Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

De Sims 3 Creëer een Huisdier Demo

SNW Webmiss
14293 Posts
Hebben jullie al dieren gemaakt met de demo van De Sims 3 Creëer een Huisdier? Ik ben er gisteravond heel even mee bezig geweest, maar was van het spel naar Windows aan het tabben en toen kon ik het spel niet meer in. Het stond nog open zeg maar, maar het beeld kwam niet terug. Ik heb begrepen dat er meer mensen zijn met problemen... Maar eh, mocht je al iets gemaakt hebben, laat het dan vooral hier zien! :D

Team Llama
337 Posts
Het zal met namelijk alleen maar nog meer zin geven in de nieuwe uitbreiding en ik ben al zo slecht met geduldig wachten. Maar ik ben ook weer nieuwsgierig naar deze demo.. ARGH!
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Keuzes, keuzes. Ik zou in elk geval een backup maken van je spel en mappen enzo. Want ik heb begrepen dat er nogal veel mensen zijn met problemen met hun spel nadat ze de demo hebben gebruikt. :uhm:

Team Llama
337 Posts
Wat een problemen heeft EA toch met de dingen die ze de laatste tijd hebben uitgebracht. Zo ook met middeleeuwen, sims social en nu dit weer. Ik denk dat ik toch maar aan mijn legacy ga beginnen en even wacht op de uitbreiding. Dan heb ik nog tijd zat om huisdieren te creëren, mocht ik er zin in hebben ^_^
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, dat valt mij ook op. Of ik moet de enige zijn met issues in m'n games, maar dat lijkt me niet. :p
Ik ga het vanavond weer proberen (de demo). Hoop dat alles daarmee lukt dan.

Gnome Collector
75 Posts
Het is inderdaad verstandig om een back-up te maken voordat je de demo probeert.
Ik heb 'm niet nodig gehad en vaak is het ook genoeg om missingdeps.idx (je moet dan wel de downloads opnieuw installeren) en/of de cachebestanden te verwijderen. Of om bijvoorbeeld eerst het spel op te starten zonder opgeslagen spellen (die je als back-up even ergens anders hebt gezet) en de opgeslagen spellen pas hierna terug te zetten. Maar een back-up kan altijd nog van pas komen.

Zelf heb ik overigens al Rainbow Dash nagemaakt: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=4612705
En alvast een hond en een kat die verder niet echt bijzonder zijn.
Ik wilde ook nog een nyankat maken, maar het is nog best lastig zijn wangetjes roze te maken.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wou Garfield maken maar ik vind het nog niet makkelijk...

Gnome Collector
75 Posts

Image

Image

Image
Image

Nooboo
3 Posts
Ik ben nieuw, wees lief voor me. <3
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
337 Posts
Leuk gemaakt hoor, Nefje! :-D Het ziet er al vanaf de buitenkant, als je alleen naar de Nyancat kijkt, al moeilijk uit.. Nee dit laat ik aan de mensen over die er talent voor hebben. Haha.

Ben benieuwd naar verdere creaties naarmate de tijd verstrijkt :-)
Image

Gnome Collector
75 Posts
Ik snap je punt aangezien ik ook niet zo'n creatiewonder ben, maar ik wilde het toch eens proberen. :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik moet vandaag een beetje werken maar vanavond wil ik heel graag ook eens wat gaan proberen ^^

Gnome Collector
75 Posts
Ik heb nog een aantal afbeeldingen gemaakt. :)

Nyan cat
Image
Opstartproblemen...

Image

Image

Image

Rainbow Dash
Image

Image

Image

Image
Image