Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Je eerste indruk van De Sims 3

Servo's Slave
139 Posts
Yay! Vanochtend de Sims 3 opgehaald. Ik zal vandaag en komend weekend niet de enige zijn die het spel voor het eerst speelt, dus het leek me leuk om hier onze eerste indrukken te plaatsen!

Mijn eerste indruk van het spel is goed, maar ik ben er nog niet weg van! Ik merk dat ik met alles wat ik doe, een vergelijking maak met de Sims 2. De Sims 3 vind ik niet in alles beter. Ik moet erg wennen aan de kleuren van het spel, voor mijn gevoel is alles een stukje donkerder. Verder ben ik nog niet zo tevreden met mijn zelf gecreëerde Sim, moeilijk om ze toch een eigen uiterlijk mee te geven! Ik vind de Sims al gauw op elkaar lijken. Ik heb alleen nog maar een Sim gecreëerd, haar naar een huisje verhuisd, wat meubels en muren aangepast en een baan voor haar gezocht. Dus over de nieuwe spelopties kan ik nog niet veel zeggen. Wel vind ik het een leuke optie dat je gelijk al 6 wensen vast kunt leggen, dat ze niet eerst gestudeerd hoeven te hebben. Ik weet zeker dat ik nog een aantal uren speeltijd nodig heb om aan de Sims 3 te wennen, maar ben er desondanks wel heel blij mee! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Image

De enige screenshot die ik gemaakt heb, een grote versie is hier te vinden: http://www.sugarpooks.net/sims3groot.jpg. Mijn Sim kijkt geschokt naar de tv ;).[/url]
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

Servo's Slave
114 Posts
Lid Fushi dat hoorde ik vaker ja leuk dat u vertelt over Sims 3
Ik vin Sims 2 te licht dat vind ik dan + punt weer he

En met doelen beroemd worden zitten er uitbreidingpakketjes in de Sims 3?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb het spel op het event gespeeld maar ik zal mijn persoonlijk speelevaring delen zodra ik het spel zelf ook heb :D Leuk topic!

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
ik vind het spel wel leuk maar het jammere is wel dat je vriendelijke, romantisch, grappig, gemeen en bijzonder
heb en dat je bij romantisch niet meteen kan zoenen vrijen heb en al dat gezoen. en een vraagje aan n-sortin waaroom zeg je altijd 'lid fushi'(of andere namen)?

2137 Posts
Vanmiddag maar gehaald.. ik was toch in de stad en nouja :p
Hij is echt leuk! Je kunt superveel :D

Simsfreak: Dat doet N-Sortin altijd, staat hij om bekend. Is denk ik voor de meeste actieve leden hier niets nieuws, maar ik snap waarom je er van opkijkt. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
364 Posts
Maar waaróm het is een beetje 'eng' zal ik maar zeggen. xD
Maar mijn eerste indruk is uitermate slécht :(
Ik vind DE sims 2 10 x beter hoor...
Image

I luff artikelen schrijven. <3

1817 Posts
Mijn eerste indruk is GE-WEL-DIG. In eerste instantie miste ik heel veel dingen uit De Sims 2, maar die komen langzaamaan weer terug of zijn zelfs overtroffen! Yay! =)

Houd er rekening mee mensen dat dit nog maar het basisspel is hè. Bij De Sims 2 was je 8 uitbreidingen gewend.
Image
:: GET CHROME ::

Team Llama
364 Posts
Bij de Sims 3 gaat de tijd sneller.
De behoeften gaan sneller.
Het spel is veel donkerder in huis.
Je kan de winkels niet in.
Dus je kan geen leuke dagboeken maken. :(
Erg jammer.
Image

1817 Posts
Wat ik wel een heel groot minpunt vind zijn de kleine hoeveelheid aan kapsels voor mannen. Belachelijk =(
Image
:: GET CHROME ::

Team Llama
364 Posts
Image

2137 Posts
Zo, echt wel. Grote teleurstelling. Scheelt dan wel weer dat je highlights etc kan toevoegen, dat vind ik wel een toffe optie :D En de '' Creeer een stijl'' optie is om van te dromen! :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

We zijn veel packs gewend. Maar ik was met het basisspel van TS2 wel zo ontzettend blij. EN dat terwijl je in het begin niets kon customizen op kleding e.d. na. Zover ik het basisspel van TS3 heb gezien op t event is t echt heel gebrekkig. Ik mis echt teveel en sommige dingen kun je niet customizen waardoor die behoefte om custom content te maken met programma's als SimPE en TS3 Workshop enzo weer heel groot wordt voor mensen als mij. En dan denken jullie mss, leuk, leuk voor SNW enzo. Maar ik heb het al druk genoeg dus ik kan het voorlopig ook niet.

1056 Posts
ik had een beetje doorgedramd met schilderen

2137 Posts
Ik was ook een beetje... eh verslaafd aan het farmen met m'n vaardigheden denk ik :p
Maar het is ook zoveel leuker dan in De Sims 2. En ik ben ZO blij dat je nog steeds dingen kunt verzamelen, als kevers, stenen, vissen, meteorieten. :D
Image

Servo's Slave
139 Posts
Wow, dat heb je snel bereikt Simsfreak! Ik heb net een tijdje met de familie van de Kerkhof zitten spelen, hun huis ziet er erg gaaf uit! Wat me wel opvalt tijdens het spelen, is dat de snelstand (3) helemaal niet veel sneller is dan de normale stand. Misschien komt het door mijn instellingen, maar nu moet ik heel lang wachten voor mijn Sims uitgerust zijn en wakker worden :P. Ik begin al te wennen aan het feit dat je heel de buurt door kunt, het maakt het wel lastiger om heel de familie te volgen, maar wel veeel beter dan al die laadschermen tussendoor! Ik ben benieuwd of de verhaaloptie me gaat bevallen, dus dat je andere families gewoon meeveranderen als je met een bepaalde familie speelt. Nog wat screens, hehe (vind ik leuk ;)):

Image
Dit ziet er echt maf uit, een "rockend" kindje!

Image
Mijn zelf gecreëerde Sim Emma Wijsheid, in haar vrolijke pyjama :).
Favoriete Sim traits: computernerd, goed gevoel voor humor, slons, nooit naakt en perfectionist!

• Stats