Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Aftellen voor Beestenbende!

Team Llama
337 Posts
De uitbreidingspakket Beestenbende wordt 20 oktober verwacht in de winkels. Niets is leuker dan met je mede Sims fans af te tellen tot de grote dag.

Ook kan je gelijk delen of je 'm besteld hebt, of ga je 'm misschien in de winkel halen? Ga jij Limited Edition kopen of de gewone versie?

Vanaf vandaag is het nog 24 dagen wachten op De Sims 3 - Beestenbende!
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik heb hem al besteld bij de Origin webshop, de Limited Editie :) Ben blij dat ik hem dus niet meer hoef te bestellen en de limited editie heb. Heb er zin in!

Ennnnnn verder..
Vanaf vandaag is het nog 23 dagen wachten op De Sims 3 - Beestenbende!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
337 Posts
Vanaf vandaag is het nog 22 dagen wachten op De Sims 3 - Beestenbende!

Ik heb de limited edition ook besteld maar dan bij Bol.com :-D Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe mensen erom "vechten" om de goedkoopste versie te vinden, online. Tuurlijk kunnen de prijzen verschillen, en alle gespaarde euro's zijn mooi mee genomen. Maar met dit soort dingen heb ik altijd de houding gehad: als ik de versie kan krijgen die ik wil dan zal ik'm krijgen ook! En de eerste de beste bestelplek is dan al goed genoeg voor mij, haha.

Achja, ik kan echt niet wachten. Ik heb al eventjes De Sims 3 niet meer gespeeld omdat ik, wanneer ik weet dat er een volgende pakket uit komt, ik per se wil wachten tot ik die heb. Daarna speel ik weer verder :-p
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Vanaf vandaag is het nog 21 dagen wachten op De Sims 3 - Beestenbende!

Wij hebben de Limited Edition intussen bij Play.com besteld. :D 2 Stuks, voor de PC.
En we hebben de Limited Edition voor de console (PS3) intussen ook besteld, namelijk bij Game. Eentje trouwens, want we hebben ook maar 1 PS3. XD

Team Llama
337 Posts
Vanaf vandaag is het nog 4 dagen wachten op De Sims 3 - Beestenbende!

Met vandaag meegerekend moeten we nog 4 dagen wachten! Als het niet minder is omdat een winkel 'm al eerder verkoopt, of het wordt thuis al eerder geleverd.. Ik heb 'm bij wehkamp besteld maar ik ga er maar niet vanuit dat het eerder binnenkomt. Dan valt het niet zo tegen en duren de dagen ook niet zo lang. Maar ik heb mijn man al verteld dat hij niet op mij meer hoeft te rekenen wanneer het spel binnen is hoor! Dan ben ik alleen maar met De Sims bezig :-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahaha ik moet denk ik nog wat langer wachten, aangezien we m in de UK hebben besteld, maar dan is ie hier komende week denk ik. Wie weet? :D

Team Llama
337 Posts
Met vandaag nog mee gerekend is het nog maar 3 dagen!!!
Of eigenlijk 2 dagen, na vandaag dan. Dat klinkt toch wat meer dichterbij. Misschien dat ik vandaag al langs de winkels ga om te kijken of ze 'm al binnen hebben. Maar alleen limited edition. Zo niet dan wacht ik op donderdag tot Wehkamp levert :-o
Image

Team Llama
337 Posts
Sorry voor dubbelpost maar ik moet dit even kwijt!

Wehkamp had op de site staan dat het spel gisteren al verzonden was. En ik kreeg ook een mailtje dat het binnenkort in huis zou zijn. Tussen gisteren en de aankomende 3 dagen zou het binnenkomen. Ook staat er dat het pakketje het magazijn verlaten heeft, maar dat was pas vandaag en niet gisteren. Dus ik denk dat ik toch maar even in de winkels ga kijken hier, sowieso hoorde ik dat Game Mania het spel al sinds gisteren verkoopt, ook de limited edition. Als ik de LE niet kan vinden in de winkels moet ik wel wachten op Wehkamp...

Nog 1 dag of minder om te wachten dus!! :-D
Image

• Stats