Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Jij in De Sims 3?

SNW Webmiss
14293 Posts
Heb je jezelf toevallig al als Sim gemaakt? Laat deze dan hier zien! ^^

Ik ben echt uren bezig geweest vanavond met mijn eigen Sim. Ik vind het moeilijk om een goed gelijkende Sim te maken. Maar Cheetah vond iig dat m'n Sim wel op me leek. De ogen zijn vooral moeilijk, vind ik tenminste. M'n Simmetje heeft alleen maar custom items ^^ Uiteraard...

Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb mezelf nog niet gemaakt in DS3... Maar als ik 't doe zal ik 't posten :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Servo's Slave
139 Posts
Ik vind je Sim er heel leuk uitzien! Ik heb je natuurlijk nooit in het echt gezien, maar ze lijkt ook op je vorige Sim in je avatar ;).

Nadat ik dit topic zag, wilde ik het gelijk gaan proberen, maar wat is dat moeilijk zeg! Dit heb ik na 3 uur uiteindelijk gekregen, haha:

Image Image

En even helemaal:

Image

Het moeilijkst vind ik om de wenkbrauwen en mond de juiste vorm te geven! Ik heb de foto niet als voorbeeld gebruikt, maar een spiegel. Ik mis in de CAS wel een beetje de uitdrukkingen, ze kijkt zo saai :P!
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik zie wel wat overeenkomsten! Leuk gedaan :D
Ik zie er op elke foto wel weer anders uit. Ik ga ook proberen een paar van mijn "verleden" verschijningen na te maken :P

En ik ben het er helemaal mee eens, het is best wel moeilijk.
Ik mis de uitdrukkingen ook. Verder vind ik het vervelend omdat veel dingen toch wel missen, zoals haar/kapsels. Niet voor mijn Sim, maar ik heb bv Julia Roberts gemaakt gisteren en ik wou haar krullend haar geven. Tja, zit er niet in? Verder vind ik het vervelend dat je de ogen bv niet dichter naar of verder van elkaar kunt zetten. Je kunt wel veel maar toch mis ik wat noodzakelijke dingen...

Ik ben benieuwd wat de rest zal posten :D :D

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Ik vind jullie sims heel goed lijken! Knap gedaan, ik vind het ook nog heel moeilijk moet ik zeggen!

Wat ik ook dacht is dat je per lichaamsdeel de samenstelling kon maken, maar dat is dus niet zo. Dat vind ik jammer want daar had ik me ook erg op verheugd. Dus als bijvoorbeeld iemand brede schouders heeft of idd smalle of brede heupen. Het is wel een beetje na te bootsen, maar niet zoals ik had verwacht.

Qua gezichtsuitdrukking vind ik het positief dat het gedetailleerder is, maar ook ontbreken er weer dingen die er wel waren in de sims 2. En als ik sims maak, lijken ze allemaal toch wel op elkaar in het gezicht, dat is wel jammer.
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, ik dacht dat ook ergens te hebben gelezen dat je je sim bv groter of kleiner kon maken... Dus ik zeg maar iets dat je een sim hebt van een meter 60 en eentje van een meter 80. En dat je bepaalde eigenshappen kon aanpassen zoals bv heel smal, maar met een dikke kont of whatever, en dat kan je toch niet. Ik vraag me dan af waar ik dat heb gelezen, maar iig dat leek me wel leuk...

@Fushi: Ik vind je sim best goed gelukt!
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Servo's Slave
139 Posts
Bedankt :)! Ik mis dat lengteverschil ook! Ik ben zelf best klein, onder de 1.60m, dus het had me wel leuk geleken als ik in het spel ook wat kleiner was dan de rest :P.
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

SNW Webmiss
14293 Posts
En dat van de lichaamsdelen die je specifieker kunt instellen. Zoals brede heupen. Want ik heb *altijd* heel brede heupen, hoe dun of dik ik ook ben. Dat soort dingen. Erg jammer. Hopelijk in Sims 4? :uhm:

Ik vind t wel een enorme vooruitgang dat je nu gewoon heel specifiek kunt instellen hoe fit en hoe dik iemand of (of hoe een slappeling en dun :p hoe je t maar bekijkt hè)

2316 Posts
Ja ik had zo een dunne sim gemaakt, maar ze wilde in de sport gaan werken dus toen werd ze ineens vet gespierd haha dat was wel leuk. Maar om even on topic te blijven, ga ik nu es een paar uurtjes spenderen aan het maken van mezelf, totdat ik ga sporten.. es kijken hoe het lukt.

Ik vind dat trouwens ook dat iedere foto van jezelf weer anders is en dat maakt het wel moeilijk
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb het al geprobeerd met foto & met spiegel, maar 't is echt niet simpel (in DS2 dan)
Ik moet 't nog proberen in DS3...

Ik heb m'n sim ook op zn dunst gepakt, maar hetgeen ik wel mis is zo een overzicht van dik naar fit zoals in DS2 dat je ziet in welke vorm je sim zit. Want ik denk dat ze wel is bijgekomen, maar ik zie 't niet zo... Maakt ook niet uit.
Image

2316 Posts
Ja dat is ook lastig ja, je weet niet wat haar status is haha, hoe krijgen jullie trouwens zo'n foto van het sims hoofd? Zoals Rosana bovenaan heeft? Ik zie dat iedereen dat ook als avatar gebruikt op de site?
ImageImage

2137 Posts
Is dat niet gewoon een Sim die Rosana op haar eigen account heeft geupload?
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja idd, als je in CAS dat icoontje onderaan (waarin je de Sim ziet) aanklikt, dan krijg je de optie de Sim op te slaan. heel stom dat dat naderhand niet meer kan. Als je eenmaal in de buurt bent en je Sim in de bin hebt staan dan kun je deze enkel nog als huishouden uploaden. Dat werkt dus niet. :uhm:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

• Stats