Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Familie Engelman - ??G. Legacy

SNW Webmiss
14293 Posts
Zo cool dat je weer kunt spelen :D ik ga denk ik vanavond of morgen ook eventjes het spel in. Ik zou een communityvriend nog helpen met zijn nieuwe buurt (Parijs!) :D Dus daar ga ik een huisje voor maken ofzo. Iets in die zin :P

Team Llama
337 Posts

Image
Oh.. hoi oma :eek:

Image
Mama Ceylin leert Manuel lopen :lmao:

Image
Tja, en naast een baan als kok/moeder en het huishouden schoon houden schiet het er soms weleens bij in :|

Image

Image
Nieuwe slaapkamer van Meike. Was vroeger de slaapkamer van haar ouders. :happy:

Image
En hier slapen Ceylin en haar man. Dit was vroeger de slaapkamer van Ilse en Stiles. :happy:

Image

Image

Image
Mama geeft autorijles aan haar dochter :nervous:

Image

Image
Voor het eerst kregen mijn Sims een (jong volwassen?) jongen als babysitter :worry:

Image

Image
Meike wilt graag beroemd worden, ze heeft sinds haar peuter tijd al 1 ster! :eek:
Nu oefent ze voor een speciaal talent waar ze dan over kan opscheppen
:mryellow:

Image

Image
'Maak plaats voor de mega-ster in aantocht!'
(Meike klaar om naar het dansbal te gaan van school
:blush: )

Image

Image
Goed gedaan, Meike! :-D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts

Image
Dit is de foto van Meike haar schoolbal van de vorige update. :-D

Image
En natuurlijk haar mooie kroon! =D

Image
De volgende dag besluit ze om lekker naar het park te gaan en het rustig aan te doen.

Image
Manuel vermaakt zichzelf ook prima. :droopy:

Image
Papa Midas (ik onthoud die naam eindelijk!) geeft een handtekening aan hun schoonmaakster. Hij heeft 4 sterren en is best wel bekend in Sunset Valley. 8-)

Image
Opeens gebeurd er iets wat het rustige leventje van de Engelman verstoord. Meike probeerde een grap uit te halen op school, ze wilde de arme kikkers vrij laten. Is echter niet gelukt.. :sweat:

Image
We kunnen wel zeggen dat mama en papa er niet blij mee waren. :shut: :|

Image
Meike probeert meteen om vergeving te smeken bij Ceylin maar dat werkt niet echt.
Ze heeft 2 dagen huisarrest. En gaat van een 10 naar een 6.

Image
Manuel is jarig en geluk breekt dat een beetje de spannende sfeer. :lmao:

Image

Image
Ceylin: 'Ondanks dat het feest is ben jij niet van je straf af. Begin maar met de vuilniszak buiten te zetten'.
Enne, wat is er met Manuel?
:-| :confused:

Image

Image

Image
Tijd voor een nieuwe, Ceylin?

Image
Meike zal het denk ik nooit afleren.. (tiener haalt grapje uit)

Image

Image
Gelukkig kon hij het er snel weer uit wassen.

Image
Ondanks de grap van Meike (douche) heeft ze hard haar best gedaan om weer aan de goede kant te staan. Midas heeft het haar vergeven wat ze op school had gedaan, ze heeft geen huisarrest meer! :lmao: :woot:

Image
Maar wat is dat nou, huilt mama nou? Waarom?

Dat zien jullie de volgende keer! :droopy:
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts
Soms heb ik een beetje het gevoel alsof het heel saai is, mijn dagboek. Ik heb natuurlijk niet echt een super groot verhaallijn met bijpassende screens.

Ik speel gewoon en bedenk daar een luchtige verhaallijn bij, en natuurlijk stippel ik wel de toekomst uit van mijn Simmetjes. :P Ik ga op mijn SNW blog posts of pagina's maken met achtergrond verhaal over deze familie denk ik. Ben zo gek op deze familie! :D

Bedankt voor het lezen though, vind ik erg leuk. :D
Image

Team Llama
265 Posts
Super leuk zeg!!! :D en je hebt mooie screens :D de familie is ook erg leuk.. autorijles heb ik nog niet eens geprobeerd in de sims

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee is absoluut niet saai. Ik vind het altijd leuk om te kijken/lezen. Ik ben er zelf trouwens ook geen ster in, hoewel ik vaak toch leuke dingen heb gehoord op mijn legacies enz. Maar ik heb de intentie binnenkort zowel in De Sims 3 als De Sims 2 met mijn families verder te gaan. ^^

Team Llama
337 Posts
Super dat jullie het beiden leuk vinden :D
Zelf vind ik het ook altijd leuk families e.d. te volgen van andere mensen. ^_^

Autorijles is heel leuk hoor, Marii :o
Alleen is het niet echt goed voor je Sim hun humeur. Van zowel de tiener als de volwassene die de autorijles geeft. Je moet zolang met je tiener blijven rijden tot hij/zij 3 punten heeft behaald voor het rijden. Daarna krijgt de tiener een certificaat dacht ik dat hij/zij het heeft gehaald en kan de tiener al in een auto rijden. Vet handig.

