Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Eigen kleren

Nooboo
1 Posts

Ik wil zelf kleren ontwerpen voor de sims 3, niet gewoon in de sims3 zelf maar apart. Ik wil bijv. met mijn Sims rondlopen in Lacoste kleding of Chasin kleding. Weet iemand een programma waarmee ik dit kan klaarspelen? Of weet iemand waar de kleding files staan, zodat ik die kan aanpassen??

Alvast bedankt!

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
bedoel je hier mee dat je sims 3 al heb als dat zo is dan kan niemand hier die sims 3 niet heeft niet helpen wij willen het spel gewon kopen

SNW Webmiss
14293 Posts
Er is geen programma om kleding te ontwerpen voor De Sims 3. In De Sims 2 had je Bodyshop, maar zoiets bestaat niet voor De Sims 3. Het spel is officieel in Nederland nog niet uit en we kunnen dan ook geen support bieden voor dit soort vragen. Niet totdat we het spel zelf hebben en we ons kunnen bezighouden met het maken van custom content.

De modding community is op het moment bezig met het uitzoeken hoe we dingen kunnen maken en kunnen bewerken. Tot die tijd zul je je zoet moeten houden met wat er al in het spel zit. Aangezien het spel pas sinds dit weekend hier en daar is verkocht, kun je niet echt verwachten dat er nu al van alles mogelijk is.

Zodra we meer weten, posten we erover op de frontpage en/of het forum.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Dat er niet over gepraat mag worden, betekent niet dat we geen mensen kunnen helpen met algemene vragen. Want zulk soort vragen kun je ook als algemeen bekijken.
Want algemeen gezien zijn er op moment van schrijven, naar mijn weten, geen programma's die het mogelijk maken custom clothing te maken voor De Sims 3. Iig, niet zoals je dat met Sims 2 kunt doen.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats