Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

gameplay vragen?

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
weet er iemand hoe je de ingredienten in de ijskast opbergt na dat je bent gaan winkelen?

weet er iemand ook hoe ik mijn kookboek uit de boekenkast haalt? ik krijg ze er niet meer uit

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Heeft volgens mij allemaal met slepen te maken.

De ingredienten kreeg je er dacht ik uit door op '' Koelkast openen '' te klikken en dan de ingredienten vanuit je inventaris naar je koelkast te ''slepen ''.

Je kookboek krijg je uit de boekenkast op de zelfde manier. Gewoon Boekenkast Openen, en dan het gewenste boek naar je inventaris slepen.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm staan de ingrediënten in het inventaris? Mss dat je (als ze daar idd instaan) erop kunt klikken in het inventaris en dan opties krijgt? Is met veel dingen in het inventaris namelijk wel zo :)

En over dat boek, mss dat je 'open boekenkast' (ofzo?) kunt kiezen en dan de boeken naar het inventaris kunt slepen, of ergens in de kamer.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik laat die gwn in mn inventaris staan...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja je kunt de boeken weer verkopen als je ze uit/af hebt. Maar zoveel brengen ze dan niet meer op dus is t handiger om ze te houden voor volgende generaties e.d. :p

1817 Posts
De ingrediënten moet je vanuit de inventaris naar de koelkast slepen inderdaad. Vissen e.d. kan je ook gewoon naar de koelkast slepen om Sushi te maken b.v.

Wat wel heel handig is, als je een appel koopt dan kun je die ook gewoon zo opeten. Een hele goedkope manier om je honger te stillen in de stad dus =P
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja dat is mij ook opgevallen (dat van de appel). Wel prettig :D

2137 Posts
Niet alleen appels, wel zo'n beetje al het fruit en sommige groenten.

Vind ik zo leuk! :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Niet alles hoor, ik heb ook een gezin met volop groenten in de tuin en als ze het dan in hun inventaris krijgen kunnen ze het vooral planten maar bijna nooit eten?

2137 Posts
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ohh dat wist ik nog ni eens da je da kan doen met appels e.d.
En ik had precies de indruk dat als je die dingen in je inventaris laat staan ze zoiezo wel gebruikt werden voor in je ijskast, want die verdwijnen toch gwn uit m'n inventaris, ookal doe ik ze ni in de ijskast
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
Wat zijn jullie toch al allemaal ver, ik vind het moeilijk om een beetje een leuk huis te bouwen en daar geld voor te verdienen. Ik heb al die dingen als groenten in de tuin en vissen nog niet eens geprobeerd :oops:
ImageImage

1056 Posts
je kan ook aardappels eten, en misschien leuk opm te weten als je een vijver heb zonder vissen en je heb heeel veel vissen in je invetaris dan kan je de vijver bevoorraden

2137 Posts
Ja, dat is wel leuk hé :p Weet je tenminste zeker dat er van een bepaald soort in je vijver vissen rond zwemmen.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Nu we t over die groenten hebben, en we toch hier en daar wat offtopic gaan...
Ik vind t maar niks dat t eten nu ook in de koelkast bederft :p

• Stats