yay!

Image
Blijven oefenen hoor Meike. Je fans willen je nog graag zien en horen :D

Image
Haar man is brandweerman, een man met een goed hart :)

Image

Image
Collega's moeten nog echter wat oefenen..

Image
Noodoproep!

Image

Image
Beetje nep, zo'n vuur buiten. Maar naarmate je verder komt hoe echter de rampen worden :P

Image
Prachtig uitzicht vanaf hun huisje.

Image
Maar ja, hoe groot Hidden Springs ook is, ze kan haar ex man nog steeds tegen het lijf lopen. Hij probeerde weer te flirten met haar!! Hoe durft hij, spijt meneer ego?

Image
'Wegwezen! Ik ben gelukkig met een andere man die zijn hart wel op de goede plek heeft'.

Tot hier was mijn dagboek update omdat mijn familie Engelman verschillende bugs heeft waardoor het niet fijn is om te spelen. Zo hoeft haar huidige man niet meer te slapen omdat zijn energiebalk niet meer omlaag gaat. Sommige vinden dat handig maar voor mij verpest dat een beetje het speelplezier. Dus ik hoop dat ik gauw weer verder kan spelen. :)
Image

Team Llama
265 Posts
Helemaal gelezen en plaatjes gekeken :D:P

super leuk verhaal! en wat een verrassende wending jammer dat ze ging scheiden ze had echt een mooi huwelijks feest :D
en de baby is echt zo cute!! :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Supercoole updates :D Had het nog niet gezien allemaal maar vond het erg leuk :D

Team Llama
337 Posts

Image
Ondertussen gaat het gewone leventje van de Familie Engelman ook weer door. Pierce heeft er een hobby bij zo te zien :)

Image
En Meike ook, ze is dolletjes verliefd op haar kleine Lucas.

Image

Image
Ondertussen heeft Pierce zijn brandweerwagen naar 3 PK weten te schroeven. Hij is zo snel geworden met zijn wagen dat hij telkens een 10 krijgt qua snelheid van het oplossen van een noodgeval :D

Image
Meike is ondertussen begonnen een boek te schrijven genaamd 'Dagdromer'. En zo hier en daar vind ze nog weleens een meteoriet e.d.

Image
Even knuffelen met Mylo.

Image
Dit ding hebben ze gekocht van levenspunten. Het brengt rust in huis en je Sims kunnen op elk willekeurig moment mediteren. Leuk hebbedingetje maar moeilijk te combineren met meubels e.d. x-)

Image
Pierce: 'Ik heb een verrassing voor je, lieverd.'

Image
'Gefeliciteerd met ons huwelijksjubileum!' :D
Meike: 'Ohh, wat lief dat je daar aan denkt!'

Helaas konden ze niet uit eten enzo want Meike had een optreden vandaag :(

Image
'Hmmm, wat ruiken ze heerlijk!'

Image
Meike is er voor de helft van de dag niet, Lucas speelt lekker dus tijd om even te werken aan mijn lichaam. Dan krijg Pierce gauw weer promotie.

Image
Voor haar optreden gaat Meike nog even oefenen in de karaokebar. En weer vervelende paparazzi.

Image
Vrienden maken is altijd leuk :D

Image
De volgende dag moest Meike ook nog eens op tournee via Simport en kon ze helaas niet bij de verjaardag van haar kleine knul zijn :( Ze twijfelt of ze nog wel superster wil zijn.. ze mist zoveel.

Image

Image
Eh... Bah!

Image
Op wie lijkt hij het meeste? Pierce of Meike? :D

Image
'Hallo kleine vent, papa is heel trots op jou.' :D

Image

Image
'En daar is mama weer, jeeeej!' :D

Image
'Het spijt me zo erg dat ik er niet was kereltje, maar mama maakt het goed hoor.'

Image
Even vertellen aan elkaar hoe hun dagen waren. En Meike deelt haar twijfels mee of ze nog wel door wilt gaan met haar zangcarrière. Pierce steunt haar no matter what, wat lief..

Image
Lucas met zijn 'Lapje'.

Image

Image

Image
Tja, dat hoort er ook bij Meike :P

Image
Oh oh...

Image

Image

Image
Ohnee, een alarm! Ja ja.. daar schrik je van he!

Image
De luie politie staat gewoon voor de deur en ik krijg gelijk een melding dat de dief is ontsnapt.. Ze staat voor je neus! En hij rijdt gewoon weg daarna..

Image
Maakt niet uit, de Engelmannetjes staan erom bekend hun eigen sores op te lossen.

Image
Nog steeds zie ik haar papa in Meike. Ik ben trots op je, goed gedaan! :D

Rimpi Bahl (zo heette de inbreker) zien we nooit meer, TE-RUG! Mwhaha....
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Vervelende inbrekers ook altijd. Ik vind Lucas (toch?) op allebei lijken :p

Team Llama
265 Posts

mijne moet ook nodig weer! 3e generatie is er al :O

Team Llama
337 Posts

Ik heb ook nog eens goed nieuws.. ik baalde enorm van mijn computer omdat ik met De Sims, en World of Warcraft, steeds problemen had met de graphics. Alles moest op het laagste van het laagste op een gegeven moment omdat het steeds slechter ging lopen.

Angelo, mijn manneke, die vond het hartstikke raar omdat ik best een goede grafische kaart had gekregen van mijn mams een tijdje geleden. Met veel MB en mijn PC is nog niet ZO slecht dat alles op het laagste moet staan. Dus toen had hij gekeken en raad eens wat!?

Had hij eerder dit jaar de verkeerde driver geinstalleerd. Van Asus i.p.v. Ati Radeon. Dus nu heb ik de goede drivers en heeft Sims alles automatisch op hoog gezet. Het spel ziet er veel beter uit en speelt ook veel beter af nu. Wie had er ooit gedacht dat een verkeerde driver zo'n invloed kon hebben op je PC en de spellen die je afspeelt x-) Dus nu speel ik met meer plezier. Want ik ben zo'n zeikerd als alles op het laagste moet heb ik er niet zoveel plezier in. Ik koop geen spellen om de slechtste kwaliteit daarvan te zien :P Dus tja, wilde ik gewoon ff delen. Ik ga vandaag weer verder met de familie denk ik.

Ik moet ff inspiratie op doen anders gaat alles zo op elkaar lijken qua verhaallijn vind ik :(
Image

Team Llama
265 Posts
Oh, hahaha ja dat kan ook!! lijkt me nu echt dan zo veel fijner spelen

Ja he, ik heb dat zelf met mijn rainbows, ik heb al een sneek view van mijn 3e gen laten zien op facebook. maar ik heb gewoon ff geen zin om te updaten of er een verhaal van te maken ofzo. twil niet. dus ik speel wat en schiet foto's en ja dat is het eigenlijk :P

• Stats