Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Verhaalvoortgang

Servo's Slave
139 Posts
Eerder ben ik er al achter gekomen dat het uitzetten van verhaalvoortgang weinig effect heeft: je families gaan gewoon door zonder jou! Nu heb ik gisteren mijzelf en mijn vriend in een huis gezet, daarna met een andere familie gespeeld en ja hoor.. we zijn getrouwd! Maar het leukste vind ik nog wel dat mijn vriend mijn achternaam aangenomen heeft :D! Haha, omdat het om mijzelf gaat vind ik het alleen maar grappiger, wie weet heeft De Sims 3 een voorspellende werking? Ik ben nu alleen wel steeds misselijk.. hoop niet dat ik zwanger ben.. ;).

Hebben jullie al gekke dingen meegemaakt door verhaalvoortgang? Ik heb van Rosana begrepen dat er bijvoorbeeld single Sims zijn die spontaan kinderen hebben, maar is er bijvoorbeeld ook al een familie uit elkaar gegaan o.i.d.? Ik ben benieuwd!

Image
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik weet het niet heel zeker. Maar ik heb wat families uit de bin in de buurt gezet. Ik wou ze alleen niet als actief selecteren en daarom hebben sommigen geen huis, enkel het kavel.

Op een van die kavels woonden dus 2 Sims. En later zag ik ze buiten staan (dat heb je, als ze geen huis hebben :p) maar dan lag hun baby op de grond! Die baby was uiteraard nieuw. En nu zie ik die man helemaal niet meer. Ik wou alleen nog niet erheen om te kijken wat er is, omdat ik dan mijn hoofdfamilie niet meer geselecteerd heb en dan die wensen niet meer heb...

Team Llama
265 Posts

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Mja, is wel grappig opzich. :P Maar ik speel sowieso het meest met de familie waar ik ook de stamboom van postte, maar ik heb verouderen nu uit staan, vind het maar rottig. XD
Als ik uitgespeeld ben met deze familie ( gaat láng duren, want iedereen heeft goeie banen, vaardigheden, en ik wil de familie later nog uitbreiden :p ) dan doe ik verouderen weer aan, en kijk ik wel wat er gebeurt. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts

• Stats