Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Next Model Makeover?..

Servo's Slave
129 Posts
Hoi! Het is weer een tijdje geleden dat ik nog eens een echt geslaagde en langdurige 'lacely' heb gedaan, dus dacht ik om maar eens te beginnen! Ik had eerst geeeeen idee, maar toen wel: Ik kon misschien wel eens iets doen met allemaal slechtgeklede mensen met een 'doel' en één karaktertrek. Het leek me tof dus ik begon te spelen! :lol:

Image

Hier staan ze dan: het hele huishouden! Ik stel iedereen wel even voor..

HOOFDSIM:
Maddy Model - De redder, modefreak. Zij kreeg de karakters pefectionist, netjes, charismatisch, en in die soort. (eerste rechts)

GEWONE SIMS
Yanne Cutup - Born to be chef (moeder, dochter Georgia) ZEER dik, doel: afvallen
Doel in het huis: Afvallen, betere stijl krijgen (tweede links)

Georgia Cutup - Born to rock on guitar (dochter, tiener, moeder: Yanne) doel: vriendje vinden
Geen doel in het huis, komt mee door moeder tweede rechts

Marianne Pertuquea - 'soort dementie' (moeder, zoon Tyler) doel: dementie afschudden (vierde rechts)

Tyler Pertuquea - Dapper (zoon, tiener, moeder: Marianne) doel: vriendinnetje vinden
Geen doel in het huis, komt mee door moeder (eerste links)

Ella Darcy - Born to be artistic/born to write. Doel: schrijfster worden
Doel in het huis: nieuwe stijl ontdekken (derde rechts)

Macy Tytomp - Groene vingers. Doel: moestuin creëren
Doel in het huis: nieuwe stijl ontdekken (vierde links)

Jessica Tyran - Atletisch. Doel: alles weten over sport.
Doel in het huis: nieuwe stijl ontdekken, vrouwelijker overkomen (derde links)

Image

Al snel begint iedereen tegen elkaar te praten, in de hoop bij elkaar steun te vinden. Blijkbaar klikt het al gauw tussenbeide..

Image

En blijkbaar ook tussen Tyler en Georgia! Ze flirten een beetje met elkaar, maar vergeten de wereld rond hun. Bijvoorbeeld dat de moeder va Georgia naast hun staat..

Image

Iedereen babbelt en babbelt, ook Maddy Model. Zij moet vanalles over de 'models' te weten komen voor hun binnenkort(e) nieuwe look.

Image

Dit is Maddy Model, de 'leidster' van de hele hoop. Ze roept iedereen bij elkaar, ze gaan nu eindelijk vertrekken naar hun nieuwe huis!

Image

Allemaal in één taxi? Dat gaat moeilijk, dus zijn er een paar meer nodig.

Volgende keer: Het nieuwe huis = nieuwe meubels, nieuwe vriendschappen, enzovoort! Dit was de eerste en kleine update :happy:!
Image

Servo's Slave
139 Posts
Leuk idee! Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal, en hoe iedereen eruit komt te zien ;).
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

Myshuno Addict
759 Posts
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

Nooboo
3 Posts

• Stats