Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Je eerste indruk van De Sims 3

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, da's idd leuk da je dat kan aanpassen!

Hier is trouwens een foto van 't koppeltje, maar ik ben zijn naam vergeten *schaamt zich* 't is iig een collega bij journalistiek :p
Image

-edit- Hij heeft Connor Frio ^^
Last edited by Tamara on Jun 15, 2009 9:24pm, edited 1 time in total.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Leuk laken ook, lol. :p
Iedereen die ik ken, die een vrouwelijke Sim maakt, kiest dat kapsel ofzo. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Niet waar, mij ken je, ik heb dat kapsel nog niet gebruikt :p
En wel vrouwelijke Sims gemaakt :p

2137 Posts

Veel dan. XD
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik vind dat eigk een van de mooiste kapsels die ertussen zit. Dat en dat kapsel met die bloem :D
Ik heb die meubels niet zelfs gekozen btw, ik had een huis gekocht en dan de optie "gemeubileerd" aangeduid ^^
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1056 Posts
leuke sim tamara, wat me opvalt is dat als je bij het kerkhof ben dat niet iedere sim door ouderdom is overleden sommige zijn rood door vuur en sommige blauw door verdronken en paars daar honger, dat je geen vrienden meer nodig heb voor je baan en dat je tenminste niet meteen promotie krijgt als je de juiste vaardigheden heb veel realistischer. Wist je dat als je gaat vissen (niveau 10 voor vereist) bij het kerkhof rond 12.00 's avonds dan met een engelvis gaat vissen dat je dan een doodvis kan vangen, en bij het kerkhof staat ergens ook een een bloem dat is een doodsbloem, ik weet niet waar voor het dient maar dat zoek ik ooit wel uit.

2137 Posts
Ja, wist ik. :p Heb ook een doodsbloem, heb geen idee wat ik er mee moet, maar heb hem in m'n tuin geplant. :p
Image

1056 Posts
het jammere van een doodsbloem is dat je hem plant je er gewoon weer 1 terug krijgt. Kelly heeft net haar grootste en zwaarste vis gevangen
Image
dit was een wens een vis vangen van 1.000 vangen

2316 Posts
Nondeju, ik ga ook vissen! :lmao: Vet goed zeg hihi
ImageImage

2137 Posts
Ik kan ook al Robotvissen vangen, nog geen van 1000kg gevangen, maar komt wel. :p
Image

1056 Posts
ik hoop het voor je jean. GOED nieuw (ben er zelf namelijk ontzettend blij mee) de cheat testingcheatsenabled true/false is niet schadelijk als je je sims 3 afsluit zonder die cheat uit tezetten meestal verdwijnt die buurt maar bij sims 3 blijft die gewoon staan dus testingcheatsenabled kan gewoon goed gebruikt worden zonder enkel probleem want is sims 2 waren bij mijn 5 buurten verdwenen omdat ik die cheat niet had uit gezet

SNW Webmiss
14293 Posts
De buurt verdwijnt met die cheat nog aan? Daar heb ik nog nooit last van gehad :uhm: :impressed:
Ik bedoel niet dat je liegt, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het enkel daaraan heeft gelegen. Een cheat aan of uit moet niet het verschil maken wat er met je buurt of Sims gebeurt. Het is meer wat je met zo'n cheat hebt gedaan tijdens het spelen wat de game later kan beïnvloeden...

1056 Posts
bij mij waren toen wel buurten verdwenen en vond dat erg maf, maar gelukkig voor jou dat die toen niet weg was

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik gebruik de cheat eigenlijk heel veel, voor van alles. Voor het maken van bepaalde "scenes" als ik foto's wil maken enzovoorts. Heb er serieus nog nooit problemen mee gehad. Maar ik denk echt dat het ligt aan de acties die je uitvoert tijdens die cheat en eventuele downloads of hacks. Maar goed dat is mijn kijk op de cheat...

• Stats