Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

'' Wezen '' in Beestenbende

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Nou, zoals jullie allemaal wel weten, is het bevestigd dat het nieuwe ''wezen'' in dit uitbreidingspakket een eenhoorn worden gaat. Met de toevoeging dat het in een soort ''vuur''paard veranderen kan wanneer slechte dingen doet.
Ik geloof, maar weet niet zeker meer, dat Rosana een preview geupload heeft waarin uitgelegd wordt wat een eenhoorn ongeveer kan, maar niet alles.

Wat denken jullie? Goeie keuze voor een ''wezen'' ? Zoja, waarom, en zonee, waarom

Ik, persoonlijk, vind het een geweldige keuze, want ik zou zelf gewoon niet weten wat ik zou kiezen. En verder vind ik het ook wel een goeie toevoeging aan de al bestaande paarden natuurlijk. :cute:
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik moet denk ik even uitleggen dat het niet echt een vuurpaard is per definitie... Je kunt er gewoon op meerdere manieren mee spelen. En de "evil" kant kan dus brandjes stichten enzo.

Ik vind het verder wel een leuke keuze. Had het niet direct zien aankomen maar het lijkt me wel leuk om hiermee te spelen. Ben ook erg nieuwsgierig hoe je er nou aan kunt komen. :p

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ja, vandaar al de aanhalingstekens :P En ik ben ook erg nieuwsgierig al!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Silly Social Bunny
51 Posts
Het is een leuke keuze, maar ik had persoonlijk toch liever een wezen gehad dat je sims zelf kunnen zijn. xD
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, dat is ook wel altijd erg leuk. Dus ik snap wel wat je bedoelt. In De Sims 2 had je soms ook van die wezens die je niet zelf kon spelen (Big Foot bijvoorbeeld). Is wel jammer. Aan de andere kant maken ze het dubbel en dwars goed dat je nu de huisdieren echt kunt besturen enzo. Dat lijkt me heel erg leuk! :D

Team Llama
337 Posts
Ik vind het een leuke en verrassende wezen van EA.
Eigenlijk had ik waarschijnlijk zoiets gedacht als een weerwolf, of zo iets. Als je dat verwacht en je leest dan dat het een eenhoorn is kan het wel tegenvallen maar het had anders misschien ook cliché geweest. Een weerwolf hebben we al eens gehad.

Wat had ik anders gewild? Als wezen misschien een water wezen?
Ik vind het sowieso jammer dat er geen konijntjes in zitten. Maar ja, dat wordt misschien ook meer gegeten dan als huisdier gehouden. :p
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vond het ronduit vreemd dat er allerlei kleine wezens in zitten, maar geen konijnen lol. Dat is toch gewoon raar? :p

Een waterwezen, bedoel je dan een zeemeermin ofzo? Dat zou ook interessant zijn! Nog niet over nagedacht. En dan cross-breeden met een vampier? :scratch: :P

Silly Social Bunny
51 Posts
^ Ik heb gedroomd dat een zeemeermin het nieuwe monster was van beestenbende. xD
Image

Team Llama
337 Posts
Ja, zoiets als een zeemeermin. Of een ander water wezen in een diervorm wat dan legendarisch is in het spel e.d. Dan kan je tenminste wat meer met de zee doen. Ik vind het jammer dat het water e.d. meestal zo vergeten wordt. Je kan vissen enzo maar daar blijft het ook wel bij.
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Eens, hoewel er in (Sims 2) Bon Voyage/Op Reis wel iets met het echte water werd gedaan. Sims konden dan in de zee enzo. En het was nog best mooi ook - voor De Sims 2 dan... Maar zoiets mag ook wel in TS3 van mij... :)

Team Llama
337 Posts
Ja, daar doelde ik eigenlijk op. Dat je in De Sims 2 in de zee kon zwemmen en alles, bruin kon worden. Er was gewoon iets meer activiteit. Ik mis veel van De Sims 2 in De Sims 3. Maar goed, een water wezen dus.

Of.. even denken of ik nog met iets anders kan komen. Wat dacht je van een grot met een magisch wezen dat als je haar kan bereiken je een wens mag vervullen ofzo?

Of het zou leuk zijn geweest als ze dat beest met die 2 oogjes in het donker (weet niet meer of het Sims 2 of 3 was) echt zouden maken. Dat die snachts naar buiten komt ofzo. Maar dat zou weer meer vallen op een weerwolf, haha.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind van die wezens zoals de koeplant (Sims 2 Studentenleven) en dat monster in de pit (De Sims Middeleeuwen) ook wel leuk.

• Stats