Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Help! Een drieling!

Nooboo
9 Posts

Ik was net sims 3 aan het spelen en toen beviel mijn sim van een drieling :O (Drie meisjes: Stacey, Maaike en Adele) En nu weet ik niet zo goed hoe ik daar goed voor kan zorgen (en evenveel aandacht geven). Kunnen jullie mij helpen?

Liefs,
Jill

Ps. Hebben jullie ook wel eens een drieling gehad, en hoe zorgde je er dan voor?

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik gebruikte dan sowieso altijd de humeurcheat. ;)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Nooboo
9 Posts
Hoe moet ik dat dan doen als ze peuter zijn, want dat leren praten, lopen en zindelijk maken gaat nooit zo snel. xD

Nooboo
2 Posts
Zorg voor een oppas die de kinderen kan verzorgen (eten geven, luier verschonen), en ondertussen kun jij de meisjes leren praten etc :)

Team Llama
265 Posts
Gewoon heel veel babysitter bellen :P ik had laatst een tweeling jammer genoeg liep mijn spel ineens vast en had ik het niet opgeslagen dus weg was mijn tweeling :P

Nooboo
1 Posts
ik heb nu ook een 2ling, mrre gewoon een kindermeisje bellen;)

Nooboo
1 Posts
Kindermeisje bellen, de cheat MaxMotives (:

Succes!

Nooboo
9 Posts

Team Llama
337 Posts
Je kan meer dan 1 kindermeisje bellen geloof ik. Gewoon blijven bellen en ze blijven komen. Laat je 2 kindermeisjes komen en ga je er zelf ook voor zitten om ze te verzorgen en van alles te leren. En zorg ervoor dat je er genoeg tijd voor hebt. Verleng de dagen van de peuters zodat je alles kan leren wat je wil.

Succes ermee, zelf heb ik nooit een drieling gehad. Ooit in Sims 2 alleen een tweeling. Maar dat was ook maar 1 keer.. :-(
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

• Stats