Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Sims 3 previews van fansites

SNW Webmiss
14293 Posts
Er zijn naast SNW natuurlijk nog veel meer fansites die bij het event zijn geweest en iets hebben geschreven. Ik wou daarnaast ook de UK en Braziliaanse previews hier posten - dat doe ik later vandaag.

Onze eigen previews:
Simsnetwork (Engels)
Simsnetwerk (Nederlands)

------------------

Maar eerst Junior. Junior schrijft namelijk voor elk event een leuk stukje, meestal verdeeld over meerdere blogs. Ook voor dit Sims 3 event heeft Junior stukjes geblogd in het Engels én in het Nederlands:

Juniorwood - Sims 3 Hands-on - Moblog 1
Juniorwood - Sims 3 Hands-on - Moblog 2
Juniorwood - Sims 3 Hands-on - Moblog 3
Juniorwood - Sims 3 Hands-on - Moblog 4
Juniorwood - Sims 3 Hands-on - Moblog 5
Juniorwood - Sims 3 Hands-on - After party post!

Junior schrijft vooral over het evenement zelf, heeft een aantal foto's online (leuk om te zien!)

------------------

Ook mijn vriendje ChEeTaH heeft voor The Sims Zone een mooi en informatief (Engels) verslag geschreven. Klik hier voor het artikel!

------------------

Mijn beste vrienden Mogway en DeKDeS van DMS2C waren er natuurlijk ook en hebben ook in het Nederlands en het Engels geschreven. Klik hier voor het Nederlandse artikel.

------------------

Onze vrienden van Simparool waren er ook, zij hebben natuurlijk ook een artikel geschreven. Klik hier om het te lezen. En een interview, zie hier.

------------------

De bekende site SnootySims was er ook. Snooty heeft ontzettend veel informatie ontdekt tijdens het spel. Veel feitjes. Heel erg leuk om te lezen. Klik hier!

------------------

Sims 3 Nieuws was aanwezig met 3 teamleden en die hebben allemaal iets geschreven:
Patricia's verslag
Frikkelfrab's verslag deel 1
Frikkelfrab's verslag deel 2
Rensdesims's verslag.
Ze hebben ook een interview, zie hier.

------------------

Rensdesim was ook voor zijn eigen site Simlicious aanwezig. Ook daar heeft hij een verslag, klik hier!

------------------

MammaSims was ook van de partij, natuurlijk heeft ook zij een verslag online, lees het hier.

------------------

Ook de mensen van Simsplanet2 hebben een verslag: klik hier om het te lezen.

------------------

Sims Universe was er ook en heeft ook iets geschreven, klik hier om het te lezen!

------------------

SimsShine heeft ook een artikel geschreven, klik hier!

------------------

Ik weet niet of ik iemand mis uit de Nederlandse community - als dat zo is kun je het per PM aan mij doorgeven.
Last edited by Rosana on May 25, 2009 6:51am, edited 3 times in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
Enkele weken voor het event in Nederland was er de kans in de UK voor fans (en fansites) om het spel te spelen. Ook daar mochten geen foto's gemaakt worden van het spel, maar dan nog is het wel de moeite waard om te lezen.

We beginnen met The Sims Zone, want Andy van TSZ is in de UK op een event geweest en heeft er een preview geschreven.
Klik hier om te lezen!

Graden of Shadows

SimsMad

The Sims Hub

SimOperations

Officiële EA forum in UK:

SilentPsycho

VampNeko

Gothical_Girl_04

Ultramon05 #1

Ultramon05 #2
Last edited by Rosana on May 25, 2009 7:06am, edited 5 times in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
De Braziliaanse events zijn wel nuttig om te posten, al is het maar voor eventueel materiaal wat is vrijgekomen. Verder plaatsen we hier de met Google automatisch vertaalde artikelen in het Engels. Het kan dus raar zijn om te lezen maar een betere oplossing is er nu even niet.

Alala Sims - Report - Video

Sim Manacios: Report - Video - Pictures

SimsDomination - Pictures

Totalmente Sims - Pictures and Video

SimVIP - Pictures (Goodies and award)

SimSeries - Report

OSimBR - Pictures - Preview

SNW Webmiss
14293 Posts
Bump! Ik heb zojuist de UK en Braziliaanse fansites/fan reports erbij gezet. :)
En op de frontpage een linkje hier naar toe gepost :)
(Nu bezig op de Engelse lol)

• Stats