Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Download manager?

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Mij lukt het niet om riverview, de auto en de extra spullen te downloaden via de site. Het komt simpelweg niet bij de downloads in het opstart scherm van het spel te staan.

Wat is het verschil met de EA download manager en het downloadgedeelte in het opstartmenu? Ik krijg bij die EA download manager ook niks te zien als ik inlog.

Heeft iemand dit ook? En heeft misschien ook iemand een oplossing?

Danku!!

Ann!
ImageImage

2137 Posts
Ik zou dit gewoon via het downloadmenu van De Sims 3 zelf installeren, deed ik ook! :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Er zijn wat issues met de site dus mss lukt het daarom niet. Heb er zelf nog geen ervaring mee dus kan niet veel meer zeggen, maar heb wel hier en daar gehoord dat de site t niet altijd even goed doet.

2316 Posts
Oh bij mij doet ie t nu gelukkig, ik snap nu wel een beetje hoe het werkt geloof ik haha, ik heb nog wel vragen maar die horen denk ik weer in een ander topic thuis...
ImageImage

Team Llama
265 Posts
Ik heb er geen problemen mee gelukkig ik klop nog ff af (A)

• Stats