Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

10G. stoppen voor Hidden Springs?

Team Llama
337 Posts
Ik heb een probleem en ik heb jullie hulp daarbij nodig.. :(
Een tijdje geleden ben ik namelijk een 10G. begonnen maar ik twijfel nu heel erg om Hidden Springs te kopen. Maar als ik Hidden Springs koop en ik verhuis mijn familie daar heen dan vergeten ze alles wat ze hebben geleerd of mee gemaakt in Sunset Valley. Laat staan dat ze familieleden achter laten en hun perfecte huis. Dan is het pleziertje van mijn huidige 10G. eraf. Maar moet ik dan -weer- overnieuw beginnen in Hidden Springs?

Ik weet niet of ik in Sunset Valley wil blijven omdat de uitbreiding voor dieren ook komt. Sunset Valley is gewoon niet leuk meer omdat je bijna niets kan aanpassen of het kan maken zodat je alles kan doen met nieuwe uitbreidingspakketten.

Dus... moet ik Sunset Valley verlaten om overnieuw te beginnen in Hidden Springs? Of moet ik in Sunset Valley blijven? Ik vind het een moeilijke keuze om te maken. :worry: :sweat:

Komt er trouwens ook een nieuwe buurt met de uitbreiding dieren?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Jep er komt een nieuwe buurt, deze heet Appaloosa Plains geloof ik. Ik snap je dilemma, ik heb dat altijd moeilijk gevonden in de Sims 2 en Sims 3, dat je als je je legacy of grote familie wilt verhuizen, ze dat allemaal kwijtraken. Behalve dan dat je in De Sims 2 ook subbuurten kon hebben en zodoende toch kon verhuizen zonder ALLES kwijt te raken...

Ik heb nu genoeg gespeeld met Hidden Springs om er een leuk stuk over te kunnen schrijven. Morgen heb ik bezoek van de belasting (vanwege m'n bedrijf) maar ik ga zodra dat gedaan is verder met het schrijven (vanavond ook nog natuurlijk). Misschien kun je dan zien of je Hidden Springs wilt hebben of niet. Maar met Beestenbende komt inderdaad ook een nieuwe buurt dus dan moet je kijken wat je wilt doen...

Ikzelf zou denk ik gewoon de 10G in Sunset Valley houden als je daar al heel ver mee bent, en dan eventueel andere legacies of gewone families in een nieuwe buurt... Dan kun je het toch afwisselen. Als je 10G nog niet zo heel ver is moet je mss toch overwegen opnieuw te beginnen in een andere buurt als je vreest dat Sunset Valley te saai/beperkend wordt.

Team Llama
337 Posts
Hidden Springs is al een tijdje uit maar ik heb het nog steeds niet. En ik zit nog steeds in Sunset Valley met de familie waar ik het over had.

Ik had uiteindelijk toch besloten om te wachten tot Hidden Springs een keertje in de uitverkoop is. Heb veel gehoord over de buurt. Veel mensen vinden het een mooie buurt maar vinden het niet het geld waard.
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik weet ook niet zeker of ik de buurt had gekocht, aangezien ik hem nu via EA heb gekregen voor de review. Moeilijk te beoordelen. Maar Sunset Valley vind ik ook een heel leuke buurt!

Team Llama
265 Posts
Ik vind sunset valley ook niets aan. je hebt ook sugar valley dat is sunet valley alleen dan wat kleur rijker voor de rainbow sims maar die vind ik ook niks aan. gebouwen hebben ze gewoon muren omheen geplaatst zodat het wat anders er uit ziet.. maar vervolgens blijven je sims in die muren vast zitten en kan je geen kant met ze op. dus die buurt maar weer verwijderd

Team Llama
337 Posts
Wat vindt jij dan een mooie buurt, Marii? :)
Image

• Stats