Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Plaats Hier Je Screenshots !

Nooboo
8 Posts
Omdat het Zo'n Succes is op de sims3 site, dacht ik, ik maak er hier maar een.

Image
Mijn trouwende sims, oude foto xd

Miin nieuwe familie:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Leuke screenshots. Ikzelf speel Sims 3 niet echt meer. Misschien over een tijdje weer. :)

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Als je je eigen buurten kunt maken en als de spullen van de store ook eens zouden werken, dan zou ik het misschien gaan spelen. Maar sims 2 staat nog steeds op 1 en ik speel het weer vaker de laatste tijd! :D
ImageImage

1056 Posts
ik speel sims 3 ook weinig de laatste tijd, ik ben meer van het maken van simmies xD dat vind ik leuker ;) maar leuke foto's

SNW Webmiss
14293 Posts
Eigen buurten maken kan intussen met die Creeer een Wereld tool. Dat kost alleen veel moeite/tijd. Dus dat moet je alleen doen als je echt de discipline hebt om een buurt te maken. Je moet de tool een beetje leren kennen. Er zijn NL handleidingen te vinden op de NL officiele site.

Nooboo
5 Posts
inderdaad, eigen buurten maken kan met de CAW, maar het is niet appeltje-ei. Het is eigenlijk te moeilijk voor een doorsnee fan, die niet veel met de comp omgaat. Maar ik kan het niet :P Ik speel zelf niet eens DS2, maar DS gewoon! echt lagge :nod1:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ben er momenteel doller op dan op Sims 3...

2137 Posts
Same here, ik speel ook nog steeds De Sims 2, en dat vind ik nog altijd leuker, gek genoeg.. ik vind het gewoon simpeler en makkelijker te volgen :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1056 Posts

Image

1056 Posts
een paar fotootjes die ik al eenhele tijd heb, ik hoop dat jullie zeleuk vinden :D :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nooboo
9 Posts
Mooie sim! Met name de make-up vind ik erg mooi. Is dat een download? Of zit die standaart in het spel?

1056 Posts

alles aan die sims, behalve de wenkbrauwen, zijn download :) dus ookdie make-up waar ik niet van weet waarik dat vandaanheb :3

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts

Nooboo
2 Posts
Ik vind de Sims 3 wel leuker dan 1 & 2, jammer dat ie niet zo lekker draait op mijn laptop.

Ik vind de Sims 2 best wel saai worden, aangezien je alleen maar je Sims moet zeggen wat ze moeten doen. Met de Sims 3 kan je echt naar buiten!

1056 Posts
de sims die je erop ziet zijn telkens de zelfde 2 ;)
ik hoop dat jullie ze leuk vinden :3

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

• Stats