Er komt gauw weer een update! Ben weer lekker ouderwets verslaafd aan De Sims :-D
Image

Team Llama
265 Posts
Ik vind het vooral heel erg leuk om al die plaatjes te bekijken, soms lees ik de tekst niet eens maar is het plaatje genoeg (A)

haha oke, ik ga dat ook eens proberen!! ik weet dat zondag heel misschien sims word.. maar volgende zaterdag en zondag ben ik van de tentamens af (voorlopig april zijn herkansingen) en ja dan ga ik echt die 2 dagen lekker spelen!

Team Llama
337 Posts

Image
Nadat Ceylin huilend thuis kwam is er veel gebeurd. Ze had de top van haar carrière bereikt maar haar baas vond haar te oud worden. Ze was zonder pardon ontslagen wat haar erg van streek maakte.

Niet omdat ze het geld nodig hadden maar om de eer en al het harde werk wat ze had gedaan voor haar carrière. Dus ging ze maar op zoek naar iets nieuws..

Image
Ondertussen de dagelijkse bezigheden, de hond wassen.

Image

Image
Rara.. vandaag begint de eerste nieuwe carrière dag van Ceylin. Wat zou het zijn?

Image
Het mag duidelijk zijn.. Nieuwe carrière: kinderopvang! :D

Image

Image
Nog even oefenen met lopen voordat de ouders komen.

Image
Ook Meike vind de peuters erg snoezig.

Image
En dan komen de ouders alweer, de tijd vliegt!

Image
Ehm... ja.

Image
Waar rent de postbode voor weg?? (honden zijn niet echt favoriet.. :sweat: )

Image
Hoe komt de paparazzi nou weer binnen? De familie wordt er gek van!

Image
Oma Ilse komt weer even rondspoken. :eek: Maar niemand is echt bang voor haar. XD

Image
Oh oh... ze is toch niet... :-o

Image

Image
Midas voelt zich een beetje ongemakkelijk, het is nog steeds z'n (schoon)moeder. Toch wilt ze graag een handtekening van 'm. :veryhappy:

Image
Midas is op bezoek in Egypte, hij is verzot op dat land.

Image
Hmm, zat er ooit wel wat in eigenlijk? :huh:

Image
Een verkoper verteld Midas over een groot lap grond in een nieuwe buurt, ver van Sunset Valley. Midas zou er graag wat meer over willen weten maar niemand wilt er echt over praten. Waarom zou dat zijn? :uhm:

Image

Image
In een gesprek over het lap grond loopt ze gewoon weg! Naaahh...... :worry:

Image
Hij moet er meer vanaf weten, en iemand zal praten...

Image
Hij twijfelt.

Image
Maar gaat toch overstag! :D

Image
De volgende dag is de familie gelijk verhuisd.

Image
Een tweede huisdier die 10 seconde later ineens verdwenen was. :huh:

Image

Image

Mijn familie is dus verhuisd naar een nieuwe buurt waarvan ze in Egypte zeiden dat het de nieuwe hotspot was om in te wonen. Het zou net als Egypte zijn en meer ruimte bieden dan Sunset Valley. Maar als we om ons heen kijken ziet de buurt er toch raarder uit dan we hadden gedacht.

Tot zover nog geen Egyptische huizen gezien behalve die van onszelf. En de buren lijken ons ook rare figuren. Maar goed, misschien zijn hier minder paparazzi.
Image

Gnome Collector
75 Posts
Ik liep zo te zien wat achter met lezen, maar ik heb het weer ingehaald.
Fijn om te horen dat je je familie weer terug hebt! :)

Erg leuke plaatjes weer. Leuk ook met die kinderopvang. :D
Nu wil ik nog meer dat kinderwiegje. :lol:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts
Bedankt! Ik kon het verhuizen naar een nieuwe buurt niet echt vastleggen met een creatief verhaal. Dus had ik het zo maar gedaan :P Ben blij dat jullie het weer een leuke update vonden. ^_^
Image

Gnome Collector
75 Posts
Ik vond het anders wel een originele oplossing. Moest alleen eerst even goed kijken hoe het zat. Door het groene terrein dacht ik namelijk even dat ze alweer in een andere buurt zaten, maar als ik het goed begrijp staat hun huis in Lunar Lakes en heeft alleen hun woning een groene terreinsoort?
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken in Lunar Lakes, past ook wel bij deze gekke familie. :p (positief bedoeld hoor)

Nog bedankt trouwens voor je cadeau. Ik was vandaag aangenaam verrast tijdens het simsen, haha. Vind het erg lief van je en ben er ook erg blij mee. Kan niet wachten om het te testen.
Ik vraag me overigens al een hele tijd af hoe die schommel nou precies werkt met de kinderopvang aangezien daar de behoeften anders werken dan normaal. Als ik je mooie topic in de war gooi moet je het maar even zeggen hoor, maar anders zou ik graag jouw ervaringen willen lezen. :D
Image

• Stats