Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Jij in De Sims 3?

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik heb mijn sim nu opgeslagen zoals Rosana hierboven aangeeft. Die staat nu dus ook in het mapje Savedsims, maar ik krijg m nog niet naar mijn account geupload.. dan kom ik op een of andere ea site waar zou moeten staan hoe dat moet. Maar daar kan ik t niet vinden.. (voelt zich beetje dom)
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Heb je de Sim vanuit de Launcher geupload? Want je saved m in het spel maar je moet m dan nog vanuit de Launcher uploaden...

2316 Posts
De sim staat niet bij de uploads, ook niet bij categorie sims, volgens mij klopt dat niet en moet die er eigenlijk in komen te staan? Of is er een manier om die zelf in de launcher te zetten?
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou vanuit het spel moet je hem opslaan (sterretjes-/bloemetjesicoontje) en daarna zou deze in de launcher moeten staan onder Uploads.

2316 Posts
Ja ik heb m wel opgeslagen en hij staat ook gewoon in de map op de c schijf, maar dus niet in die verrekte launcher :S
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm ok da's stom. Heb je de launcher al gesloten en opnieuw geopend?
Mss dat dat helpt. Ik had ook t probleem dat ik een Sim wilde downloaden terwijl t spel en de launcher openstonden en toen verscheen er ook niets :uhm:

2316 Posts
Sorry voor het ongemak, maar ik had iets verkeerd gedaan. Ik had de sim in de buurt zelf moeten exporteren, lekker slim weer... :oops:
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Je kunt de Sim ook later nog opslaan. maar dan moet je naar het huishouden gaan waar je die Sim gebruikt. Dan uiterlijk veranderen met de spiegel. Dan kom je weer in CAS (maar dan enkel voor kapsels en make-up) en dan kun je onderaan dat icoontje alsnog gebruiken en de Sim opslaan. Mss is er iets misgegaan en staat de Sim er daarom niet bij. Maar je kunt nog wel met wat moeite de Sim opslaan :D

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
dit ben ik ongeveer, mijn kapsel zit niet in de sims3

Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat probleem had ik ook toen ik ChEeTaH aan het maken was. Ik vind m leuk! Ga m downloaden lol. Wil alle SNW leden in m'n spel straks :D Da's cool!

2316 Posts
HAHA vet, ja ik kan geen foto van mezelf meer plaatsen, want ik had inderdaad in CAS al op uitwisselen moeten drukken, maar ik ga een leuke screenshot maken van mezelf. Ik heb al goed in de gaten dat die sim van mij ook soms echt typisch zo'n stom gezicht trek als wat ik altijd doe LOL
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Servo's Slave
129 Posts
Ik wil het wel doen: maar ik weet al niet waar ik moet beginnen. Ik ben nog erg jong eigenlijk, maar zie er al wel een beetje als een tiener uit. Moet ik mezelf dan als kind, of als tiener maken? Verder geraak ik niet met mezelf op TS3 :D
Image

Silly Social Bunny
61 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
@Ixors, gewoon doen wat je het prettigst/leukst vind. Je kunt het eventueel allebei doen ^^

• Stats